Supervize
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9207
Název zakázky: Supervize
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Probační a mediační služba
Sídlo zadavatele: Hybernská 18, Praha 1, PSČ 110 00
- Jméno: Mgr. Pavel Štern 224 424 414 pstern@pms.justice.cz
IČ zadavatele: 708 88 060
DIČ zadavatele: /
- Jméno: Mgr. Pavel Štern
- Telefon: 224 424 414
- E-mail: pstern@pms.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 11. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo a lhůta pro podání nabídky: Místem pro podání nabídky je sídlo Zadavatele: Hybernská 18, 110 00, Praha 1, sekretariát p. Blanka Vůjtková, tel.: +420 224 424 414 Nabídky je možno podat prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb nebo osobně po celou dobu lhůty pro podání nabídek, a to v pracovní dny od 10:00 do 13:00 hodin. V poslední den lhůty do 10:00 hodin.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je provedení supervize poradců zadavatele a poradců dodavatele.
Supervizor bude poskytovat podporu poradcům zadavatele a poradcům dodavatele, kteří pracují s klienty (tj. obětmi trestných činů). Proces supervize se bude zabývat potřebami klientů v rámci standardů dobré praxe a etického kodexu. Supervizor bude též poskytovat v rámci supervizního setkání poradcům kvalitní zpětnou vazbu.
- 1 supervizor provede 30 supervizí ročně (včetně příprav a cest), přičemž délka jedné supervize činí 8 hodin.
Předmětem veřejné zakázky jsou zejména tyto činnosti:
- § supervize zavádění nových metodik,
- § supervize každodenní práce s klienty,
- § motivace pracovníků k další práci, prevence vyhoření,
- § poskytování zpětné vazby,
- § administrativní zpracování poskytované služby,
Supervizoři budou spolupracovat vždy s 5 poradnami (tedy s 5 až 10 poradci) podle předem stanoveného harmonogramu a bude přímo podléhat 1 regionálnímu koordinátorovi zadavatele. Do každé poradny bude dojíždět 1x za 2 měsíce na celý den.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 719000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Začátek plnění: ihned po uzavření smlouvy Předpokládaný konec plnění: 30.4.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Veřejná zakázka je rozdělena na 6 částí dle příslušných regionů. Předpokládaná hodnota činí maximálně 145 000,- Kč včetně DPH za každý jednotlivý region veřejné zakázky. Každá část - region bude hodnocena samostatně a uchazeč má právo podat nabídku pro jednu, několik nebo i na všechny části - regiony veřejné zakázky. Veřejná zakázka je rozdělena na části dle regionů (dále také jako „projektová města“) následovně: Část 1) Region - České Budějovice, Žďár nad Sázavou, Pelhřimov, Jihlava, Třebíč Část 2) Region - Plzeň, Karlovy Vary, Rokycany, Mladá Boleslav, Kutná Hora Část 3) Region - Ústí nad Labem, Děčín, Rumburk, Liberec, Most Část 4) Region -Hradec Králové, Svitavy, Šumperk, Náchod, Pardubice Část 5) Region - Brno, Uherské Hradištěm, Zlín, Vsetín, Olomouc Část 6) Region - Ostrava, Opava, Frýdek Místek, Havířov, Karviná
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikovaným, pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: o splní základní kvalifikační předpoklady, o splní profesní kvalifikační předpoklady, o splní technické kvalifikační předpoklady. Obecné podmínky pro prokázání kvalifikace: Zadavatel upozorňuje, že kvalifikace musí být prokázána ve lhůtě pro podání nabídek. Čestné prohlášení k prokázání základních kvalifikačních předpokladů a Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Kvalifikaci prokazuje uchazeč předložením prostých kopií příslušných dokladů. Více v ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ Verze 1.8 s platností od 1. 10. 2013.
Další podmínky: ZD je ke stažení na www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMsp
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Pro část 1, 2, 3, 4, 5 a 6 VZ byl vybrán dodavatel.
ČÁST 1:
· Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková
ČÁST 2:
· Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková
ČÁST 3:
· Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková
ČÁST 4:
· Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková
· 2. uchazeč
Název: PhDr. Iva Košťálová
IČ: 429 15 589
DIČ:
Sídlo: Tyršovo nám. 85, 565 01 Choceň
ČÁST 5:
· Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková
ČÁST 6:
· Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková
· 2. uchazeč
Název: PhDr. Magda Krolová
IČ: 739 41 611
DIČ:
Sídlo: Chalupova 15/2, 711 00 Ostrava – Antošovice
· 3. uchazeč
Název: Mgr. Peter Oroszy
IČ: 681 68 144
DIČ:
Sídlo: Nižní Lhoty 35, 739 51
Datum ukončení: 22. 4. 2014