Studie proveditelnosti: Výběr a zdůvodnění optimální varianty financování sociálních služeb v ČR
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9758
Název zakázky: Studie proveditelnosti: Výběr a zdůvodnění optimální varianty financování sociálních služeb v ČR
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 4. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Ing. Radek Rinn, ředitel odboru řízení projektů, +420 221 922 422, radek.rinn@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Ing. Alena Najmanová, oddělení veřejných zakázek
- Telefon: +420 221 922 540
- E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 (podatelna)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování analýzy nazvané „Studie proveditelnosti: Výběr a zdůvodnění optimální varianty financování sociálních služeb v ČR“ (dále jen „Studie proveditelnosti“ v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.
Předmětem Studie proveditelnosti je detailní analýza problematiky financování sociálních služeb v ČR, s akcentem na nalezení optimálního a ve střednědobém horizontu udržitelného způsobu financování sociálních služeb a zdůvodnění tohoto výběru s ohledem na předpokládaný demografický, ekonomický a sociální vývoj ČR. Studie proveditelnosti by měla navazovat na již realizované výstupy v rámci individuálního projektu „Podpora procesů v sociálních službách“, které jsou dostupné
na http://podporaprocesu.cz/, především na diskusní materiál „Sociální služby a způsoby financování“ a na studii „Komplexní analýza zdrojů“.
Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v přiložené zadávací dokumentaci včetně příloh.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2902500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstupy předmětu plnění budou předávány na adrese Podskalská 19, 128 01 Praha 2.
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10
Další podmínky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Soubory ke stažení:
- 01-vyzva-k-podani-nabidky-studie-proveditelnosti-varianty-financovani.doc (2. 5. 2016 13:12)
- 01-vyzva-k-podani-nabidky_1_2_3_4_5_6_7.pdf (2. 5. 2016 13:12)
- 02-zadavaci-dokumentace-studie-proveditelnosti-variant-financovani.doc (2. 5. 2016 13:12)
- 02-zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf (2. 5. 2016 13:12)
- 03-priloha-01-zd-kvalifikacni-dokumentace-studie-proveditelnsti-variant-financovani.doc (2. 5. 2016 13:12)
- 04-priloha-1-kd-cestne-prohlaseni-62_1_2.doc (2. 5. 2016 13:12)
- 05-priloha-2-kd-cestne-prohlaseni-50-1c_1.doc (2. 5. 2016 13:12)
- 06-priloha-02-zd-smlouva-na-zpracovani-studie-proveditelnosti.docx (2. 5. 2016 13:12)
- 07-priloha-03-zd-kryci-list-nabidky_1.xls (2. 5. 2016 13:12)
- 08-priloha-04-zd-subdodavatele.xls (2. 5. 2016 13:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Deloitte Advisory, s.r.o.
IČ: 27582167
DIČ: CZ27582167
Sídlo: Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Kubíček, Ph.D.
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Grant Thornton Advisory, s.r.o.
IČ: 26513960
Sídlo: Žatecká 55/14, 110 00 Praha 1
- 3. uchazeč
Název: Sociotrendy, s.r.o.
IČ: 28630319
Sídlo: Rooseveltova 95, 779 00 Olomouc - 4. uchazeč
Název: Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, v.v.i.
IČ: 45773009
Sídlo: Palackého náměstí 4, 128 00 Praha 2ve spolupráci s:
Název: INESAN, s.r.o.
IČ: 24759384
Sídlo: Heřmanova 1169/22, 170 00 Praha 7 - 5. uchazeč
Název: Asistenční centrum, a.s.
IČ: 63144883
Sídlo: Sportovní č.p. 3302, 434 01 Most
Datum ukončení: 30. 7. 2014