Zpět

Výběr dodavatele letenek a služeb s tím spojených - dodavatel vybrán.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10263

Název zakázky: Výběr dodavatele letenek a služeb s tím spojených - dodavatel vybrán.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 11. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Státní zemědělský intervenční fond (SZIF)

Sídlo zadavatele: Ve Smečkách 33, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Zuzana Sopoušková +420 739 322 684, +420 222 871 842 zuzana.sopouskova@szif.cz

IČ zadavatele: 481 33 981

DIČ zadavatele: CZ481 33 981

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Zuzana Sopoušková
  • Telefon: +420 739 322 684, +420 222 871 842
  • E-mail: zuzana.sopouskova@szif.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 12. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Osobně na podatelně zadavatele či doporučeně poštou na adrese: Státní zemědělský intervenční fond JUDr. Zuzana Sopoušková Ve Smečkách 33 110 00 Praha 1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové smlouvy podle § 11 ZVZ mezi zadavatelem a jedním uchazečem na dobu  určitou  18 měsíců, jejímž předmětem je zajištění letenek pro pracovní cesty zaměstnanců zadavatele.

 

Veřejná zakázka je uveřejněna ve Věstníku veřejných zakázek (www.vestnikverejnychzakazek.cz) pod evidenčním číslem zakázky 402084.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Pravděpodobným termínem zahájení plnění je 1.1.2015 a pravděpodobným ukončením rámcové smlouvy je 30.6.2016.

Místo dodání / převzetí plnění:
Státní zemědělský intervenční fond Ve Smečkách 33 110 00 Praha 1.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 18. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016