Zpět

Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9819

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 4. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Domov pro seniory Tovačov, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Nádražní 94, 751 01 Tovačov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Lenka Olivová +420 724 970 980 reditelka@dstovacov.cz

IČ zadavatele: 61985872

DIČ zadavatele: --

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Lenka Olivová
  • Telefon: +420 724 970 980
  • E-mail: reditelka@dstovacov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 5. 2014 11:00

Místo pro podání nabídek:
Domov pro seniory Tovačov, příspěvková organizace Nádražní 94 751 01 Tovačov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele/ů, který/ří zajistí akreditované kurzy v rámci grantového projektu „„Vzděláváním ke kvalitě II.“ – vzděláváním zaměstnanců k trvalému rozvoji“, registrační číslo: CZ.1.04/3.1.03/A7.00020.  

 

Předmět zakázky je rozdělen na dvě dílčí části A a B:

 Část A: Akreditované vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a vedoucí pracovníky

 Tato část zakázky je rozdělena do následujících klíčových aktivit a obsahuje tyto akreditované kurzy:

 

A 03 Vzdělávání v metodách péče o klienty s demencí

1.     Gerontopsychiatrie – psychické poruchy ve stáří (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina (celkem 1 den)

Předpokládaný počet účastníků: 10 osob (1 skupina)

Cílová skupina: 10 pracovníků v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 1 den: 13 979 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Klinický obraz deprese a léčba

·         Delirantní stavy

·         Klinický obraz demence

·         Poruchy spánku, paranoidní syndrom

·         Úzkostné stavy ve stáří, psychofamakoterapie

 

2.     Paliativní péče, doprovázení umírajících klientů (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)

Předpokládaný počet účastníků: 18 osob (2 skupiny á 9 osob)

Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 2 dny: 27 958 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Problematika paliativní péče, její hranice a etické problémy

·         Druhy bolestí, způsoby jejich zvládání a léčby

·         Možnosti zmírnění duševního strádání, poskytnutí duchovní            útěchy, podpory příbuzným

·         Zajištění důstojného a plnohodnotného života klienta sociální          služby v těžké nemoci a v terminálním stádiu

·         Paliativní péče ve světě a v ČR

 

3.     Práce s rizikovým klientem, šetrná sebeobrana (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 3 dny x 2 skupiny (celkem 6 dnů)

Předpokládaný počet účastníků: 18 osob (2 skupiny á 9 osob)

Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 6 dnů: 83 874 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Problémový klient, projevy rizikového chování

·         Příčiny vzniku rizikových situací

·         Specifika komunikace s rizikovým klientem

·         Praktický nácvik postupu pro zvládání problémového chování          klienta

·         Základní prvky šetrné sebeobrany

 

4.     Manipulace s málo pohyblivým nebo nepohyblivým klientem, polohování (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)

Předpokládaný počet účastníků: 22 osob (2 skupiny á 11 osob)

Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 2 dny: 27 958 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Příčiny tělesných postižení, jejich projevy

·         Tělesně postižení – nácvik manipulace s těmito klienty

·         Zrakově postižení - nácvik manipulace s těmito klienty

·         Klienti s demencí – specifika manipulace s těmito klienty, nácvik

·         Podávání stravy, hygiena, polohování

 

KA 04 Kurz Psychoterapeutické přístupy v sociální péči

5.     Psychoterapeutické přístupy v sociální péči (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina

Předpokládaný počet účastníků: 11 osob

Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den:13 978 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 1 den: 13 978 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Přístupy v sociální péči

·         Principy psychoterapie

·         Psychosociální přístup

·         Systémový a systematický přístup

·         Možnosti terapie – příklady a ukázky z praxe

 

KA 05 Vzdělávání v komunikačních dovednostech

6.     Řešení konfliktů, mediace (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina

Předpokládaný počet účastníků: 13 osob

Cílová skupina: 13 pracovníků v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den: 13 978 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 1 den: 13 978 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Styly vyjednávání a jejich kombinace ve strategiích

·         Poznávání zájmů a zvládání emocí při vyjednávání

·         Vyjednávací triky a vyjednávání v obtížných situacích

·         Rozhodování o způsobu řešení v různých fázích vývoje konfliktu

·         Zprostředkovávání dohod pomocí mediace

 

7.     Videotrénink interakcí – zlepšení komunikačních dovedností (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 3 skupiny (celkem 3 dny)

Předpokládaný počet účastníků: 26 osob (3 skupiny á 8-9 osob)

 Cílová skupina: 4 sociální pracovníci, 22 pracovníků v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den: 13 978 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 3 dny: 41 934 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Komunikace a její interakce

·         Partneři v rozhovoru, dvě strany pohledu na problém

·         Důležitost zpětné vazby v komunikaci

·         Praktické cvičení komunikace s videozáznamem

·         Rozbor zpětné vazby s využitím videozáznamu

 

KA 06 Vzdělávání v oblasti osobnostního rozvoje

8.     Prevence syndromu vyhoření, relaxační techniky (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 2 dny x 2 skupiny (celkem 4 dny)

Předpokládaný počet účastníků: 25 osob (2 skupiny á 12 - 13 osob)

 Cílová skupina: 3 sociální pracovníci, 22 pracovníků v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den: 13 978 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 4 dny: 55 912 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Problematika syndromu vyhoření

·         Fyzické, psychické a sociální symptomy syndromu vyhoření

·         Rizikové a protektivní faktory rozvoje syndromu vyhoření

·         Metody prevence syndromu vyhoření

·         Relaxační techniky, jejich nácvik

 

9.     Obrana proti manipulaci (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)

Předpokládaný počet účastníků: 22 osob (2 skupiny á 11 osob)

Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách

Maximální cena kurzu za den: 13 978 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 2 dny: 27 956 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Co je manipulace, strategie a techniky manipulátorů

·         Typologie manipulátorů a manipulační techniky

·         Jak reagovat na manipulaci – obrana proti manipulaci

·         Budování sebedůvěry a sebevědomí jako účinné obrany proti          manipulaci

·         Trénink konkrétních asertivních technik a reakcí na manipulaci

  

KA 07 Vzdělávání vedoucích pracovníků – manažerské dovednosti a marketing

10.  Strategické plánování (uzavřený výjezdní kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 3 dny

Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)

Cílová skupina: vedoucí pracovníci

Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 3 dny: 41 937 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Strategické plánování jako nástroj řízení – jeho význam a místo      v činnosti organizace, proces strategického plánování

·         Východiska – hodnoty, poslání vize

·         Situační analýza, podmínky a předpoklady (SWOT aj.)

·         Formulace strategických cílů, volba strategie, práce                        s alternativami

·         Realizační plán – krátkodobé cíle, akční plán, realizační kroky,        krizové momenty a faktory

 

11.  Manažerské dovednosti (uzavřený výjezdní kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 2 dny

Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)

Cílová skupina: vedoucí pracovníci

Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 2 dny: 27 958 Kč bez DPH¨

Stručný obsah:

·         Osobnost manažera, vytváření neformální autority

·         Přístupy k vedení lidí, tradiční styly vedení lidí

·         Situační styly vedení lidí

·         Zásady úspěšného delegování

·         Motivace a stimulace lidí

 

12.  Řízení změn v sociálních službách (uzavřený výjezdní kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den

Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)

Cílová skupina: vedoucí pracovníci

Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 1 den: 13 979 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Teorie řízení změny

·         Metody použité při řízení změny

·         Specifika změn v organizaci poskytující sociální služby

·         Postup řízení změny podle modelu osm kroků změny

 

13.  Marketing v sociálních službách – získání zdrojů financí (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den

Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)

Cílová skupina: vedoucí pracovníci

Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 1 den: 13 979 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Sociální služby, jejich financování, jejich klienti, bližší                     specifikace, členění, komunitní plánování sociálních služeb

·         Komparace klienta ve vztahu k minulosti, přítomnosti,                   budoucnosti, trendy

·         Specifika, vlastnosti a odlišnosti trhu sociálních služeb

·         SWOT analýza

·         Příklady marketingových plánů, strategií

 

14.  Public relations v sociálních službách – získání podpory veřejnosti (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den

Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)

Cílová skupina: vedoucí pracovníci

Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 1 den: 13 979 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Kdy použít PR a kdy reklamu

·         Jaké nástroje PR je dobré využít k budování pozitivní publicity

·         Aktuální trendy v oblasti PR

·         Tvorba tiskové zprávy, komunikace s novináři

·         Využití PR k získání podpory veřejnosti a získání sponzorů

 

15.  Fundraisingový plán v sociálních službách – vícezdrojové financování (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 1 den

Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)

Cílová skupina: vedoucí pracovníci

Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 1 den: 13 979 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Fundraising – co to je, jaká jsou rizika a přínosy

·         Základní pravidla fundraisingu, motivace dárců, metody práce         s dárci

·         Metody získávání zdrojů – případová studie

·         Trénink fundraisingové komunikace – zásady prvního kontaktu,     rozvoj vztahu

·         Tvorba fundraisingového plánu na míru organizace

 

Část B: Kurz Bazální stimulace pro pracovníky v sociálních službách 

Tato část zakázky obsahuje tento akreditovaný kurz:

1.     Bazální stimulace (uzavřený kurz)

Celkový předpokládaný rozsah: 3 dny x 2 skupiny

Předpokládaný počet účastníků: 22 osob (2 skupiny á 11 osob)

Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách

Maximální cena za 3 denní kurz: 38 479 Kč bez DPH

Maximální celková cena za 6 dnů: 76 958 Kč bez DPH

Stručný obsah:

·         Integrace prvků koncepce Bazální stimulace do ošetřovatelské        péče

·         Význam doteků pro kvalitu poskytované péče

·         Celková stimulace zklidňující

·         Polohování v konceptu Bazální stimulace

·         Biografická anamnéza, práce s biografií klienta

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 510296,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky je dána dobou realizace projektu. Realizace zakázky bude zahájena do měsíce od podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem/i a bude ukončena nejpozději v červnu 2015. Konkrétní termíny konání jednotlivých aktivit zakázky budou stanoveny po dohodě mezi zadavatelem a dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo realizace: •v případě uzavřených kurzů sídlo zadavatele, •v případě uzavřených výjezdních kurzů Olomoucký a Zlínský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Úplné a včas doručené nabídky budou hodnoceny podle těchto hodnotících kritérií: a)Nabídková cena – 60 % b)Obsahy kurzů zakázky – 20 % c)Metodická realizace kurzů zakázky – 20 % Bližší informace k hodnotícím kritériím jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady společné pro část A i B i. čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, ii. čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. Doklady o prokázání základních kvalifikačních předpokladů musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů; jsou-li doklady podepsány zmocněnou osobou, uchazeč doloží originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla pro tento případ udělena. Profesní kvalifikační předpoklady společné pro část A i B i. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž doklad může být doložen v prosté kopii a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů, ii. doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat profesní kvalifikační předpoklady za bod i. a ii. výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů. iii. doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení (organizace uchazeče) podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii a musí být platný nejméně k datu podání nabídky (dodavatel se zavazuje, že bude mít doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení po celou dobu realizace zakázky platný a během této doby musí být schopen kdykoliv na vyzvání zadavatele tento platný doklad doložit). Profesní kvalifikační předpoklady vztahující se k části A zakázky: i. prosté kopie dokladů o udělení akreditace u min. 9 kurzů této zakázky podle zákona č. 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vystavených MPSV ČR pro požadovanou cílovou skupinu, v požadovaném rozsahu a platných minimálně ke dni lhůty pro podávání nabídek (akreditace kurzu musí být zajištěna pro všechny cílové skupiny uvedené u vzdělávací aktivity – viz. kapitola Popis (specifikace) předmětu zakázky této Výzvy k podání nabídek), ii. u max. 6 kurzů této zakázky nemusí mít uchazeč akreditaci na MPSV ČR, přičemž uchazeč u těchto kurzů povinně doloží čestné prohlášení o tom, že u těchto kurzů (v čestném prohlášení budou uvedeny konkrétní názvy kurzů, rozsah a cílové skupiny) zabezpečí udělení akreditace pro příslušnou cílovou skupinu nejpozději k datu 30.9.2014. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Jeden den školení = 6 až 9 vyučovacích hodin. Vyučovací hodina = 45 minut. Profesní kvalifikační předpoklady vztahující se k části B zakázky: i. prostá kopie dokladu o udělení akreditace kurzu dané části zakázky podle zákona č. 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vystavená MPSV ČR pro požadovanou cílovou skupinu, v požadovaném rozsahu a platná minimálně ke dni lhůty pro podávání nabídek (akreditace kurzu musí být zajištěna pro všechny cílové skupiny uvedené u vzdělávací aktivity – viz. kapitola Popis (specifikace) předmětu zakázky této Výzvy k podání nabídek). Jeden den školení = 6 až 9 vyučovacích hodin. Vyučovací hodina = 45 minut. Technické kvalifikační předpoklady vztahující se pouze k části A zakázky i. minimálně 3 významné služby poskytnuté dodavatelem v posledních 3 letech; za významnou službu se považuje vzdělávání pracovníků v sociálních službách, sociálních pracovníků a vedoucích pracovníků o hodnotě každé z těchto služeb ve výši minimálně 250 000,- Kč bez DPH. Ke každé zakázce bude doložen referenční list/dopis v prosté kopii od klienta, kterému byla služba poskytnuta, ze kterého bude vyplývat, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Seznam významných služeb bude obsahovat minimálně tyto náležitosti: •název klienta •doba poskytnutí zakázky •hodnota zakázky na vzdělávání bez DPH •předmět zakázky Seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či osobou zmocněnou.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude zadavateli předložena v písemné podobě ve dvou vyhotoveních – v jednom originále s označením „Originál“ na titulní straně a v jedné kopii zcela totožné s originálem s označením „Kopie“ na titulní straně. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče; je-li nabídka podepsána zmocněnou osobou, doloží uchazeč v nabídce originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla pro tento případ udělena.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST A

  • Vítězný dodavatel
    Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
    IČ: 25568027
    DIČ: CZ25568027
    Sídlo: Kudlov 500, 760 01 Zlín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Michaela Venená
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: MARLIN , s.r.o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště

ČÁST B

  • Vítězný dodavatel
    Název: INSTITUT Bazální stimulace s.r.o.
    IČ: 25889966
    DIČ: CZ25889966
    Sídlo: J. Opletala 680, 738 02 Frýdek - Místek
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Libuše Zárubová

Datum ukončení: 26. 5. 2014


 
Uveřejněno: 29. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016