Zpět

Výběrové řízení na dodavatele cateringu a pronájmu školících místností

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10080

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele cateringu a pronájmu školících místností

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 9. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení místních samospráv ČR

Sídlo zadavatele: Nábřeží 599, 760 01 Zlín - Prštné

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jana Juřenčáková Tel.: +420 605 736 711 E-mail: jana@jurencakova.cz

IČ zadavatele: 751 301 65

DIČ zadavatele: není plátce

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Libor Dorňák
  • Telefon: 723834759
  • E-mail: libor.dornak@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 9. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky lze poslat doporučenou poštou nebo kurýrní službou nebo osobně podat každý pracovní den lhůty v době od 11:00 do 14:00 hod. (poslední den lhůty do 9.00 hodin) na adresu: Sdružení místních samospráv ČR, SMS ČR, Na Hliništi 1991/5, JIHLAVA Při podání nabídky poštou nebo jiným veřejným přepravcem se za okamžik podání nabídky považuje její fyzické převzetí podatelnou zadavatele na adrese výše uvedené.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky je zajištění cateringových služeb a pronájmu školících místností v rámci realizace projektu „Rok v obci“.

Předmět veřejné zakázky je rozdělen do dvou částí.

 

Část č. 1:

Plnění se skládá z následujících služeb:

Stravování (platí pro 13 úvodních seminářů + pro 13 vzdělávacích seminářů):

V celkovém plnění 1400 osob (700 úvodní semináře + 700 vzdělávací semináře)

Předpoklad na jeden seminář v počtu osob

1400 osob : 26 seminářů

  • Dopoledni coffee break: minerální voda jemně perlivá/neperlivá, káva, čaj, cukr, citron, sladké/slané pečivo – minimálně 2 ks na osobu, ovoce

  • Oběd: minerální voda, jemně perlivá/neperlivá, nealkoholické nápoje, obědový bufet (teplé jídlo) výběr ze 3 obědových menu (teplé jídlo včetně vegetariánské nabídky)

  • Odpoledni coffee break: minerální voda jemně perlivá/neperlivá, káva, čaj, sladké/slané pečivo – minimálně 2 ks na osobu, ovoce

Součástí cateringových služeb je zároveň zajištění dostatečného počtu cateringového nábytku, nádobí, příbory a výzdoby (ubrusy apod.).

Část č. 2:

Zajištění školících místností pro realizaci 13 úvodních seminářů a 13 vzdělávacích seminářů:

Prostory pro semináře musí splňovat tato kritéria:

  • Školící místnost pro minimálně 70 osob

  • Místnost pro umožnění stravy a odpočinku

  • Wifi-připojení

  • K dispozici je flipchart, promítací plátno,dataprojektor, notebook, možnost propojení notebooku na dataprojektor (projekce zadavatele na promítací plátno), zvuková technika

  • Prostory musí být dosažitelné MHD

  • Reprezentativní prostory určené k těmto účelům

Dodavatel bude dodržovat informační povinnost dle Manuálu pro publicitu OP LZZ (tj. loga ESF, EU a OP LZZ a prohlášení (,,Podporujeme vaši budoucnost").

Předpokládaná délka semináře 8 hodin

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 690909,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
září 2014 – říjen 2015 (13 úvodních seminářů se uskuteční v období září 2014 – listopad 2014, 13 vzdělávacích seminářů se uskuteční v období srpen 2015 – říjen 2015). Přesné termíny a města konání 13 úvodních seminářů budou specifikovány po vzájemné dohodě s dodavatelem na základě písemné objednávky zadavatele. Přesné termíny a města konání 13 vzdělávacích seminářů budou specifikovány po vzájemné dohodě s dodavatelem na základě písemné objednávky zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Úvodní + vzdělávací semináře budou realizovány ve 13 krajích a krajských městech ČR (Benešov, České Budějovice, Plzeň, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Pardubice, Jihlava, Brno, Olomouc, Zlín, Ostrava).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
nabídková cena včetně DPH nejvhodnější nabídkou je ta, která nabídne nejnižší hodnotu

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání - Seznam min. 2 služeb obdobného charakteru předmětu plnění, poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být podána v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Pořadí

    Uchazeč

     

     

    1.             

    UNNI Trading, s.r.o.

    Na Letné 57, 779 00 Olomouc,IČ: 27802221, osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Patrikem Gajem, jednatelem 

      

     

    2.             

    Leones Production, spol.s.r.o. Křemencova 178, 110 Praha 1,
    IČ: 63671913

      

     

    3.             

    STELMA spol. s.r.o., Křičkova 417, 530 09 Pardubice,IČ: 25297945

      

     

Datum ukončení: 30. 9. 2014


 
Uveřejněno: 12. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016