Zpět

Stavební úpravy zařízení péče o děti předškolního věku na MPO

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9649

Název zakázky: Stavební úpravy zařízení péče o děti předškolního věku na MPO

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo průmyslu a obchodu

Sídlo zadavatele: Na Františku 32, 110 15 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Očko, Ph.D., ředitel Sekce fondů EU; tel.: 224 221 552, ocko@mpo.cz

IČ zadavatele: 47609109

DIČ zadavatele: CZ 47609109

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Ivana Križanová
  • Telefon: 224 852 471
  • E-mail: krizanova.ivana@mpo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 3. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Česká republika - Ministerstvo průmyslu a obchodu, Na Františku 32, 110 15 Praha 1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky na stavební práce je realizace stavebních úprav v budově MPO Na Františku, Praha 1, pro provoz zařízení péče o děti předškolního věku.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení: dnem nabytí účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika - Ministerstvo průmyslu a obchodu, Na Františku 32, 110 15 Praha 1

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Blíže viz zadávací dokumentace, která je včetně všech příloh ke stažení na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMPO

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: SILBA - Elstav s.r.o.
    IČ: 64358844
    DIČ:
    Sídlo: Letkov 155, 326 00 Plzeň 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Jirka
    Poznámka k dodavateli: jednatel společnosti

  • 2. uchazeč
    Název: ORSmix s.r.o.
    IČ: 24784834
    DIČ:
    Sídlo: Šluknovská 315/4, 190 00 Praha 9

  • 3. uchazeč
    Název: DUDYSTAV s.r.o.
    IČ: 28118804
    DIČ:
    Sídlo: Olšová 2065/13, 373 16 Dobrá Voda u Českých Budějovic

Datum ukončení: 8. 4. 2014


 
Uveřejněno: 5. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016