Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10088
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 9. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00210 Vzděláváním k vyšší kvalitě poskytování sociálních služeb ve Šternberku III příjemce: Sociální služby Šternberk, p.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Sociální služby Šternberk, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Komenského 40/388, Šternberk 785 01
- Jméno: Mgr. Hana Dvorská dvorska@socialnisluzby.cz +420 777 781 436
IČ zadavatele: 70939730
DIČ zadavatele: Nejsme plátci DPH
- Jméno: Mgr. Hana Dvorská
- Telefon: +420 777 781 436
- E-mail: dvorska@socialnisluzby.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 10. 2014 13:00
Místo pro podání nabídek: Sociální služby Šternberk, příspěvková organizace Komenského 40/388, Šternberk 785 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
I) Předmět zakázky
Předmětem zakázky je realizace dalšího (odborného) vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách a odborného vzdělávání vedoucích pracovníků zadavatele.
Cílovou skupinou jsou vedoucí pracovníci (VP), sociální pracovníci (SP) a pracovníci v sociálních službách (PSS) příspěvkové organizace Sociální služby Šternberk.
Vzdělávání bude realizováno v rámci vzdělávacích kurzů akreditovaných Ministerstvem práce a sociálních věcí podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v aktuálním znění.
II) Specifikace zakázky - kurzy
STANDARD KVALITY Č. 9
Rozsah: 1 den školení/1 skupina
Cílová skupina: 6 VP, 1 SP
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob
Stručný obsah:
· Personální a organizační zajištění sociální služby;
· Personální struktura organizace;
· Pravidla pro nové pracovníky vč. legislativy;
· Praktické procvičení + vyhodnocení zpracovaného cvičení + diskuze.
Maximální cena za 1 den školení bez DPH: 13 500,-
Maximální celková cena za 1 den školení bez DPH: 13 500,-
STANDARD KVALITY Č. 10
Rozsah: 1 den školení/1 skupina
Cílová skupina: 6 VP, 1 SP
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob
Stručný obsah:
· Postup pro pravidelné hodnocení zaměstnanců;
· Program dalšího vzdělávání zaměstnanců;
· Systém výměny informací mezi zaměstnanci o poskytované službě;
· Zajištění podpory nezávislého kvalifikovaného odborníka.
Maximální cena za 1 den školení bez DPH: 13 500,-
Maximální celková cena za 1 den školení bez DPH: 13 500,-
SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Rozsah: 1 den školení/1 skupina
Cílová skupina: 6 VP, 1 SP
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob
Stručný obsah:
· Sociální ekonomika;
· Principy sociálního podnikání;
· Legislativa a standardy sociálních firem;
· Sociální podnikání v ČR.
Maximální cena za 1 den školení bez DPH: 13 500,-
Maximální celková cena za 1 den školení bez DPH: 13 500,-
OPATROVNICTVÍ
Rozsah: 1 den školení/1 skupina
Cílová skupina: 6 VP, 1 SP
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob
Stručný obsah:
· Podstata a důvod zákonného zastupování opatrovníkem;
· Případy zákonného zastoupení;
· Druhy opatrovnictví;
· Funkce opatrovníka.
Maximální cena za 1 den školení bez DPH: 13 500,-
Maximální celková cena za 1 den školení bez DPH: 13 500,-
PRVNÍ POMOC
Rozsah: 1 den školení/1 skupina
Cílová skupina: 1 SP, 20 PSS
Předpokládaný počet účastníků: 21 osob/ 2 skupiny
Stručný obsah:
· Obvazová technika;
· Bezvědomí a resuscitace;
· Krvácení – vnější a vnitřní;
· Poranění pohybového aparátu;
Maximální cena za 1 den školení bez DPH: 13 500,-
Maximální celková cena za 2 dny školení bez DPH: 27 000,-
Vymezení rozsahu:
1 den školení = 6 až 9 hodin školení
1 hodina školení = 45 minut
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 81000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Leden – červen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Sociální služby Šternberk, příspěvková organizace Komenského 40/388, Šternberk 785 01
Pravidla pro hodnocení nabídek: Úplné a včas doručené nabídky budou hodnoceny podle těchto hodnotících kritérií: a)Nabídková cena – 60 % b)Obsahy kurzů zakázky (nečíselné kritérium) – 20 % c)Metodická realizace kurzů zakázky (nečíselné kritérium) – 20 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: K prokázání kvalifikace uchazeč doloží: • Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Doklady o prokázání základních kvalifikačních předpokladů musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů; jsou-li doklady podepsány zmocněnou osobou, uchazeč doloží originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla pro tento případ udělena. • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis nebude starší 90 kalendářních dní k datu lhůty pro podání nabídky. Doklad bude v nabídce doložen v prosté kopii. • Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu této veřejné zakázky. Tímto dokladem může být živnostenský list nebo výpis z živnostenského oprávnění. Doklad bude v nabídce doložen v prosté kopii. • Doklad o akreditaci vzdělávací instituce uchazeče. Doklad bude vystaven MPSV ČR v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Doklad bude v nabídce doložen v prosté kopii. Dodavatel zajistí platnost dokladu o akreditaci vzdělávací instituce po celou dobu realizace této veřejné zakázky. V případě nesplnění této povinnosti je odběratel oprávněn vypovědět dodavateli smlouvu. • U všech požadovaných vzdělávacích kurzů veřejné zakázky dodavatel do nabídky doloží doklady o akreditaci vzdělávacích kurzů. Doklady budou vystaveny MPSV ČR v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Akreditace kurzů musí být zajištěna pro všechny cílové skupiny uvedené u vzdělávacího kurzu, v požadovaném rozsahu (viz kapitola Popis (specifikace) předmětu zakázky) a platných minimálně ke dni lhůty pro podávání nabídek. Doklady budou v nabídce doloženy v prosté kopii. Nesplní-li uchazeč kvalifikaci v požadovaném rozsahu, bude vyloučen z výběrového řízení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- poskytnuti-dodatecnych-informaci-c.-1.pdf (2. 5. 2016 15:33)
- vyzva-sternberk.pdf (2. 5. 2016 15:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
IČ: 25568027
DIČ: CZ25568027
Sídlo: Kudlov 500, Zlín, 760 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Márová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 14. 10. 2014