Technické zabezpečení tvorby e-learningových modulů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10429
Název zakázky: Technické zabezpečení tvorby e-learningových modulů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 1. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/80.00002 Vzdělávání soudců a státních zástupců v oblasti rekodifikace soukromého práva příjemce: Justiční akademie
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Justiční akakdemie
Sídlo zadavatele: Kroměříž, Masarykovo nám. 183, PSČ 767 01
- Jméno: Mgr. Filip Glotzmann ředitel Justiční akademie Tel. 573 505 113, e-mail: fglotzmann@jacz.cz
IČ zadavatele: 70961808
DIČ zadavatele: není plátce DPH
- Jméno: Mgr. Jana Zapletalová Koláčková
- Telefon: +420 737 247 536
- E-mail: jzapletalova@jacz.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 3. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Justiční akademie Masarykovo nám. 183 767 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je úprava a převod textů e-learningových modulů do prostředí LMS Justiční akademie a jejich provázání se systémem ASJA. Celkem bude v rámci této zakázky vytvořeno 62 e-modulů, z toho 19 modulů v délce cca 75 stran, 36 modulů v délce cca 65 stran a 7 modulů v délce cca 25 stran.
Pro zabezpečení převodu učebních jednotek se vyžaduje podrobná znalost prostředí LMS Unifor Live! A dále znalost prostředí SQL serveru, znalost jazyků PHP, HTML a XML. Výhodou je i práce se sestavami prostřednictvím MS Excel, zejména propojení možnosti SQL Serveru s klientem MS Excel.
Konkrétní činnost uchazeče se bude skládat z těchto aktivit:
- Úprava a převod učebních jednotek
• Převod 62 učebních jednotek do prostředí LMS Justiční akademie a zabezpečení jejich propojení se strukturou ASJA. Učební jednotkou se rozumí text zpracovaný v distanční šabloně, který nepřesáhne 25, 65 resp. 75 stran textu zpracovaného podle ČSN 01 6910 (Úprava písemností zpracovaných textovými editory).
• Jazyková korektura a drobné opravy formálního charakteru.
• Definice technických požadavků pro tvorbu materiálů převoditelných do prostředí LMS Unifor Live!, zejména specifikace parametrů a standardů pro obsah prezentovaného materiálu: např. vymezení a popis použitých formátů a stylů (font, velikost, záhlaví, odkazy…), určení formální struktury jednotlivých témat a grafické návrhy obrázků, videa a dalších multimediálních prvků podle požadavků objednatele.
2. Tutorská činnost
• Podpora autorům (helpdesk). Přímá podpora bude poskytována individuálně, a to osobně nebo prostřednictvím telefonu a e-mailu.
Osobní poradenství metodikovi přípravy e-learningových modulů, a to buď na pracovišti Justiční akademie v Kroměříži, nebo v Olomouci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 567768,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předmět plnění bude realizován po dobu počínající dnem uzavření smlouvy do 30. 9. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Kroměříž
Pravidla pro hodnocení nabídek: Jediným hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Bude hodnocena výše nabídkové ceny s DPH uvedená uchazečem v návrhu smlouvy. Uchazeč odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty bude stanovena v souladu s platnými právními předpisy. Hodnotící kritérium: Cena za kompletní zajištění poptávaných služeb vč. DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč čestným prohlášením. Profesní kvalifikační předpoklady Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením kopie dokladů ne starších než 90 dnů k poslednímu dni, ke kterému má být tato kvalifikace prokázána. Jedná se o tyto doklady: • Doklad o oprávnění k podnikání mající vztah k plnění předmětu zakázky • Výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán podle zvláštních právních předpisů • Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti Vítězný dodavatel má povinnost doložit doklad o oprávnění k podnikání resp. výpis z obchodního rejstříku ve formě úředně ověřené kopie či originálu. Technické kvalifikační předpoklady Splnění technických kvalifikačních předpokladů uchazeč prokáže • Doložením seznamu 3 zakázek zaměřených na úpravu a převod e-learningových modulů do prostředí LMS za poslední 3 roky (čestné prohlášení s uvedením konkrétních zakázek). • Předložením seznamu osob tvořící realizační tým (min 3 osoby), z nichž: • vedoucí týmu se podílel na realizaci minimálně jedné zakázky s obdobným plněním, jako je předmět této veřejné zakázky (čestné prohlášení s uvedením zakázky) • alespoň jeden člen týmu musí mít vzdělání v oboru andragogika či v oboru příbuzném nebo všeobecně uznávaný státní či mezinárodní certifikát prokazující odbornou kvalifikaci v oblasti distančního či elektronického vzdělávání (prostá kopie diplomu či certifikátu). • od všech členů týmu se očekává znalost práce v prostředí LMS Unifor Live!, Adobe flash, Adobe Captivate, Shockwave, dále znalost prostředí SQL serveru, znalost jazyků PHP, HTML a XML. Výhodou je práce se sestavami prostřednictvím MS Excel, zejména propojení možnosti SQl serveru s klientem MS Excel (čestné prohlášení).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána jak v listinné, tak i elektronické podobě (CD) podobě. Součástí této výzvy je i návrh smlouvy, tu je uchazeč povinen vyplnit (identifikační údaje a cenu plnění). Návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud bude návrh smlouvy podepsán zástupcem uchazeče, musí uchazeč v nabídce předložit i originál nebo úředně ověřenou plnou moc. Všechny listy nabídky by měly být číslovány nepřerušenou vzestupnou řadou čísel a měly by být spojeny způsobem, který zabraňuje nežádoucí manipulaci s nimi. Nabídku zasílejte na adresu Justiční akademie, Masarykovo náměstí 183, Kroměříž 767 01. Obálku nadepište slovy „NEOTEVÍRAT – VŘ Technické zabezpečení tvorby e-learningových modulů“. Nabídku je možné doručit i osobně, a to na podatelně Justiční akademie, Masarykovo nám. 183, Kroměříž 767 01. Pracovní doba podatelny je Po – Pá 8:30 – 13:30.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zadávací řízení se řídí metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ, vydání 1.10, platným od 1. 4. 2014. Na zadávací řízení se dále aplikují zásady zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, vyjádřené v ustanovení § 6 tohoto předpisu.
Další podmínky: Nabídka musí obsahovat: • Vyplněný Krycí list nabídky (viz. Příloha č. 1 ZD) - identifikaci uchazeče, jméno/název, sídlo/místo podnikání, kontaktní adresa, IČ, DIČ, bylo-li přiděleno, telefon, e-mail, fax, osoba oprávněná jednat jménem dodavatele (statutární orgán) • Nabídkovou cenu • Doklady prokazující požadovanou kvalifikaci • Čestné prohlášení dodavatele o tom, že souhlasí se zadáním a podmínkami tohoto zadávacího řízení (viz. Příloha č. 2 ZD) a čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů (viz. Příloha č. 3 ZD) • Podepsaný návrh smlouvy (viz. Příloha č. 4 ZD)
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18.pdf (3. 5. 2016 12:16)
- oznameni-2.pdf (3. 5. 2016 12:16)
- oznameni-1.pdf (3. 5. 2016 12:16)
- vyzva-elearning-final-2.doc (3. 5. 2016 12:16)
- zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19.docx (3. 5. 2016 12:16)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: NET University, s r.o.
IČ: 25901028
DIČ:
Sídlo: U cukrovaru 5a, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: David Pokorný
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: IZON s.r.o.
IČ: 28605161
DIČ:
Sídlo: Legionářská 1085/8, 779 00 Olomouc - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 16. 3. 2015