Zpět

Výběrové řízení na dodavatele akreditovaných vzdělávacích kurzů a supervizí

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10046

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele akreditovaných vzdělávacích kurzů a supervizí

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Domov pro seniory Jevišovice, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Jevišovice 104, 67153

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Durák Telefon: 603 168 299 E-mail: reditel@domovjevisovice.cz

IČ zadavatele: 45671711

DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jiří Durák
  • Telefon: 603168299
  • E-mail: reditel@domovjevisovice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 9. 2014 10:30

Místo pro podání nabídek:
Domov pro seniory Jevišovice, příspěvková organizace Jevišovice 104 67153

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je vzdělávání vedoucích pracovníků, sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách Domova pro seniory Jevišovice (dále také „zadavatel“) v celkovém rozsahu 11 dnů školení a 32 hodin supervizí.

 

Vzdělávání musí být akreditované Ministerstvem práce a sociálních věcí a musí probíhat v souladu s podmínkami zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Doložení dokladů o akreditaci poptávaných kurzů je podmínkou účasti v tomto řízení (viz kvalifikační požadavky).

 

Informace o supervizích a poptávaných kurzech, jejich orientační (rámcové) obsahy a maximální ceny jsou uvedeny v příloze č. 2 Předmět zakázky a orientační (rámcové) obsahy kurzů a supervize této Výzvy k podání nabídek. Uchazeč nabídne kurzy stejného či velmi podobného obsahového zaměření jako je požadované zadavatelem (minimálně 70% obsahu jednotlivých kurzů se musí shodovat s obsahy vymezenými v příloze č. 2 této zadávací dokumentace). Názvy kurzů jsou orientační, uchazeč v nabídce uvede názvy kurzů podle svých akreditací, dále uvede akreditovaný rozsah kurzů a cílovou skupinu.

 

Uchazeč nabídne všechny poptávané kurzy a supervize, není možné podat nabídku pouze na část předmětu zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 170720,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Plnění zakázky bude zahájeno nejpozději do měsíce od podpisu smlouvy a bude ukončeno nejpozději v květnu 2015. Termíny konání kurzů budou nastaveny mezi zadavatelem a vítězným uchazečem po podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Kurzy budou probíhat v sídle zadavatele - Jevišovice 104, 67153

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena – 65 % 2) Kvalita nabízených služeb – 35 % Bližší specifikace je uvedena ve Výzvě k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí již v nabídce prokázat splnění následujících kvalifikačních požadavků prostřednictvím těchto dokladů: 1)Základní kvalifikační požadavky -čestné prohlášení o tom, že dodavatel nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění, na sociální zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti -uchazeč doloží originál nebo ověřenou kopii dokladu 2)Profesní kvalifikační požadavky -výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence -doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) -uchazeč doloží prostou kopii dokladů 3)Technické kvalifikační požadavky -doklad o akreditaci vzdělávací instituce dodavatele udělený Ministerstvem práce a sociálních věcí v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách -doklady o akreditaci všech poptávaných vzdělávacích kurzů pro danou cílovou skupinu a požadovaný rozsah, udělené Ministerstvem práce a sociálních věcí v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách -uchazeč doloží doklady o akreditaci v prosté kopii Stáří dokladů Výpis z obchodního rejstříku či z jiné obdobné evidence nebude starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky. Čestná prohlášení budou podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel od uchazeče nepožaduje písemný návrh smlouvy jako součást nabídky. Na základě vyjádření MPSV, jsou akreditované kurzy osvobozeny od DPH.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadávací řízení je zrušeno dle Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ ve verzi 1.10, kap. 2.6.1., písm. c - zjištění vážné nesrovnalosti nebo chyby ve výzvě nebo zadávací dokumentaci.

Datum ukončení: 2. 9. 2014


 
Uveřejněno: 25. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016