Zpět

Specifické vzdělávání zaměstnanců ve společnosti BUZULUK a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9546

Název zakázky: Specifické vzdělávání zaměstnanců ve společnosti BUZULUK a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 1. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: BUZULUK a.s.

Sídlo zadavatele: Buzulucká 108, 267 62 Komárov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: ing. Petr Mašek, tel: 311 575 300, e-mail: petr.masek@buzuluk.cz Martin Pleskač tel: 311 575 403, e-mail: martin.pleskac@buzuluk.cz

IČ zadavatele: 25056301

DIČ zadavatele: CZ25056301

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: ing. Vlastimil Founě
  • Telefon: 311 575 217
  • E-mail: peo@buzuluk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 2. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
BUZULUK a.s., Buzulucká 108, 267 62 Komárov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění specifických vzdělávacích kurzů pro vybrané zaměstnance společnosti BUZULUK a.s. Jedná se o dodávku služeb pro realizaci níže uvedených vzdělávacích aktivit. Uchazeč podává jednu nabídku na celý předmět veřejné zakázky.

Předmětem veřejné zakázky jsou zejména tyto činnosti:

1. proškolení zaměstnanců odborným lektorem

2. poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů (v písemné podobě)

3. vydání osvědčení pro každého úspěšného absolventa kurzu

4. poskytnutí průběžné zpětné vazby účastníkům kurzů a také zadavateli

5. zjišťování efekivity vzdělávacích kurzů

Předmět plnění je rozdělen do dvou klíčových aktivit

1. Výroba unikátních pístních kroužků ve společnosti BUZULUK a.s.

V rámci klíčové aktivity bude realizováno 11 kurzů. Do vzdělávacích aktivit se zapojí celkem 160 zaměstnanců.

2. Výroba unikátních gumárenských strojů ve společnosti BUZULUK a.s. 

V rámci klíčové aktivity budou realizovány 4 kurzy. Do vzdělávacích aktivit se zapojí 45 zaměstnanců.

Podrobný pospis klíčových aktivit je uvedený v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 959450,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění: 10.3.2014 Předpokládaný termín ukončení zakázky: 28.2.2015 Pokud v důsledku okolností, které nemůže ovlivnit ani zadavatel, ani dodavatel (např. prodloužení zadávacího řízení) dojde k situaci, že předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky nebude možné dodržet, posunuje se termín plnění o dobu, po kterou trvá překážka, pro kterou nelze zahájit plnění veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je sídlo zadavatele: BUZULUK a.s., Buzulucká 108, 267 62 Komárov

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena (váha 60%) 2. Způsob poskytování požadované služby (váha 40 %) a) Metody a formy výuky b) Zpětná vazba a flexibilita Podrobný popis hodnotících kritérií je uvedený v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje: 1. prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst.1 písm. a), b), c), d), e), f), g), h), i), j),k)ZVZ 2. prokázání profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle ustanovení § 54 písm. a)a b) ZVZ a) výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. 3. prokázání splnění ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče dle § 50 odst. 1, písm. c)ZVZ 4. prokázání technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 2, písm. a)ZVZ Dodavatel k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu doloží seznam 3 významných služeb (za uplynulé 3 roky), přičemž: 1. alespoň jedna z doložených služeb musí mít hodnotu minimálně 200 tis. Kč bez DPH. 2. další dvě zakázky z dokládaných služeb musí mít hodnotu minimálně 100 tis. Kč bez DPH. 5. prokázání kvalifikace v rozsahu dle ustanovení § 56 odst. 2 písm. e) ZVZ Dodavatel ve své nabídce uvede jméno a příjmení osoby, která bude plnit funkci koordinátora veřejné zakázky. Koordinátor musí mít praxi v oboru řízení lidských zdrojů (praktické zkušenosti s koordinací vzdělávacích aktivit).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána písemně v listinné podobě a zároveň v elektronické podobě na datovém nosiči (CD,DVD a pod.). Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být zadavateli doručena v zalepené obálce, na které bude zřetelně uvedený název zakázky a nadpis NEOTVÍRAT. Na obálce musí být uvedena adresa uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Západočeská univerzita v Plzni, Ústav celoživotního vzdělávání
    IČ: 49777513
    DIČ: CZ49777513
    Sídlo: Univerzitní 8, 306 14 Plzeň 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Doc. PeadDr. Ilona Mauritzová, Ph.D., rektorka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: CERT Kladno, s.r.o.
    IČ: 49550721
    DIČ: CZ49550721
    Sídlo: Huťská 229, 272 01 Kladno

  • 3. uchazeč
    Název: Bohemia Training Institute s.r.o. 
    IČ: 29114306
    DIČ: CZ29114306
    Sídlo: Teslova 3, 301 00 Plzeň

Datum ukončení: 6. 3. 2014


 
Uveřejněno: 31. 1. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016