Zpět

Terénní sociální práce s mladistvými na území MSK

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9926

Název zakázky: Terénní sociální práce s mladistvými na území MSK

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Milan Šebesta LL.M. +420542210351 msk@mt-legal.com

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: MT Legal s.r.o., advokátní kancelář
  • Telefon: +420596629503
  • E-mail: msk@mt-legal.com

Lhůta pro podání nabídek: 14. 7. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
MT Legal s.r.o., advokátní kancelář Bukovanského 30 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem plnění veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“) jsou terénní sociální práce (dle ust. § 69, popř. ust. § 62 zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů). Jedná se o zprostředkování odborné pomoci formou terénní sociální práce v přirozeném prostředí mladistvých za účelem zlepšení jejich sociální situace, snížení míry ohrožení sociálně nežádoucími jevy, sociálního vyloučení a chudoby. Primárním záměrem této klíčové aktivity je kontaktovat mládež v jejich přirozeném prostředí, poskytnout mládeži základní poradenství a doporučit nebo nakontaktovat ji na další navazující služby, které se budou klientově situaci věnovat podrobněji.

 

Veřejná zakázka bude realizována v rámci projektu „Specifické intervence pro mladistvé závislé na návykových látkách“, reg. č. CZ.1.04/3.1.00/A9.00016 spolufinancovaného Operačním programem lidské zdroje a zaměstnanost. Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 7 částí:

 

Část veřejné zakázky

Název části veřejné zakázky

A

Terénní sociální práce s mladistvými na území obce Orlová

B

Terénní sociální práce s mladistvými na území obce Krnov

C

Terénní sociální práce s mladistvými na území obce Ostrava

D

Terénní sociální práce s mladistvými na území obce Karviná

E

Terénní sociální práce s mladistvými na území obce Frýdek-Místek

F

Terénní sociální práce s mladistvými na území obce Bruntál

G

Terénní sociální práce s mladistvými na území obce Havířov

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3217500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba plnění: služby na všech částech veřejné zakázky budou vždy poskytovány do dne 31. 5. 2015, přičemž začnou být poskytovány v závislosti na termínu účinnosti smlouvy, nejdříve však dne 1. 7. 2014.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky na každé z částí je vždy území obce uvedené v názvu dané části. V případě má-li dotčená obec více městských obvodů/částí, je místem plnění území všech těchto městských obvodů/částí

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková výše nabídkové ceny veřejné zakázky v Kč (sociální služby jsou osvobozeny od DPH)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je v souladu s ust. § 50 odst. 1 ZVZ dodavatel, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady podle ust. § 53 ZVZ, b) splní profesní kvalifikační předpoklady podle ust. § 54 ZVZ, c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, a d) splní technické kvalifikační předpoklady podle ust. § 56 ZVZ.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky s uvedením výzvy „Neotevírat“. Na obálce musí být uvedena adresa, na niž je možné dle ust. § 71 odst. 6 ZVZ vyrozumět uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty nebo dle ust. § 71 odst. 7 ZVZ o tom, že zadavatel obdržel ve lhůtě pro podání nabídek pouze jednu nabídku. Nabídka bude obsahovat v souladu s ust. § 68 ZVZ návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou uchazeče. V nabídce musejí být na krycím listu uvedeny - identifikační údaje uchazeče v rozsahu uvedeném v ust. § 17 písm. d) ZVZ, - kontaktní adresa pro písemný styk (včetně e-mailové adresy) mezi uchazečem a zadavatelem, resp. osobou pověřenou zadavatelskými činnostmi, - nabídková cena pro každou z dotčených částí veřejné zakázky, - příp. další údaje. Uchazeč předloží nabídku v originále a případně (nepovinně) i v dalším 1 výtisku (kopii), přičemž originál nabídky bude výslovně jako originál označen, ostatní případné výtisky budou označeny jako „Kopie“. Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Všechny výtisky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Krycí list musí obsahovat, vedle čísla výtisku a označení, zda jde o Originál či Kopii, též údaje dle ustanovení odst. 8.3. zadávací dokumentace. Všechny stránky nabídky, resp. jednotlivých výtisků, budou očíslovány vzestupnou řadou. Uchazeč předloží nabídku též případně na technickém nosiči dat (CD či DVD). Informace na technickém nosiči dat mají pouze informativní povahu. Na technickém nosiči dat uchazeč předloží zejména návrh smlouvy na realizaci veřejné zakázky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část A VZ:

  • Zrušena

Část B VZ:

  • Zrušeno

Část C VZ:

  • Vítězný dodavatel
    Název: ARKA CZ, o.s.

    IČ: 26673045
    DIČ: CZ 26673045
    Sídlo: Sokolská třída 2587/81, 702 00 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Hana Cronová
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Renarkon, o.p.s.
    IČ: 25380443
    DIČ: CZ 25380443
    Sídlo: Mariánskohorská 1328/29, 702 00 Ostrava

Část D VZ:

  • Zrušena

Část E VZ:

  • Zrušena

Část F VZ:

  • Zrušena

Část G VZ:

  • Zrušena

 

Datum ukončení: 29. 8. 2014


 
Uveřejněno: 26. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016