Zpět

Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10454

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Středisko sociálních služeb města Kopřivnice, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: 742 21 Kopřivnice, Česká 320/29c

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Eva Mündleinová, telefon: 556821283, e-mailová adresa: reditel@sssmk.cz

IČ zadavatele: 60798891

DIČ zadavatele: CZ60798891

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eva Mündleinová
  • Telefon: 556821283
  • E-mail: reditel@sssmk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 3. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Středisko sociálních služeb města Kopřivnice, příspěvková organizace Česká 320/29c 742 21 Kopřivnice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je poskytnutí vzdělávacích služeb pro zaměstnance Střediska sociálních služeb města Kopřivnice, příspěvkové organizace.

 

Pro lepší orientaci zadavatele členíme předmět zakázky na jednotlivé kurzy klíčových aktivit projektu. Toto členění však nepředstavuje členění předmětu zakázky na její dílčí části, tzn. uchazeči jsou povinni předložit nabídku zpracovanou na celý předmět zakázky a nelze podat nabídku jen na její část.    

 

Nabízené kurzy se mohou oproti níže uvedeným kurzům lišit v názvech, ale svým zaměřením, obsahem, rozsahem a způsobem realizace musí nabízené kurzy odpovídat popisu i podmínkám realizace jednotlivých kurzů uvedených v této Výzvě.

 

Klíčové aktivity, jednotlivé kurzy:

 Klíčová aktivita 2: Individuální plánování

 Standard č. 5

-          předpokládaný rozsah: 2 dny x 1 skupina = celkem 2 dny školení

-          účastníci: 4 PSS+ 1 SP+ 1 VP = 6 osob (1 skupina)

-          předpokládaná (maximální) cena: 13 375 Kč bez DPH / den školení

-          celkem za 2 dny školení: 26 750 Kč bez DPH

-          rámcový obsah kurzu: proces individuálního plánování průběhu sociální služby, používané metody a techniky, časté chyby při individuálním plánování, rizikovost, vedení záznamů. Vhodné příklady z praxe.

 

 

Klíčová aktivita 3: Péče o klienty s postižením

 Komunikace s rodinou uživatele sociální služby

-     předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina = celkem 1 den školení

-          účastníci: 4 PSS a 1 SP = 5 osob (1 skupina)

-          předpokládaná (maximální) cena: 13 500 Kč bez DPH / den školení

-          rámcový obsah kurzu: úvod do komunikace, rodina jako malá sociální skupina, specifikace komunikace s rodinou s postiženým členem, techniky komunikace s rodinou s postiženým členem, kazuistiky.

 

Aktivizace osob se zdravotním postižením

-          předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina = celkem 1 den školení

-          účastníci: 4 PSS a 1 SP = 5 osob (1 skupina)

-          předpokládaná (maximální) cena: 13 500Kč bez DPH / den školení

-          rámcový obsah kurzu: proces aktivizace osob se zdravotním postižením, význam aktivizace, principy a druhy, techniky z kterých aktivizace vychází

 

 Klíčová aktivita 5: Sociální práce s uživateli sociálních služeb

 Závislost uživatelů na sociální službě a prevence jejího vzniku

-      předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina = celkem 1 den školení

-          účastníci: 4 PSS + 1 SP + 1VP = 6 osob (1 skupina)

-          předpokládaná (maximální) cena: 13 499 Kč bez DPH / den školení

-          rámcový obsah kurzu: zvládnutí vlastních emocí při práci s klienty, komunikace s klientem, moc a pomoc při práci s lidmi, syndrom vyhoření a ochrana před ním, supervize a její místo v případové práci

 

Zadluženost klientů sociálních služeb

-          předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina = celkem 1 den školení

-          účastníci: 4 PSS + 1 SP + 1 VP = 6 osob (1 skupina)

-          předpokládaná (maximální) cena: 13 499 Kč bez DPH / den školení

-          rámcový obsah kurzu: dluhy a rodina, insolvenční řízení, výkon   rozhodnutí, trestné činy dlužníků, smlouvy o půjčkách a úvěrech

 

 

Klíčová aktivita 7: Osobnostní rozvoj

 Úspěšným vedením k efektivní týmové spolupráci

-          předpokládaný rozsah: 2 dny x 1 skupina = celkem 2 dny školení

-          účastníci: 4 PSS + 1 SP + 1VP = 6 osob (1 skupina)

-          předpokládaná (maximální) cena: 13 430 Kč bez DPH / den školení

-          celkem za 2 dny školení: 26 860 Kč bez DPH

-          rámcový obsah kurzu: budování a vedení týmu, týmové role, osobnost vedoucího, teambuilding a jeho principy

 

Den školení = 6 – 9 vyučovaných hodin v závislosti na akreditaci kurzů dodavatele

Vyučovací hodina = 45 minut  

 

Dodavatel uvede v nabídce rozsah nabízených kurzů ve vyučovacích hodinách a současně uvede i název a obsah nabízených kurzů dle akreditace udělené MPSV.

 

 Dodavatel je povinen zajistit, aby veškeré kurzy byly akreditované pro uvedenou cílovou skupinu dle podmínek MPSV v době, kdy se ho reálně účastní zaměstnanci zadavatele. Dodavatel je povinen doložit prosté kopie rozhodnutí o akreditaci kurzů v nabídce - dále viz Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 107608,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky je daná podmínkami projektu: předpokládané datum zahájení plnění bude stanoveno dnem podpisu smlouvy a nejpozdější ukončení plnění je stanoveno na červen 2015. V průběhu tohoto časového období musí být zakázka uskutečněna v jejím plném rozsahu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je Středisko sociálních služeb města Kopřivnice, příspěvková organizace, 74221 Kopřivnice, Česká 320/29c. Náklady na zajištění prostor pro školení nese zadavatel.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: 1. Nabídková cena bez DPH – váha 60% 2. Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů – váha 40% Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Počty bodů v rámci jednotlivých hodnotících kritérií jsou následně násobeny příslušnou procentní vahou daného hodnotícího kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých kritérií nabídek zadavatel stanoví výsledné pořadí. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. Způsob hodnocení nabídek, vzorce pro hodnocení Ad 1. - dílčí hodnotící kritérium „Nabídková cena bez DPH“: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové ceny zakázky v Kč bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny. Vzorec pro hodnocení: nejnižší cena (hodnota) 100 x ----------------------------------------------------- x váha (%) (hodnota) hodnocené nabídky Ad 2. - dílčí hodnotící kritérium „Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů“: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit způsob poskytování školení, jejich kvalita a komplexnost metodiky pro realizaci kurzů. Nejvýhodnější v tomto dílčím kritériu je nabídka, která má logicky nastavenou metodiku výuky navazující na předmět zakázky, používá moderní a interaktivní metody/formy výuky i školicí pomůcky, používá propracovaný systém nástrojů pro zacílení praktických tréninků, má kurzy detailně popsány, logicky provázány a v souladu s popsanými cíli školení. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu. Vzorec pro hodnocení: počet bodů hodnocené nabídky x váha (%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeči v nabídce doloží následující kvalifikační dokumenty: i. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán (uchazeč doloží prostou kopii dokladu ne staršího 90 kalendářních dnů k datu podání nabídky) ii. doklad o oprávnění k podnikání - např. výpis ze živnostenského rejstříku (uchazeč doloží prostou kopii dokladu) iii. čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (uchazeč doloží originál nebo ověřenou kopii dokladu) iv. platnou akreditaci vzdělávacího zařízení uchazeče udělenou MPSV pro oblast celoživotního vzdělávání sociálních pracovníků a kvalifikačního vzdělání pracovníků v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (uchazeč doloží originál nebo ověřenou kopii dokladu) v. platnou akreditaci MPSV k pořádání akreditovaných vzdělávacích programů/kurzů ke všem požadovaným kurzům předmětu zakázky. Akreditace programů/kurzů musí být v souladu s požadovaným obsahovým vymezením kurzů (obsahy se musí minimálně v 70% shodovat s obsahy uvedenými výše), s cílovou skupinou a v požadovaném časovém rozmezí uvedeném v této Výzvě. Uchazeč musí doložit, platnou akreditaci MPSV ke všem kurzům uvedeným výše (uchazeč doloží prosté kopie dokladů). Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem (bod i. – iii.) je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona). Nabídka, ve které uchazeče neprokáže splnění kvalifikace, bude vyřazena.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
    IČ: 25568027
    DIČ: CZ25568027
    Sídlo: Kudlov 500, 760 01 Zlín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Márová
    Poznámka k dodavateli:


Datum ukončení: 20. 3. 2015


 
Uveřejněno: 3. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016