Zpět

Terénní programy v Postoloprtech, Lounech a spádových oblastech

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9673

Název zakázky: Terénní programy v Postoloprtech, Lounech a spádových oblastech

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Ústecký kraj

Sídlo zadavatele: Krajský úřad Ústeckého kraje

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Oldřich Bubeníček, hejtman Ústeckého kraje bubenicek.o@kr-ustecky.cz

IČ zadavatele: 70892156

DIČ zadavatele: CZ70892156

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Kubecová
  • Telefon: 475 657 497
  • E-mail: kubecova.j@kr-ustecky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 4. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Ústecký kraj Krajský úřad - odbor sociálních věcí Velká Hradební 3118/48 400 02 Ústí nad Labem

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění sociální služby terénní programy v lokalitách Louny, Postoloprty a spádových oblastech, kde tato sociální služba není dostatečně zajištěna.

Maximální cena v roce 2014: 769.000,-Kč včetně DPH. Maximální cena v roce 2015: 230.900,-Kč včetně DPH.

.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 999900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.5.2014-31.3.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Louny, Postoloprty a spádové oblasti

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena. Hodnocení nabídek bude provedeno dle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny včetně DPH. Nabídková cena na zakázku bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a nepřekročitelná se započtením veškerých nezbytně nutných nákladů pro zajištění realizace poptávané služby. Ke stanovení nabídkové ceny uchazeč přiloží popis realizace služby a finanční rozvahu pro jednotlivé roky realizace služby ve struktuře stanovené v přílohách č. 2 a 3 této zadávací dokumentace. Popis realizace zakázky bude v souladu s bližšími podmínkami plnění zakázky, které jsou přílohou č. 1 této zadávací dokumentace. V nabídkové ceně budou zahrnuty náklady spojené s riziky, a finanční vlivy (např. inflace) po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v této zadávací dokumentaci. Nabídková cena v jednotlivých letech realizace služby nesmí překročit nejvýše přípustnou nepřekročitelnou cenu uvedenou v předmětu nabídky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) až k) zákona uchazeč doloží čestným prohlášením; Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) zákona uchazeč doloží výpisem z obchodního rejstříku či z jiné obdobné evidence, je-li v ní uchazeč zapsán; dle § 54 písm. b) zákona uchazeč doloží dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci každý uchazeč musí doložit rozhodnutí o registraci sociální služby podle § 78 odst. 1 zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, pro poskytovaní příslušného druhu služby v lokalitě, kde bude služba realizována. Pokud uchazeč toto rozhodnutí nemá, je povinen doložit popis realizace poskytované služby, personálního, materiálního a technického zabezpečení služby, finanční rozvahu zajištění provozu služby a doklad o budoucím vlastnickém nebo jiném právu k objektu nebo prostorám, kde by měla být služba poskytována (např. smlouva o smlouvě budoucí). Závazná struktura popisu je stanovena v příloze č. 2 „Popis realizace služby“ zadávací dokumentace. Technické kvalifikační předpoklady - dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona s tím, že uchazeč doloží osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob v postavení garanta projektu, který bude splňovat odbornou způsobilost dle §110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Kvalifikaci odborného vzdělání garanta doloží uchazeč kopií dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání. Odbornou způsobilostí k výkonu povolání sociálního pracovníka je a) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, b) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu c) absolvování akreditovaných vzdělávacích kurzů v oblastech uvedených v písmenech a) a b) v celkovém rozsahu nejméně 200 hodin a praxe při výkonu povolání sociálního pracovníka v trvání nejméně 5 let, za podmínky ukončeného vysokoškolského vzdělání v oblasti studia, která není uvedena v písmenu b), d) absolvování akreditovaných vzdělávacích kurzů v oblastech uvedených v písmenech a) a b) v celkovém rozsahu nejméně 200 hodin a praxe při výkonu povolání sociálního pracovníka v trvání nejméně 10 let, za podmínky středního vzdělání s maturitní zkouškou v oboru sociálně právním, ukončeného nejpozději 31. prosince 1998. Uchazeč výslovně v nabídce uvede, zda osoba v postavení garanta projektu je v pracovně právním vztahu k uchazeči (zaměstnanec), nebo zda se jedná o subdodavatele nebo zaměstnance subdodavatele. U subdodavatele je nutno doložit i doklady podle § 51 odst. 4 zákona. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídek. Doklady k prokázání kvalifikace se předkládají v prosté kopii, v českém nebo slovenském jazyce, VŠ diplom i v latinském jazyce. Uchazeči mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona, a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona využít za podmínek stanovených v § 127 zákona výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce. Uchazeči mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít za podmínek stanovených v § 134 zákona certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace uchazeče v rozsahu v něm uvedených údajů. Zadavatel si vyhrazuje právo, aby si jako přílohu k Protokolu o posouzení kvalifikace dle § 59 odst. 6 zákona pořídil kopie dokladů, kterými uchazeč prokazuje splnění technických kvalifikačních předpokladů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Požadavky na jednotný způsob doložení cenové nabídky : Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za provedení této veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v souladu s touto zadávací dokumentací. Cena bude uvedena za každý rok a celkem za celou dobu trvání příslušné části této veřejné zakázky v členění: cena celkem bez DPH v Kč, sazba DPH v % a její vyčíslení v Kč a cena celkem včetně DPH v Kč. Uchazeč, který není plátcem DPH, uvede jen cenu bez DPH a skutečnost, že není plátcem DPH, uvede v nabídce. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny: Změní se daňové předpisy. Nabídka bude zpracována v českém jazyce v listinné podobě v originále a jedné obyčejné kopii, podepsána oprávněným zástupcem uchazeče a zabezpečena proti manipulaci sešitím celé nabídky. Současně bude nabídka zadavateli předána také v elektronické podobě a to 1 x na CD nebo DVD. Elektronické podání nabídky není možné, zadavatel nedisponuje vhodným elektronickým nástrojem. Součástí nabídky bude Návrh smlouvy na zakázku, na níž bude podávána nabídka, dle vzorového textu příloze č. 4 této zadávací dokumentace, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vítězem zadávacího řízení. Do vzorového textu návrhu smlouvy uchazeč pouze doplní svoje identifikační údaje včetně údaje o podepisující osobě či osobách a nabídkové hodnoty. Jiné úpravy smlouvy nejsou přípustné. Jednotlivé oddíly nabídky budou odděleny předělovými listy. Všechny listy nabídky včetně předělových budou v pravém dolním rohu očíslovány vzestupnou řadou, na konci nabídky bude čestné prohlášení o počtu lisů nabídky, podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídku doporučujeme seřadit do těchto oddílů : • Krycí list nabídky • Obsah nabídky • Doklady k prokázání kvalifikace • Vlastní nabídka uchazeče včetně nabídkové ceny • Návrh smlouvy na zakázku, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče • Čestné prohlášení o počtu listů nabídky Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu výrazně označené NABÍDKA ev.č. VZ-SV-1/INV/2014 - „Terénní programy v Postoloprtech, Lounech a spádových oblastech“ a výzvou „NEOTVÍRAT“. Obálka, či jiný obal, bude odpovídajícím způsobem zajištěn proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak značeny identifikačním údajem uchazeč). Při odeslání poštou nabídku zaslat doporučeně. Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí a středa od 8.00 do 17.00 hod., úterý a čtvrtek od 8.00 do 16.00 hod. a pátek od 8.00 do 13.00 hod. do podatelny na níže uvedené adrese. Uchazeči mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele: Ústecký kraj Krajský úřad – odbor sociálních věcí Velká Hradební 3118/48 400 02 Ústí nad Labem

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.

Další podmínky:
Viz přiložené přílohy: Výzva + přílohy č. 1, č. 2 a č. 4

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Občanské sdružení Vavřinec
    IČ: 01539353
    DIČ: CZ01539353
    Sídlo: Tuchořice 133, 439 69 Tuchořice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

 

Datum ukončení: 2. 6. 2014


 
Uveřejněno: 17. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016