Zpět

Vstupní akademie a efektivní fungování a řízení výroby

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9877

Název zakázky: Vstupní akademie a efektivní fungování a řízení výroby

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 5. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: CONTEG, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Vít Voláček, jednatel + 420 261 393 505 vit@conteg.cz

IČ zadavatele: 25701843

DIČ zadavatele: CZ25701843

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Miroslava Válková
  • Telefon: 565 300 344, 602 442 645
  • E-mail: m.valkova@conteg.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 6. 2014 15:00

Místo pro podání nabídek:
Conteg, spol. s r. o., K Silu 2179, 393 01 Pelhřimov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět této zakázky je rozdělen do 6 položek:

    1. vyškolení interních lektorů v oblasti BOZP a PO,

    2. vyškolení interních lektorů v oblasti kontroly a kvality a efektivního fungování podniku,

    3. vyškolení interních lektorů v oblasti technologie,

    4. vyškolení interních lektorů v soft skills a prezentačních dovednostech

    5. akademie efektivního fungování a řízení výroby

    6. efektivní fungování a řízení výroby

Konkrétní vymezení předmětu plnění včetně anotace, rozsahu jednotlivých školení, počtu školených osob, požadovaných výstupů a další jsou uvedena v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 930000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení školení: ihned po podpisu smlouvy. Předpokládaný termín dokončení školení: do konce projektu, přičemž plánované skončení projektu je v současnosti v dubnu 2015. Zadavatel však nevylučuje variantu prodloužení projektu, přičemž uchazeč je povinen plnit po celou dobu běhu projektu. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu termínu. Uchazeč bere na vědomí, že výše uvedené termíny jsou stanoveny jako předpokládané a mohou se změnit v závislosti na změnách příslušného rozhodnutí o poskytnutí dotace a okolnostech faktické realizace projektu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Conteg, spol. s r. o., K Silu 2179, 393 01 Pelhřimov

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení nabídek je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčími hodnotícími kritérii jsou: • Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH – váha 40 % • Kvalita nabízeného plnění – váha 60 % Detailní informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů, profesních kvalifikačních předpokladů, technických kvalifikačních předpokladů a ekonomickou způsobilost podle pokynů stanovených v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v písemné, pevně spojené podobě tak, aby bylo zabráněno ztrátě či výměně jednotlivých listů nabídky. Veškeré části nabídky budou po spojení tvořit jeden celek. Strany budou očíslovány. Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče. Doručení nabídky zadavatel požaduje v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče. Obálka bude označena zřetelně názvem zakázky „Vstupní akademie a efektivní fungování a řízení výroby“ a heslem „NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Součástí návrhu smlouvy, která tvoří přílohu č. 3 zadávací dokumentace jsou i následující ustanovení: • Uchazeč si je vědom, že je ve smyslu ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. • Uchazeč se zavazuje umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož finančních prostředků je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním této zakázky, a to po dobu stanovenou platnými právními předpisy k archivaci těchto dokladů (zejména dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Platební a obchodní podmínky jsou stanoveny návrhem smlouvy, která tvoří přílohu č. 3 zadávací dokumentace. Návrh smlouvy předložený zadavatelem je pro uchazeče závazný a uchazeč do něj doplní pouze vyznačené údaje.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Pro Centre s.r.o.
    IČ: 28778031
    DIČ: CZ28778031
    Sídlo: Družstevní 380,530 02 Ostřešany
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: ing. Jana Bíšková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: V-Studio, s.r.o.
    IČ: 25187856
    DIČ: CZ25187856
    Sídlo: Žižkova 1, 370 01 České Budějovice



Datum ukončení: 26. 6. 2014


 
Uveřejněno: 29. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016