Tiskárny 2014
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9928
Název zakázky: Tiskárny 2014
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 6. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/C6.00002 Podpora neformálních pečovatelů příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/03.00016 Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/1.1.00/A5.00001 Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/03.00018 Pracovní návyky jako komplex individuálního poradenství, cíleného zaškolení, aktivizace místních aktérů a rozvoje potenciálu vybraných lokalit příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.2.00/11.00022 Systém efektivního řízení lidských zdrojů Úřadu práce ČR příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: Mgr. Lenka Kaucká, pověřena řízením FDV
IČ zadavatele: 00405698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
- Telefon: +420 778 447 786
- E-mail: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy
na dodávku 42ks tiskáren nebo multifunkčních zařízení
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 281636,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 8. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky dosáhne výše odpovídající předpokládané hodnotě veřejné zakázky. Platí termín, který nastane dříve
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je hlavní město Praha, sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-navrh-ramcove-smlouvy_1_2.docx (2. 5. 2016 14:17)
- rs-priloha-c.-1-specifikace-predmetu-plneni-nova.xlsx (2. 5. 2016 14:17)
- vyzva-k-podani-nabidky-signed_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf (2. 5. 2016 14:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: OFFICE - CENTRUM s.r.o.
IČ: 27143562
DIČ: CZ27143562
Sídlo: Českobrodská 53, 190 11 Praha 9
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Tomáš Liška, jednatel
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: C SYSTEM CZ a.s.
IČ: 27675645
DIČ: CZ27675645
Sídlo: Otakara Ševčíka 840/10, 636 00 Brno
Datum ukončení: 15. 7. 2014