Supervize II
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10019
Název zakázky: Supervize II
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 8. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Probační a mediační služba
Sídlo zadavatele: Hybernská 18, Praha 1, PSČ 110 00
- Jméno: PaedDr. Jitka Čádová ředitelka tel.: +420 224 424 471 email: jcadova@pms.justice.cz
IČ zadavatele: 708 88 060
DIČ zadavatele: /
- Jméno: Mgr. Štěpánka Hovorková
- Telefon: 773 783 420
- E-mail: shovorkova@pms.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 8. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro podání nabídky je sídlo zadavatele: Hybernská 18, 110 00, Praha 1, sekretariát p. Blanka Vůjtková, tel.: +420 224 424 414 Nabídky je možno podat prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb nebo osobně po celou dobu lhůty pro podání nabídek, a to v pracovní dny od 10:00 do 13:00 hodin. V poslední den lhůty do 10:00 hodin. Lhůta pro podání nabídek končí dne 26. 8. 2014 v 10:00 hodin.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je provedení supervize poradců zadavatele.
Supervizor bude poskytovat podporu poradcům zadavatele (jedná se o interní, popř. externí poradce zadavatele, kteří působí v tzv. poradnách pro oběti trestných činů – klienti). V každé poradně je 1-2 poradci interní, popř. 1-2 poradci externí. Proces supervize se bude zabývat potřebami klientů v rámci standardů dobré praxe a etického kodexu. Supervizor bude též poskytovat v rámci supervizního setkání poradcům kvalitní zpětnou vazbu.
Supervizor bude provádět v každém městě supervize, přičemž přesný počet supervizí není zadavatel schopen předem stanovit.
Předpokládaný počet je však stanoven na 5 supervizí pro každé město (každou část veřejné zakázky), tento počet se ale v každé části této veřejné zakázky může měnit, a to v závislosti na aktuálních požadavcích a potřebách zadavatele, tj. může být jak nižší, tak vyšší.
Vzhledem k tomuto bude s vítězným uchazečem uzavřena rámcová smlouva.
Rámcová smlouva bude uzavřena na dobu určitou, a to do 31. 7. 2015.
1 supervize bude trvat vždy celý den, tj. 8 hodin (8*60min.) V těchto osmi hodinách je zahrnuto nejen provedení samotné spupervize, ale také veškerá příprava materiálů a podkladů pro supervizi, administrativní činnost atd.
Obsahem každé supervize jsou zejména tyto činnosti:
§ supervize zavádění nových metodik,
§ supervize každodenní práce s klienty,
§ motivace pracovníků k další práci, prevence vyhoření,
§ poskytování zpětné vazby,
§ administrativní zpracování poskytované služby.
Supervizoři budou spolupracovat s poradnami pro oběti trestných činů podle předem stanoveného harmonogramu a budou přímo podléhat 1 regionálnímu koordinátorovi zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 239000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Začátek plnění: ihned po uzavření smlouvy Předpokládaný konec plnění: 31.7.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Předpokládaná hodnota veřejné zakázky stanovená postupem dle ustanovení § 13 a § 15 zákona činí 239 000,- Kč bez DPH. Veřejná zakázka je rozdělena na 10 částí dle příslušných měst. Předpokládaná hodnota činí 23 900,- Kč bez DPH za každou část veřejné zakázky. Každá část (město) bude hodnocena samostatně a uchazeč má právo podat nabídku pro jednu, několik nebo i na všechny části veřejné zakázky. Veřejná zakázka je rozdělena na části dle měst (dále také jako „projektová města“) následovně: 1. část: Chomutov 2. část: Česká Lípa 3. část: Rakovník 4. část: Kladno 5. část: Nymburk 6. část: Kolín 7. část: Prachatice 8. část: Český Krumlov 9. část: Přerov 10. část: Bruntál Nabídky budou podávány vždy ke každému jednotlivému městu (části veřejné zakázky) samostatně, tzn. samostatnou nabídkou v uzavřené obálce dle podmínek dále uvedených v této výzvě.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikovaným, pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: o splní základní kvalifikační předpoklady, o splní profesní kvalifikační předpoklady, o splní technické kvalifikační předpoklady. Obecné podmínky pro prokázání kvalifikace: Zadavatel upozorňuje, že kvalifikace musí být prokázána ve lhůtě pro podání nabídek. Čestné prohlášení k prokázání základních kvalifikačních předpokladů a Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Kvalifikaci prokazuje uchazeč předložením prostých kopií příslušných dokladů. Více v ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: /
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16.pdf (2. 5. 2016 15:03)
- dodatecne-informace-2_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18.pdf (2. 5. 2016 15:03)
- zd_1_2_3_4.zip (2. 5. 2016 15:03)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Výsledek zadávacího řízení:
zadáno
Pro část 1, 2, 5 a 9 VZ byl vybrán dodavatel. Do částí 3, 4, 6, 7, 8 a 10 VZ nebyly ve lhůtě pro podání nabídek doručeny žádné nabídky, proto byly tyto části VZ zrušeny.
ČÁST 1:
· Vítězný dodavatel
Název: PaedDr. Vladimír Šik – FUTURUM
IČ: 134 71 341
DIČ: CZ5405280969
Sídlo: Králova výšina 575/34, 400 01 Ústí nad Labem
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PaedDr. Vladimír Šik
ČÁST 2:
· Vítězný dodavatel
Název: PaedDr. Vladimír Šik – FUTURUM
IČ: 134 71 341
DIČ: CZ5405280969
Sídlo: Králova výšina 575/34, 400 01 Ústí nad Labem
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PaedDr. Vladimír Šik
ČÁST 5:
· Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Pavel Plaček DiS.
IČ: 87908824
DIČ: CZ87908824
Sídlo: Dlabačova 2208, Nymburk 28802
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Plaček DiS.
ČÁST 9:
· Vítězný dodavatel
Název: Škola manažerského rozvoje s.r.o
IČ: 64611876
DIČ: CZ64611876
Sídlo: Dvorní 756/9, 708 00 Ostrava – Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Sylvie Navarová, jednatelka společnosti
Datum ukončení: 3. 10. 2014