Zpět

Výběrové řízení na dodavatele IT kurzů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9643

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele IT kurzů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: DT – Výhybkárna a strojírna, a.s.

Sídlo zadavatele: Dolní 3137/100, Prostějov, PSČ 796 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Libor Chmelař 724 063 867, chmelar@dtvm.cz

IČ zadavatele: 46962778

DIČ zadavatele: CZ46962778

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martin Ambrůz
  • Telefon: +420 724 121 591
  • E-mail: projekt@dtvm.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 3. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Dolní 3137/100, Prostějov, PSČ 796 01 (sídlo zadavatele)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je nákup vzdělávacích služeb. Zakázka je rozdělena na 2 části:

 

1) ČÁST 1 – IT kurzy (CREO)

2) ČÁST 2 – IT kurz (Windchill)

 

Bližší specifikace předmětu zakázky je obsažena v přiloženém dokumentu Výzva včetně zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 872950,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba plnění pro obě části veřejné zakázky je duben 2014 až červen 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Zadavatel po uchazeči požaduje zajištění školících prostor, které budou vhodné pro dané školení a budou vhodně technicky vybaveny. Prostory, které uchazeč zajistí, budou muset být před realizací školení schváleny zadavatelem. Zadavatel preferuje lokalitu s dobrou dostupností z jeho sídla v Prostějově. Náklady na pronájem budou v režii vítězného uchazeče a budou tedy součástí celkové nabídkové ceny.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
•Nabídková cena (60 %) •Způsob poskytování požadované služby a metodika vzdělávacích kurzů (25 %) •Výstupy ze školení a způsob získávání zpětné vazby (15 %)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Ve zjednodušeném podlimitním řízení se v souladu s § 62 odst. 3 zákona splnění kvalifikačních předpokladů prokazuje předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel níže uvedené kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Zadavatel dále upozorňuje uchazeče, že v souladu s § 62 odst. 3 zákona bude po uchazeči, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 zákona, požadovat před uzavřením smlouvy předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 zákona. Zadavatel dále upozorňuje, že doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 3 zákona a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů a to ke dni podání nabídky. Požadavky zadavatele na kvalifikaci dodavatele: •Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 Zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách; -Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením: a) výpisu z evidence Rejstříku trestů (písm. a) a b)); b) potvrzením příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení (písm. f)); c) potvrzením příslušného orgánu či instituce (písm. h)); d) česného prohlášení (písm. c) až e) a g), i) až k)). •Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) Zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách; •Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. a) a e) Zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Bližší definice požadavků na kvalifikaci dodavatele je uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Součástí nabídky bude návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006, o veřejných zakázkách v platném znění, a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ, číslo vydání 1.7.

Další podmínky:
Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v přiloženém dokumentu Výzva včetně zadávací dokumentace.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1

  • Vítězný dodavatel
    Název: COGRAS spol. s r.o.
    IČ: 44888899
    DIČ: CZ44888899
    Sídlo: Bezručova 2186/15, 750 02 Přerov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Michal Sýkora
    Poznámka k dodavateli: 

  • 2. uchazeč
    Název: AV ENGINEERING a.s.
    IČ: 48908142
    DIČ: CZ48908142 
    Sídlo: Kvítková 668, 760 01 Zlín

  • 3. uchazeč
    Název: -
    IČ: -
    DIČ: -
    Sídlo: -

ČÁST 2

  • Vítězný dodavatel
    Název: COGRAS spol. s r.o.
    IČ: 44888899
    DIČ: CZ44888899
    Sídlo: Bezručova 2186/15, 750 02 Přerov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Michal Sýkora
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: AV ENGINEERING a.s.
    IČ: 48908142
    DIČ: CZ48908142 
    Sídlo: Kvítková 668, 760 01 Zlín

  • 3. uchazeč
    Název: -
    IČ: -
    DIČ: -
    Sídlo: -

Datum ukončení: 9. 4. 2014


 
Uveřejněno: 5. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016