Výběrové řízení na dodavatele služeb spojených s realizací pilotního testování získaného know-how.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9296
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele služeb spojených s realizací pilotního testování získaného know-how.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Město Havlíčkův Brod
Sídlo zadavatele: Havlíčkovo nám. 57.
- Jméno: Mgr. Jan Tecl starosta města tel. 569 497 105 e-mail: jtecl@muhb.cz
IČ zadavatele: 00267449
DIČ zadavatele: CZ00267449
- Jméno: Mgr. Marek Topolovský
- Telefon: 569 497 143
- E-mail: mtopolovsky@muhb.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 11. 2013 09:23
Místo pro podání nabídek: Nabídky je možné doručit kurýrem, poštou nebo osobně na kontaktní adresu zadavatele: Město Havlíčkův Brod - podatelna Havlíčkovo nám. 57 580 61 Havlíčkův Brod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Výzva je zvěřejněna na profilu zadavatele - město Havlíčkův Brod:
https://zakazky.muhb.cz/contract_display_26.html
Předmětem zakázky je zajištění služeb spojených s realizací pilotního testování získaného know-how v rámci „Výměna mezinárodních zkušeností a dobré praxe v sociální oblasti“, včetně občerstvení:
Obsahem služeb budou vzdělávací aktivity, zaměřené na oblasti:
- péče o dementní klienty (neklid, agrese, individuální plánování)
školení bude 8 hodinové a jednoho běhu se zúčastní 15 osob, celkem se uskuteční 4 běhy školení
termín: 16. 01., 23. 01., 30. 01., 06. 02. 2014
místo: Sociální služby města Havlíčkova Brodu - příspěvková organizace města Havlíčkův Brod
- paliativní péče
školení bude 8 hodinové a jednoho běhu se zúčastní 15 osob, celkem se uskuteční 4 běhy školení
termín: 29. 01., 19. 02., 27. 02., 05. 03. 2014
místo: Sociální služby města Havlíčkova Brodu - příspěvková organizace města Havlíčkův Brod
- psychohygiena pracovníků
školení bude 8 hodinové a jednoho běhu se zúčastní 15 osob, celkem se uskuteční 4 běhy školení
termín: 20. 02., 06. 03., 19. 03., 27. 03. 2014
místo: Sociální služby města Havlíčkova Brodu - příspěvková organizace města Havlíčkův Brod
- péče o rány (dekubity)
školení bude 8 hodinové a jednoho běhu se zúčastní 11 osob, celkem se uskuteční 1 běh školení
termín: 20. 03. 2014
místo: Sociální služby města Havlíčkova Brodu - příspěvková organizace města Havlíčkův Brod
Požadavky na školení:
- školení se uskuteční v prostorách Sociálních služeb města Havlíčkova Brodu - příspěvkové organizace města Havlíčkův Brod (prostory pro vzdělávání budou poskytnuty bezplatně)
- školení bude splňovat akreditaci Ministerstva zdravotnictví ČR, MPVS ČR
- výukové hodiny jsou myšleny v délce 45 min. u všech plánovaných školení
- součástí dodávky bude i dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin, pozvánek na školení, studijních materiálů, osvědčení o absolvování kurzů a zajištění certifikátů
- lektor musí splňovat odborné a kvalifikační předpoklady, které uchazeč doloží před podepsáním smlouvy
- uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty
Požadavky na občerstvení:
- občerstvení zajistí dodavatel přímo v prostorách Sociálních služeb města Havlíčkova Brodu - příspěvkové organizace města Havlíčkův Brod
- občerstvení bude zajištěno formou bufetu, včetně kávy, čaje a nealkoholických nápojů
- cena za občerstvení bude v rozsahu 250,- Kč až 300,- Kč /osobu/den
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 150890,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 26. 11. 2013 do 14:00 hodin doba trvání zakázky: leden až březen 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Sociální služby města Havlíčkova Brodu - příspěvková organizace města Havlíčkův Brod Reynkova 3643 580 01 Havlíčkův Brod
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1,8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: - zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení i bez udání důvodu - vyžádat si dodatečné doplnění k podkladům uvedeným v zadávacích podmínkách - vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě osobou povinou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly - dodavatel má povinnost umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich uchovávání (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Dodavatel má dále povinnost pro účely kontroly ze strany Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu a dalších oprávněných osob archivovat veškerou dokumentaci projektu minimálně do konce roku 2025, pokud český právní systém nestanovuje lhůtu delší. K výše uvedeným povinnostem bude dodavatel v písemné smlouvě zavázán. - zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si všechny obdržené nabídky, které byly řádně doručeny v rámci lhůty pro podání nabídek. - veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem), a to pouze v českém jazyce. - otevírání obálek ani hodnocení není veřejné. - zadavatel nebude uchazečům hradit žádné náklady spojené s účastí v zadávacím řízení, a to ani v případě, bude-li zadávací řízení zrušeno. Tyto náklady nesou uchazeči sami. - zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek - k této výzvě podání nabídky není zpracována samostatná zadávací dokumentace, veškeré potřebné informace ke zpracování podání nabídky jsou součástí této výzvy - rozhodnutí o vyloučení uchazeče a oznámení o výběru nejvhodnější nabídky zadavatel zveřejní pouze na profilu zadavatele a to uveřejněním Zprávy o posouzení a hodnocení zakázky - náklady uchazeče spojené s podáním nabídky do výběrového řízení zadavatel nehradí - zadavatel prohlašuje, že poskytnuté údaje o jednotlivých uchazečích považuje za důvěrné a bude je používat jen pro účely tohoto výběrového řízení - pokud nabídka nebude úplná nebo nebude obsahovat veškeré doklady a informace ve formě stanovené těmito zadávacími podmínkami, bude to mít za následek vyřazení nabídky; takováto nabídka nebude hodnocena - uchazeč má právo požadovat od zadavatele dodatečné informace o zakázce a to přiměřeně dle § 49 zákona č. 137/2006 Sb. - zadavatel si vyhrazuje zrušit zadávací řízení kdykoliv až do uzavření smlouvy s vítězným uchazečem
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-11.-11.-2013-k-vyzve-projekt-vmz.pdf (2. 5. 2016 10:18)
- kryci-list-nabidky_1.pdf (2. 5. 2016 10:18)
- navrh-smlouvy_2.pdf (2. 5. 2016 10:18)
- priloha-c.-1-oprava.doc (2. 5. 2016 10:18)
- priloha-c.-1.-k-navrhu-smlouvy.pdf (2. 5. 2016 10:18)
- vyzva-k-podani-nabidky_16.pdf (2. 5. 2016 10:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jaroslava Slaná
IČ: 76162737
DIČ:
Sídlo: Dolní Rožínka 140, 592 51 Dolní Rožínka
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaroslava Slaná, Mgr. Petr Slaný
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč není
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč není
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 7. 1. 2014