Zpět

Terénní programy v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje III.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9889

Název zakázky: Terénní programy v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje III.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu kontakt viz. kontaktní osoba zadavatele

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Veronika Lesáková
  • Telefon: 595 622 825
  • E-mail: veronika.lesakova@kr-moravskoslezsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 6. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být doručena poštou na adresu: Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek, 28. října 117, 702 18 Ostrava, nebo osobně na podatelnu krajského úřadu, číslo dveří A115.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění sociálních služeb – terénní programy v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje. Financování veřejné zakázky bude zajištěno prostřednictvím individuálního projektu kraje „Podpora sociálních služeb v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje III“ reg. č. CZ.1.04/3.2.00/B4.00004, který bude financován z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

Veřejná zakázka je rozdělena do 2 částí A a B. Uchazeč může podat nabídku pro jednu nebo více částí veřejné zakázky.

Část A - pro cílovou skupinu příslušníci sociálně vyloučených romských lokalit žijících na území sociálně vyloučené lokality města Krnov.

Část B - pro cílovou skupinu příslušníci sociálně vyloučených romských lokalit žijících na území sociálně vyloučené lokality města Odry.

Podrobné požadavky a informace k této veřejné zakázce malého rozsahu jsou obsaženy v souboru označeném "Zadávací dokumentace.zip", který je k dispozici na profilu zadavatele: https://www.softender.cz/msk/em4?service=orgProfile/MSK. Uvedený soubor obsahuje Obchodní podmínky, Vzor čestného prohlášení o bezdlužnosti, Vzor čestného prohlášení o splnění požadavků zadavatele, Metodika financování a vykazování aktivit pro projekt.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1212112,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dle obchodních podmínek.

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle obchodních podmínek

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena bez DPH (váha 100%) uvedena v čl. IV odst. 1 obchodních podmínek, tabulka A, tabulka B. Každá část bude hodnocena samostatně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
a. Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této veřejné zakázky (např. výpis z živnostenského rejstříku). Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i subdodavatelé. b. Prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku uchazeč zapsán) nebo výpis z jiného rejstříku či evidence, v nichž je uchazeč zapsán. c. Čestné prohlášení o bezdlužnosti vůči příslušnému finančnímu úřadu a příslušnému úřadu sociálního zabezpečení (čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, a čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele). Vzor tohoto čestného prohlášení je uveden v zadávací dokumentaci. d. Čestné prohlášení o splnění požadavků zadavatele. Vzor tohoto čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace. e. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem v bodech a, b, c je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona). f. Prostou kopii rozhodnutí o registraci sociální služby dle § 78 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů pro daný druh sociální služby a cílovou skupinu etnické menšiny nebo osoby žijící v sociálně vyloučených komunitách kdekoliv na území MSK nebo potvrzení o podání žádosti o registraci dané sociální služby na území MSK. Rozhodnutí o registraci musí být vydáno před podpisem smlouvy. g. Jednu výroční zprávu konečného poskytovatele služeb za posledních 5 let, ze které je zřejmé, že poskytovatel má zkušenost v sociální práci s dotčenou cílovou skupinou a činnost organizace se vztahuje k předmětu veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Podrobné informace k veřejné zakázce jsou uvedeny v zadávací dokumentaci

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Výsledek hodnocení pro část A:

 

1.      EUROTOPIA Opava o.p.s.

 

Opava - Předměstí, Zacpalova 379/27, PSČ 746 01

 

IČ: 25852345

 

2.      Krystal Help o.s.

 

Svatováclavská 168/7, Pod Cvilínem, 794 01 Krnov

 

IČ: 26598086

 

Výsledek hodnocení pro část B:

 

1.      SPOLEČNĚ-JEKHETANE, o.p.s.

 

Palackého 13/49, Přívoz, 702 00 Ostrava

IČ: 68145209

 

 

Datum ukončení: 29. 7. 2014


 
Uveřejněno: 6. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016