Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: Příležitost dělá(t)zaměstnance
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9598
Název zakázky: Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: Příležitost dělá(t)zaměstnance
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 2. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstní 1359/1, 128 00 Praha 2
- Jméno: Ing. Marie Bílková, generální ředitelka Úřadu práce ČR
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: -
- Jméno: Ing. Lucie Norysová
- Telefon: 950 143 573
- E-mail: lucie.norysova@ot.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 4. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Zachveja & Blaško, advokátní kancelář, s.r.o., 28. října 1727/108, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava. Podrobnější informace – viz zadávací dokumentace.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace projektu „Příležitost dělá(t) zaměstnance“ v souladu sezadávacími podmínkami. Veřejná zakázka je rozdělena na dvě samostatné části ve smyslu ustanovení § 98 ZVZ dle povahy předmětu plnění, konkrétně:
- část 1.: „Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: Příležitost dělá(t) zaměstnance I“, jejíž předpokládaná hodnota činí 8 621 695,- Kč bez DPH;
- část 2.: „Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: Příležitost dělá(t) zaměstnance II“, jejíž předpokládaná hodnota činí 5 173 017,- Kč bez DPH.
Bližší podrobnosti a specifikace plnění jsou uvedeny v samostatných dokumentech – zadávacích dokumentacích jednotlivých částí veřejné zakázky.
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb, které jsou dále rozděleny na vzájemně svázané a na sebe navazující dílčí aktivity a plnění („etapy“). Souhrn těchto etap tvoří projekt nazvaný „Příležitost dělá(t) zaměstnance“.
Etapizace, rozsah a podmínky poskytování služeb v rámci plnění předmětu této veřejné zakázky jsou definovány dále v ZD.
Předmětem veřejné zakázky je tedy poskytování služeb uchazečem v zadávací dokumentaci specifikovaných etapách. V rámci etap je dodavatel povinen zajišťovat mimo jiné přípravné práce pro zajištění realizace samotných školicích a podpůrných aktivit (prostory, vybavení, příprava materiálů a osnov, zajištění pomůcek), průběžně spolupracovat s vhodnými zaměstnavateli a rovněž kooperovat s nevládními neziskovými organizacemi, státní správou, samosprávou a dalšími subjekty zabývajícími se problematikou sociálního vyloučení za účelem zajištění realizace aktivit a úspěšného naplnění cílů a monitorovacích indikátorů projektu.
Zadávací dokumentace (obecná část, pro část 1 a pro část 2 veřejné zakázky) včetně všech příloh jsou zveřejněny na profilu zadavatele:
http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee/Zakazka/P14V00000009
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 13794712,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dodavatel je povinen zahájit plnění této veřejné zakázky od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, kdy byla s dodavatelem uzavřena Smlouva o poskytování služeb, nejdéle do 30.6.2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Moravskoslezský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Celková nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Podrobná specifikace požadavků na prokázání splnění kvalifikace dodavatelem je v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, uvedená v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována ve všech částech v českém jazyce (výjimku tvoří odborné názvy a údaje, a dále zákonem stanovené výjimky).
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 ze dne 1.1.2014.
Další podmínky: Uchazeč je povinen akceptovat závazný vzor Smlouvy o poskytování služeb, který je přílohou č. 10 zadávací dokumentace. Návrh Smlouvy musí být ze strany uchazeče o veřejnou zakázku podepsán statutárním orgánem nebo osobou prokazatelně oprávněnou jednat za uchazeče. Podrobná specifikace a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je (pro obě části zakázky) včetně všech příloh zveřejněna na profilu zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee/Zakazka/P14V00000009. Zadavatel sděluje, že hodlá jednotlivé části veřejné zakázky zadat samostatně v rámci jediné veřejné zakázky a tudíž zadávání jednotlivých částí veřejné zakázky bude zadavatel posuzovat zcela odděleně, jako kdyby se jednalo o samostatná zadávací řízení. Jednotliví dodavatelé se tak mohou účastnit celé veřejné zakázky (mohou podat nabídku na všechny části), případně pouze jedné z výše uvedených částí veřejné zakázky. Zadavatel tak vybere nejvhodnější nabídku podanou vždy na příslušnou část veřejné zakázky a na jednotlivé části veřejné zakázky budou s vybranými dodavateli uzavřeny samostatné smlouvy. Části veřejné zakázky je možno v zákonem stanovených případech zrušit i samostatně bez dopadu na jiné části veřejné zakázky.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c.-1-doporuceny-vzor-osvedceni.docx (2. 5. 2016 12:12)
- dodatecne-informace-c.-1-doporuceny-vzor-profesniho-zivotopisu.docx (2. 5. 2016 12:12)
- dodatecne-informace-c.-1-signed_1.pdf (2. 5. 2016 12:13)
- dodatecne-informace-c.-2-signed.pdf (2. 5. 2016 12:13)
- dodatecne-informace-c.-3-signed.pdf (2. 5. 2016 12:13)
- dodatecne-informace-c.-4-signed.pdf (2. 5. 2016 12:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1:
- Zadávací řízení bylo zrušeno
Část 2:
- Vítězný dodavatel
Název: COFET, a.s.
IČ: 60916621
DIČ: CZ 60916621
Sídlo: Vyšehradská 320/49, Praha 2
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Zdeněk Starý
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Aperkom o.p.s.
IČ: 29459672
DIČ: CZ 29459672
Sídlo: Ruská 1448/1, Bruntál
Další informace viz profil zadavatele:
http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee
Datum ukončení: 30. 6. 2014