Zpět

Vedoucí provozu mistr/mistrová

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10246

Název zakázky: Vedoucí provozu mistr/mistrová

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ALPER a.s.

Sídlo zadavatele: Vrahovická 4530, Prostějov 796 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Kročil, 577 051 302, petr.krocil@viva.cz Ing. Lubor Vrtěl, 602 233 706, vrtel@alper.cz Evžen Šponar, 606 295 719, sponar@alper.cz

IČ zadavatele: 271 26 226

DIČ zadavatele: CZ271 26 226

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Malárová
  • Telefon: 577 051 313
  • E-mail: katerina.malarova@viva.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 12. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Kovárna VIVA a.s. Vavrečkova 5333, Zlín 760 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Požadujeme:

 

Akreditovaný kurz MŠ MTČR, který je určen pro mistry, předáky, vedoucí výrobních úseků, manažerů, vedoucí pracovníky na základním stupni řízení.

 

15 školících dní (1 skupina).

 

120 výukových hodin (45 minut jedna vyučovací hodina) + závěrečný test (dle podmínek akreditace).

 

Celkový počet účastníků 19, kteří budou rozděleni do dvou skupin.

 

V nabídkové ceně nejsou zahrnuty náklady na dopravu, občerstvení, ubytování a pronájem prostor pro účastníky kurzu. Náklady na dopravu a občerstvení lektorů musí být zahrnuty v ceně kurzu.

 

Forma výuky:

 

Teoretický výklad, řešení případových studií ve vazbě na prostředí zadavatele, aktivní participace účastníků. Očekáváme poskytnutí školících materiálů v tištěné i elektronické podobě (CD).

 

Náplň školení:

 

- vedení a motivování lidí k odpovědnosti

 

- týmová práce (nástroje vedení týmu, týmové role)

 

- komunikace, řešení problémů a sporů (verbální a neverbální komunikace, aktivní naslouchání, komunikační zlozvyky)

 

- zvládání stresových situací – stres management (konfliktní situace na pracovišti)

 

- ekonomické minimum pro mistry

 

- vedení porad a prezentační dovednosti (manažerská prezentace)

 

- vedení hodnotících pohovorů (fáze motivačně-hodnotícího rozhovoru, jak říkat v hodnotícím rozhovoru nepříjemné věci)

 

- role mistra v moderní výrobní společnosti

 

- nástroje řízení výroby a štíhlá výroba (vizualizace řízení, metoda 5S, TPM)

 

- pracovní právo (základní práva a povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele vyplývající ze ZP, pracovní smlouva)

 

- bezpečnost a ochrana zdraví při práci (právní předpisy BOZP a PO, znalost předpisů)

 

- management kvality a ochrany životního prostředí (normy kvality, jejich implementace)

 

V případě, že se uchazeč bude lišit v akreditaci obsahem oproti výše popsané, námi požadované náplni školení, tzn., že bude mít nějaký tematický okruh navíc nebo popřípadě mu bude nějaký chybět, daná nabídka bude vyřazena pro nesplnění předmětu zakázky.

Změna obsahu školení oproti schválené akreditaci uchazeče pro potřeby tohoto výběrového řízení není přípustná podle §108 odstavce 3 zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti a nabídky, které nebudou v souladu s předloženou akreditací, budou z výběrového řízení vyloučeny.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 720000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden 2015 – červen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
ALPER a.s., Vrahovická 4530, Prostějov 796 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejprve bude posouzena úplnost nabídky. Posuzováno bude: - zda nabídka obsahuje všechny požadované části, - zda je nabídka podepsána oprávněnou osobou, - zda nabídka obsahuje kontaktní údaje na osobu uchazeče odpovědnou za výběrové řízení, - zda nabídka obsahuje veškeré doklady/dokumenty dokládající kvalifikaci dodavatele, - zda předmět nabídky odpovídá poptávanému předmětu plnění v plném rozsahu - zda nabízený předmět plnění odpovídá přiložené akreditaci - zda je dodržena požadovaná minimální praxe lektorů - zda je nabídka v češtině - zda byl doručen požadovaný počet vyhotovení Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou budou hodnoceny dle níže uvedeného kritéria: • Nabídková cena – 100% Předmětem hodnocení bude výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH. Nejvyšší hodnocení získá nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
·• Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán • Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby) apod. • Uchazeč doloží v nabídce přehled 3 realizovaných akreditovaných školení Vedoucí provozu mistr/ mistrová za posledních 5 let. • Uchazeči doloží platnou kopii akreditace MŠ MTČR ke kurzu Vedoucí provozu mistr/mistrová v rozsahu 120 hodin teoretické výuky (rozsah nezahrnuje závěrečnou zkoušku) s obsahem kurzu, který byl schválen při žádosti o akreditaci. • Uchazeč doloží seznam lektorů včetně jejich profesních životopisů, které budou dokládat jejich vzdělání a zkušenosti z praxe. Lektory, kteří budou mít praxi kratší než 5 let (jedná se o praxi v oboru, jež v rámci kurzu vyučují, nikoliv o lektorskou praxi, která pro nás není dostačující), nebudeme akceptovat a takováto nabídka bude z výběrového řízení vyloučena. Zároveň ale vyžadujeme lektorskou praxi nejméně v délce dvou let. V případě, že to lektoři nebudou splňovat, tak budeme nuceni nabídku vyloučit. U lektorů musí být uveden vždy vyučovaný předmět, který školí na kurzu Vedoucí provozu mistr/mistrová.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky s nápisem „Neotvírat“, na níž bude uvedena kontaktní adresa uchazeče. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 z 1.4.2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Požadavky na formu nabídky: - nabídka musí být vyhotovena v jazyce českém a dodána Zadavateli zakázky písemně ve 2 písemných vyhotoveních a doručena v 1 zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA – Vedoucí provozu mistr/mistrová“, buď osobně nebo poštou (doporučená pošta) či kurýrní službou. - každé vyhotovení nabídky musí mít všechny listy průběžně číslované a u originálu navíc provázané tak, aby byla znemožněna nekontrolovaná manipulace s nimi. - adresa pro zasílání nabídek je na sídlo společnosti Kovárna VIVA a.s., Vavrečkova 5333, Zlín 760 01. K rukám pí. Kateřiny Malárové. Požadavky na obsah nabídky: Nabídky v písemné formě musí obsahovat tyto dokumenty: - dokumenty nezbytné k posouzení kvalifikace uchazeče dle bodu „Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“ této Výzvy - vlastní nabídka vzdělávací aktivity včetně: o návrhu osnovy vzdělávací aktivity vypracované na základě bodu „Popis předmětu zakázky“ této Výzvy, o ukázkového školicího materiálu pro účastníky vzdělávací aktivity pro tematický okruh nástroje řízení výroby a metody štíhlé výroby, o Složení lektorské týmu vč. profesních životopisů lektorského týmu, které budou dokládat vzdělání a zkušenosti jednotlivých lektorů s praxí v oboru minimálně 5 leta a k tomu 2 roky samotné lektorské praxe. U lektorů musí být uveden vždy vyučovaný předmět, který školí na kurzu Vedoucí provozu mistr/mistrová. o Doložení dokladů o dosaženém vzdělání jednotlivých lektorů – kopie dokladů, Doložení alespoň 3 referencí z období let 2010 – 2014 na realizované vzdělávací aktivity – akreditované kurzy Vedoucí provozu mistr/mistrová. Platební podmínky – splatnost faktur 30 dnů od data doručení faktur, dílčí (měsíční) fakturace je možná.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: HM PARTNERS s.r.o.
    IČ: 25869507
    DIČ: CZ25869507
    Sídlo: 28. října 150, Ostrava 702 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Michálek, ředitel a jednatel společnosti


  • 2. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa

 

Datum ukončení: 1. 12. 2014


 
Uveřejněno: 19. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016