Výběr dodavatelů služeb sociální integrace v rámci individuálního projektu: Centrum sociálních služeb Prunéřov – Komplexní program integrace obyvatel Prunéřova a Kadaně do společnosti – NAVAZUJÍCÍ REALIZACE
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10517
Název zakázky: Výběr dodavatelů služeb sociální integrace v rámci individuálního projektu: Centrum sociálních služeb Prunéřov – Komplexní program integrace obyvatel Prunéřova a Kadaně do společnosti – NAVAZUJÍCÍ REALIZACE
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 4. 2015
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: město Kadaň
Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 1, 432 01 Kadaň
- Jméno: PaedDr. Jiří Kulhánek, starosta; 474 319 650; starosta@mesto-kadan.cz
IČ zadavatele: 00261912
DIČ zadavatele: CZ00261912
- Jméno: Mgr. Tomáš Mědílek
- Telefon: 474 319 650
- E-mail: tomas.medilek@mesto-kadan.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 4. 2015 14:00
Místo pro podání nabídek: Městský úřad Kadaň, Mírové náměstí 1, 432 01 Kadaň, podatelna
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování sociálních služeb a doplňkových aktivit, které jsou obsahem individuálního projektu města Kadaň „Centrum sociálních služeb Prunéřov – Komplexní program integrace obyvatel Prunéřova a Kadaně do společnosti“ realizovaného v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, v oblasti podpory 3.2 Podpora sociální integrace příslušníků romských lokalit.
Veřejná zakázka odpovídá klasifikaci dle CPV: 85300000-2 sociální péče a související služby.
Veřejná zakázka je rozdělena na tři části. Zadavatel předpokládá uzavření smlouvy s jedním uchazečem v každé z dílčích částí zakázky. Uchazeči se mohou ucházet o plnění v jedné či více částech, popř. ve všech částech veřejné zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 951754,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 01.06.2015 - 30.09.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Prunéřov, resp. Kadaň
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. výše nabídkové ceny včetně DPH s váhou 50% 2. způsob zajištění plnění veřejné zakázky s váhou 50% V rámci dílčího kritéria č. 2, kterému je přiřazeno celkem 100 bodů, bude komise hodnotit tato subkritéria s těmito body: 2.1 Rozbor hlavních potřeb cílové skupiny v oblasti předmětu zakázky 1 až 30 bodů 2.2 Motivace a zapojování klientů do služeb 1 až 30 bodů 2.3 Evaluace dosahování cílů plnění zakázky 1 až 20 bodů 2.4 Zajištění supervize pracovníkům dodavatele při plnění zakázky 1 až 20 bodů
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2. 3. 2015
Soubory ke stažení:
- final.rar (3. 5. 2016 12:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1: SAS
Vítězný dodavatel
Název: Rodiče a děti Kadaně, občanské sdružení
IČ: 26637260
DIČ: CZ26637260
Sídlo: Chomutovská 1619, 432 01 Kadaň
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Danou Vinduškovou
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 2: OSP
Vítězný dodavatel
Název: Naděje
IČ: 00570931
DIČ: CZ00570931
Sídlo: K Brance 11/19e, 155 00 Praha 5
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Aleš Slavíček
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 3: NZDM
Vítězný dodavatel
Název: Občanské sdružení Světlo Kadaň
IČ: 65650701
DIČ: CZ65650701
Sídlo: Husova 1325, 432 01 Kadaň
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Janem Hudákem
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 30. 5. 2015