Svářečské kurzy k rozšíření kvalifikace zaměstnanců
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10214
Název zakázky: Svářečské kurzy k rozšíření kvalifikace zaměstnanců
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: DT Mostárna, a.s.
Sídlo zadavatele: Dolní 100, Prostějov
- Jméno: ing. Robert Šup, 724504972, sup@dtmo.cz
IČ zadavatele: 27701042
DIČ zadavatele: CZ27701042
- Jméno: ing. Robert Šup
- Telefon: 724504972
- E-mail: sup@dtmo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 11. 2014 09:18
Místo pro podání nabídek: DT Mostárna, a.s., Dolní 100, 796 01 Prostějov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Individuální školení svařečů, stávající z praktické výuky a teretické výuky, ukončené závěrečnou zkouškou, prováděnou certifikovanými zkušebními komisaři.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 72000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: leden - únor 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Prostějov
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: ing. Helena Urbanová
IČ: 69696772
DIČ: CZ485405051
Sídlo: Žárovice 100, 798 03 Plumlov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: ing. Helena Urbanová, ing. Vladislav Urban
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 12. 12. 2014