Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit II
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9819
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit II
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 4. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00020 „Vzděláváním ke kvalitě II." - vzděláváním zaměstnanců k trvalému rozvoji příjemce: Domov pro seniory Tovačov
Název/obchodní firma zadavatele: Domov pro seniory Tovačov, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Nádražní 94, 751 01 Tovačov
- Jméno: Mgr. Lenka Olivová +420 724 970 980 reditelka@dstovacov.cz
IČ zadavatele: 61985872
DIČ zadavatele: --
- Jméno: Mgr. Lenka Olivová
- Telefon: +420 724 970 980
- E-mail: reditelka@dstovacov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 5. 2014 11:00
Místo pro podání nabídek: Domov pro seniory Tovačov, příspěvková organizace Nádražní 94 751 01 Tovačov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele/ů, který/ří zajistí akreditované kurzy v rámci grantového projektu „„Vzděláváním ke kvalitě II.“ – vzděláváním zaměstnanců k trvalému rozvoji“, registrační číslo: CZ.1.04/3.1.03/A7.00020.
Předmět zakázky je rozdělen na dvě dílčí části A a B:
Část A: Akreditované vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a vedoucí pracovníky
Tato část zakázky je rozdělena do následujících klíčových aktivit a obsahuje tyto akreditované kurzy:
A 03 Vzdělávání v metodách péče o klienty s demencí
1. Gerontopsychiatrie – psychické poruchy ve stáří (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina (celkem 1 den)
Předpokládaný počet účastníků: 10 osob (1 skupina)
Cílová skupina: 10 pracovníků v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 1 den: 13 979 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Klinický obraz deprese a léčba
· Delirantní stavy
· Klinický obraz demence
· Poruchy spánku, paranoidní syndrom
· Úzkostné stavy ve stáří, psychofamakoterapie
2. Paliativní péče, doprovázení umírajících klientů (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)
Předpokládaný počet účastníků: 18 osob (2 skupiny á 9 osob)
Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 2 dny: 27 958 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Problematika paliativní péče, její hranice a etické problémy
· Druhy bolestí, způsoby jejich zvládání a léčby
· Možnosti zmírnění duševního strádání, poskytnutí duchovní útěchy, podpory příbuzným
· Zajištění důstojného a plnohodnotného života klienta sociální služby v těžké nemoci a v terminálním stádiu
· Paliativní péče ve světě a v ČR
3. Práce s rizikovým klientem, šetrná sebeobrana (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 3 dny x 2 skupiny (celkem 6 dnů)
Předpokládaný počet účastníků: 18 osob (2 skupiny á 9 osob)
Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 6 dnů: 83 874 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Problémový klient, projevy rizikového chování
· Příčiny vzniku rizikových situací
· Specifika komunikace s rizikovým klientem
· Praktický nácvik postupu pro zvládání problémového chování klienta
· Základní prvky šetrné sebeobrany
4. Manipulace s málo pohyblivým nebo nepohyblivým klientem, polohování (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)
Předpokládaný počet účastníků: 22 osob (2 skupiny á 11 osob)
Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 2 dny: 27 958 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Příčiny tělesných postižení, jejich projevy
· Tělesně postižení – nácvik manipulace s těmito klienty
· Zrakově postižení - nácvik manipulace s těmito klienty
· Klienti s demencí – specifika manipulace s těmito klienty, nácvik
· Podávání stravy, hygiena, polohování
KA 04 Kurz Psychoterapeutické přístupy v sociální péči
5. Psychoterapeutické přístupy v sociální péči (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina
Předpokládaný počet účastníků: 11 osob
Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den:13 978 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 1 den: 13 978 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Přístupy v sociální péči
· Principy psychoterapie
· Psychosociální přístup
· Systémový a systematický přístup
· Možnosti terapie – příklady a ukázky z praxe
KA 05 Vzdělávání v komunikačních dovednostech
6. Řešení konfliktů, mediace (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina
Předpokládaný počet účastníků: 13 osob
Cílová skupina: 13 pracovníků v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 13 978 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 1 den: 13 978 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Styly vyjednávání a jejich kombinace ve strategiích
· Poznávání zájmů a zvládání emocí při vyjednávání
· Vyjednávací triky a vyjednávání v obtížných situacích
· Rozhodování o způsobu řešení v různých fázích vývoje konfliktu
· Zprostředkovávání dohod pomocí mediace
7. Videotrénink interakcí – zlepšení komunikačních dovedností (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 3 skupiny (celkem 3 dny)
Předpokládaný počet účastníků: 26 osob (3 skupiny á 8-9 osob)
Cílová skupina: 4 sociální pracovníci, 22 pracovníků v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 13 978 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 3 dny: 41 934 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Komunikace a její interakce
· Partneři v rozhovoru, dvě strany pohledu na problém
· Důležitost zpětné vazby v komunikaci
· Praktické cvičení komunikace s videozáznamem
· Rozbor zpětné vazby s využitím videozáznamu
KA 06 Vzdělávání v oblasti osobnostního rozvoje
8. Prevence syndromu vyhoření, relaxační techniky (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 2 dny x 2 skupiny (celkem 4 dny)
Předpokládaný počet účastníků: 25 osob (2 skupiny á 12 - 13 osob)
Cílová skupina: 3 sociální pracovníci, 22 pracovníků v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 13 978 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 4 dny: 55 912 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Problematika syndromu vyhoření
· Fyzické, psychické a sociální symptomy syndromu vyhoření
· Rizikové a protektivní faktory rozvoje syndromu vyhoření
· Metody prevence syndromu vyhoření
· Relaxační techniky, jejich nácvik
9. Obrana proti manipulaci (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)
Předpokládaný počet účastníků: 22 osob (2 skupiny á 11 osob)
Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 13 978 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 2 dny: 27 956 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Co je manipulace, strategie a techniky manipulátorů
· Typologie manipulátorů a manipulační techniky
· Jak reagovat na manipulaci – obrana proti manipulaci
· Budování sebedůvěry a sebevědomí jako účinné obrany proti manipulaci
· Trénink konkrétních asertivních technik a reakcí na manipulaci
KA 07 Vzdělávání vedoucích pracovníků – manažerské dovednosti a marketing
10. Strategické plánování (uzavřený výjezdní kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 3 dny
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)
Cílová skupina: vedoucí pracovníci
Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 3 dny: 41 937 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Strategické plánování jako nástroj řízení – jeho význam a místo v činnosti organizace, proces strategického plánování
· Východiska – hodnoty, poslání vize
· Situační analýza, podmínky a předpoklady (SWOT aj.)
· Formulace strategických cílů, volba strategie, práce s alternativami
· Realizační plán – krátkodobé cíle, akční plán, realizační kroky, krizové momenty a faktory
11. Manažerské dovednosti (uzavřený výjezdní kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 2 dny
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)
Cílová skupina: vedoucí pracovníci
Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 2 dny: 27 958 Kč bez DPH¨
Stručný obsah:
· Osobnost manažera, vytváření neformální autority
· Přístupy k vedení lidí, tradiční styly vedení lidí
· Situační styly vedení lidí
· Zásady úspěšného delegování
· Motivace a stimulace lidí
12. Řízení změn v sociálních službách (uzavřený výjezdní kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)
Cílová skupina: vedoucí pracovníci
Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 1 den: 13 979 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Teorie řízení změny
· Metody použité při řízení změny
· Specifika změn v organizaci poskytující sociální služby
· Postup řízení změny podle modelu osm kroků změny
13. Marketing v sociálních službách – získání zdrojů financí (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)
Cílová skupina: vedoucí pracovníci
Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 1 den: 13 979 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Sociální služby, jejich financování, jejich klienti, bližší specifikace, členění, komunitní plánování sociálních služeb
· Komparace klienta ve vztahu k minulosti, přítomnosti, budoucnosti, trendy
· Specifika, vlastnosti a odlišnosti trhu sociálních služeb
· SWOT analýza
· Příklady marketingových plánů, strategií
14. Public relations v sociálních službách – získání podpory veřejnosti (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)
Cílová skupina: vedoucí pracovníci
Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 1 den: 13 979 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Kdy použít PR a kdy reklamu
· Jaké nástroje PR je dobré využít k budování pozitivní publicity
· Aktuální trendy v oblasti PR
· Tvorba tiskové zprávy, komunikace s novináři
· Využití PR k získání podpory veřejnosti a získání sponzorů
15. Fundraisingový plán v sociálních službách – vícezdrojové financování (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 7 osob (1 skupina)
Cílová skupina: vedoucí pracovníci
Maximální cena kurzu za den: 13 979 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 1 den: 13 979 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Fundraising – co to je, jaká jsou rizika a přínosy
· Základní pravidla fundraisingu, motivace dárců, metody práce s dárci
· Metody získávání zdrojů – případová studie
· Trénink fundraisingové komunikace – zásady prvního kontaktu, rozvoj vztahu
· Tvorba fundraisingového plánu na míru organizace
Část B: Kurz Bazální stimulace pro pracovníky v sociálních službách
Tato část zakázky obsahuje tento akreditovaný kurz:
1. Bazální stimulace (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 3 dny x 2 skupiny
Předpokládaný počet účastníků: 22 osob (2 skupiny á 11 osob)
Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách
Maximální cena za 3 denní kurz: 38 479 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 6 dnů: 76 958 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Integrace prvků koncepce Bazální stimulace do ošetřovatelské péče
· Význam doteků pro kvalitu poskytované péče
· Celková stimulace zklidňující
· Polohování v konceptu Bazální stimulace
· Biografická anamnéza, práce s biografií klienta
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 510296,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba trvání zakázky je dána dobou realizace projektu. Realizace zakázky bude zahájena do měsíce od podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem/i a bude ukončena nejpozději v červnu 2015. Konkrétní termíny konání jednotlivých aktivit zakázky budou stanoveny po dohodě mezi zadavatelem a dodavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo realizace: •v případě uzavřených kurzů sídlo zadavatele, •v případě uzavřených výjezdních kurzů Olomoucký a Zlínský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Úplné a včas doručené nabídky budou hodnoceny podle těchto hodnotících kritérií: a)Nabídková cena – 60 % b)Obsahy kurzů zakázky – 20 % c)Metodická realizace kurzů zakázky – 20 % Bližší informace k hodnotícím kritériím jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady společné pro část A i B i. čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, ii. čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. Doklady o prokázání základních kvalifikačních předpokladů musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů; jsou-li doklady podepsány zmocněnou osobou, uchazeč doloží originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla pro tento případ udělena. Profesní kvalifikační předpoklady společné pro část A i B i. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž doklad může být doložen v prosté kopii a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů, ii. doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat profesní kvalifikační předpoklady za bod i. a ii. výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů. iii. doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení (organizace uchazeče) podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii a musí být platný nejméně k datu podání nabídky (dodavatel se zavazuje, že bude mít doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení po celou dobu realizace zakázky platný a během této doby musí být schopen kdykoliv na vyzvání zadavatele tento platný doklad doložit). Profesní kvalifikační předpoklady vztahující se k části A zakázky: i. prosté kopie dokladů o udělení akreditace u min. 9 kurzů této zakázky podle zákona č. 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vystavených MPSV ČR pro požadovanou cílovou skupinu, v požadovaném rozsahu a platných minimálně ke dni lhůty pro podávání nabídek (akreditace kurzu musí být zajištěna pro všechny cílové skupiny uvedené u vzdělávací aktivity – viz. kapitola Popis (specifikace) předmětu zakázky této Výzvy k podání nabídek), ii. u max. 6 kurzů této zakázky nemusí mít uchazeč akreditaci na MPSV ČR, přičemž uchazeč u těchto kurzů povinně doloží čestné prohlášení o tom, že u těchto kurzů (v čestném prohlášení budou uvedeny konkrétní názvy kurzů, rozsah a cílové skupiny) zabezpečí udělení akreditace pro příslušnou cílovou skupinu nejpozději k datu 30.9.2014. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Jeden den školení = 6 až 9 vyučovacích hodin. Vyučovací hodina = 45 minut. Profesní kvalifikační předpoklady vztahující se k části B zakázky: i. prostá kopie dokladu o udělení akreditace kurzu dané části zakázky podle zákona č. 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vystavená MPSV ČR pro požadovanou cílovou skupinu, v požadovaném rozsahu a platná minimálně ke dni lhůty pro podávání nabídek (akreditace kurzu musí být zajištěna pro všechny cílové skupiny uvedené u vzdělávací aktivity – viz. kapitola Popis (specifikace) předmětu zakázky této Výzvy k podání nabídek). Jeden den školení = 6 až 9 vyučovacích hodin. Vyučovací hodina = 45 minut. Technické kvalifikační předpoklady vztahující se pouze k části A zakázky i. minimálně 3 významné služby poskytnuté dodavatelem v posledních 3 letech; za významnou službu se považuje vzdělávání pracovníků v sociálních službách, sociálních pracovníků a vedoucích pracovníků o hodnotě každé z těchto služeb ve výši minimálně 250 000,- Kč bez DPH. Ke každé zakázce bude doložen referenční list/dopis v prosté kopii od klienta, kterému byla služba poskytnuta, ze kterého bude vyplývat, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Seznam významných služeb bude obsahovat minimálně tyto náležitosti: •název klienta •doba poskytnutí zakázky •hodnota zakázky na vzdělávání bez DPH •předmět zakázky Seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či osobou zmocněnou.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude zadavateli předložena v písemné podobě ve dvou vyhotoveních – v jednom originále s označením „Originál“ na titulní straně a v jedné kopii zcela totožné s originálem s označením „Kopie“ na titulní straně. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče; je-li nabídka podepsána zmocněnou osobou, doloží uchazeč v nabídce originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla pro tento případ udělena.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- priloha-1-kryci-list-cast-a-ii.doc (2. 5. 2016 13:29)
- priloha-1-kryci-list-cast-b-ii.doc (2. 5. 2016 13:29)
- priloha-2-zpusob-zpracovani-ceny-cast-a-ii.doc (2. 5. 2016 13:29)
- priloha-2-zpusob-zpracovani-ceny-cast-b-ii.doc (2. 5. 2016 13:30)
- vyzva-k-podani-nabidky-domov-pro-seniory-tovacov-ii..pdf (2. 5. 2016 13:30)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST A
- Vítězný dodavatel
Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
IČ: 25568027
DIČ: CZ25568027
Sídlo: Kudlov 500, 760 01 Zlín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Michaela Venená
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: MARLIN , s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
ČÁST B
- Vítězný dodavatel
Název: INSTITUT Bazální stimulace s.r.o.
IČ: 25889966
DIČ: CZ25889966
Sídlo: J. Opletala 680, 738 02 Frýdek - Místek
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Libuše Zárubová
Datum ukončení: 26. 5. 2014