Zpět

Studie proveditelnosti: Výběr a zdůvodnění optimální varianty financování sociálních služeb v ČR

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9758

Název zakázky: Studie proveditelnosti: Výběr a zdůvodnění optimální varianty financování sociálních služeb v ČR

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 4. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radek Rinn, ředitel odboru řízení projektů, +420 221 922 422, radek.rinn@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Alena Najmanová, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: +420 221 922 540
  • E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování analýzy nazvané „Studie proveditelnosti: Výběr a zdůvodnění optimální varianty financování sociálních služeb v ČR“ (dále jen „Studie proveditelnosti“ v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.

Předmětem Studie proveditelnosti je detailní analýza problematiky financování sociálních služeb v ČR, s akcentem na nalezení optimálního a ve střednědobém horizontu udržitelného způsobu financování sociálních služeb a zdůvodnění tohoto výběru s ohledem na předpokládaný demografický, ekonomický a sociální vývoj ČR. Studie proveditelnosti by měla navazovat na již realizované výstupy v rámci individuálního projektu „Podpora procesů v sociálních službách“, které jsou dostupné
na http://podporaprocesu.cz/, především na diskusní materiál „Sociální služby a způsoby financování“ a na studii „Komplexní analýza zdrojů“. 

Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v přiložené zadávací dokumentaci včetně příloh.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2902500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstupy předmětu plnění budou předávány na adrese Podskalská 19, 128 01 Praha 2.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10

Další podmínky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Deloitte Advisory, s.r.o.
    IČ: 27582167
    DIČ: CZ27582167
    Sídlo: Karolinská 654/2, 186 00  Praha 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Kubíček, Ph.D.
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Grant Thornton Advisory, s.r.o. 
    IČ: 26513960
    Sídlo: Žatecká 55/14, 110 00 Praha 1

 

  • 3. uchazeč
    Název: Sociotrendy, s.r.o.
    IČ:  28630319
    Sídlo: Rooseveltova 95, 779 00 Olomouc


  • 4. uchazeč
    Název: Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, v.v.i.
    IČ: 45773009 
    Sídlo: Palackého náměstí 4, 128 00 Praha 2

    ve spolupráci s:

    Název: INESAN, s.r.o. 
    IČ: 24759384
    Sídlo: Heřmanova 1169/22, 170 00 Praha 7

  • 5. uchazeč
    Název: Asistenční centrum, a.s.
    IČ: 63144883
    Sídlo: Sportovní č.p. 3302, 434 01 Most

 

 

Datum ukončení: 30. 7. 2014


 
Uveřejněno: 1. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016