Zpět

Výběrové řízení na dodavatele služeb spojených s realizací pilotního testování získaného know-how.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9296

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele služeb spojených s realizací pilotního testování získaného know-how.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Město Havlíčkův Brod

Sídlo zadavatele: Havlíčkovo nám. 57.

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jan Tecl starosta města tel. 569 497 105 e-mail: jtecl@muhb.cz

IČ zadavatele: 00267449

DIČ zadavatele: CZ00267449

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Marek Topolovský
  • Telefon: 569 497 143
  • E-mail: mtopolovsky@muhb.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 11. 2013 09:23

Místo pro podání nabídek:
Nabídky je možné doručit kurýrem, poštou nebo osobně na kontaktní adresu zadavatele: Město Havlíčkův Brod - podatelna Havlíčkovo nám. 57 580 61 Havlíčkův Brod

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Výzva je zvěřejněna na profilu zadavatele - město Havlíčkův Brod:

https://zakazky.muhb.cz/contract_display_26.html

 

Předmětem zakázky je zajištění služeb spojených s realizací pilotního testování získaného know-how v rámciVýměna mezinárodních zkušeností a dobré praxe v sociální oblasti“, včetně občerstvení:

 

Obsahem služeb budou vzdělávací aktivity, zaměřené na oblasti:

-          péče o dementní klienty (neklid, agrese, individuální plánování)

školení bude 8 hodinové a jednoho běhu se zúčastní 15 osob, celkem se uskuteční 4 běhy školení

 

termín: 16. 01., 23. 01., 30. 01., 06. 02. 2014

místo: Sociální služby města Havlíčkova Brodu - příspěvková organizace města Havlíčkův Brod

 

-          paliativní péče

školení bude 8 hodinové a jednoho běhu se zúčastní 15 osob, celkem se uskuteční 4 běhy školení

 

termín: 29. 01., 19. 02., 27. 02., 05. 03. 2014

místo: Sociální služby města Havlíčkova Brodu - příspěvková organizace města Havlíčkův Brod

 

-          psychohygiena pracovníků

školení bude 8 hodinové a jednoho běhu se zúčastní 15 osob, celkem se uskuteční 4 běhy školení

 

termín: 20. 02., 06. 03., 19. 03., 27. 03. 2014

místo: Sociální služby města Havlíčkova Brodu - příspěvková organizace města Havlíčkův Brod

 

-          péče o rány (dekubity)

školení bude 8 hodinové a jednoho běhu se zúčastní 11 osob, celkem se uskuteční 1 běh školení

 

termín: 20. 03. 2014

místo: Sociální služby města Havlíčkova Brodu - příspěvková organizace města Havlíčkův Brod

 

Požadavky na školení:

-          školení se uskuteční v prostorách Sociálních služeb města Havlíčkova Brodu - příspěvkové organizace města Havlíčkův Brod (prostory pro vzdělávání  budou poskytnuty bezplatně)

-          školení bude splňovat akreditaci Ministerstva zdravotnictví ČR, MPVS ČR

-          výukové hodiny jsou myšleny v délce 45 min. u všech plánovaných školení

-          součástí dodávky bude i dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin, pozvánek na školení, studijních materiálů, osvědčení o absolvování kurzů a zajištění certifikátů

-          lektor musí splňovat odborné a kvalifikační předpoklady, které uchazeč doloží před podepsáním smlouvy

-          uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty

 

 

Požadavky na občerstvení:

-          občerstvení zajistí dodavatel přímo v prostorách Sociálních služeb města Havlíčkova Brodu - příspěvkové organizace města Havlíčkův Brod

-          občerstvení bude zajištěno formou bufetu, včetně kávy, čaje a nealkoholických nápojů

-          cena za občerstvení bude v rozsahu 250,- Kč až 300,- Kč /osobu/den

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 150890,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
26. 11. 2013 do 14:00 hodin doba trvání zakázky: leden až březen 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Sociální služby města Havlíčkova Brodu - příspěvková organizace města Havlíčkův Brod Reynkova 3643 580 01 Havlíčkův Brod

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1,8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
- zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení i bez udání důvodu - vyžádat si dodatečné doplnění k podkladům uvedeným v zadávacích podmínkách - vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě osobou povinou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly - dodavatel má povinnost umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich uchovávání (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Dodavatel má dále povinnost pro účely kontroly ze strany Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu a dalších oprávněných osob archivovat veškerou dokumentaci projektu minimálně do konce roku 2025, pokud český právní systém nestanovuje lhůtu delší. K výše uvedeným povinnostem bude dodavatel v písemné smlouvě zavázán. - zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si všechny obdržené nabídky, které byly řádně doručeny v rámci lhůty pro podání nabídek. - veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem), a to pouze v českém jazyce. - otevírání obálek ani hodnocení není veřejné. - zadavatel nebude uchazečům hradit žádné náklady spojené s účastí v zadávacím řízení, a to ani v případě, bude-li zadávací řízení zrušeno. Tyto náklady nesou uchazeči sami. - zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek - k této výzvě podání nabídky není zpracována samostatná zadávací dokumentace, veškeré potřebné informace ke zpracování podání nabídky jsou součástí této výzvy - rozhodnutí o vyloučení uchazeče a oznámení o výběru nejvhodnější nabídky zadavatel zveřejní pouze na profilu zadavatele a to uveřejněním Zprávy o posouzení a hodnocení zakázky - náklady uchazeče spojené s podáním nabídky do výběrového řízení zadavatel nehradí - zadavatel prohlašuje, že poskytnuté údaje o jednotlivých uchazečích považuje za důvěrné a bude je používat jen pro účely tohoto výběrového řízení - pokud nabídka nebude úplná nebo nebude obsahovat veškeré doklady a informace ve formě stanovené těmito zadávacími podmínkami, bude to mít za následek vyřazení nabídky; takováto nabídka nebude hodnocena - uchazeč má právo požadovat od zadavatele dodatečné informace o zakázce a to přiměřeně dle § 49 zákona č. 137/2006 Sb. - zadavatel si vyhrazuje zrušit zadávací řízení kdykoliv až do uzavření smlouvy s vítězným uchazečem

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Mgr. Jaroslava Slaná
    IČ: 76162737
    DIČ:
    Sídlo: Dolní Rožínka 140, 592 51 Dolní Rožínka
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaroslava Slaná, Mgr. Petr Slaný 
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč není
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč není
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 7. 1. 2014


 
Uveřejněno: 7. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016