Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb v oblasti rovných příležitostí II
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10182
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb v oblasti rovných příležitostí II
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: KH Czechia/Cetto Czechia s.r.o.
Sídlo zadavatele: Vintířovská 1157, 357 35 Chodov
- Jméno: Mario Peter +420 352 606 920 mario.peter@kh-czechia.cz
IČ zadavatele: 27962067
DIČ zadavatele: CZ27962067
- Jméno: Mario Peter
- Telefon: +420 352 606 920
- E-mail: mario.peter@kh-czechia.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 11. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: KH Czechia/Cetto Czechia s.r.o., Vintířovská 1157, 357 35 Chodov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti rovných příležitostí. Celý předmět zakázky lze rozdělit na 2 základní bloky dle typu školení:
- Blok A - Vzdělávání vedoucích a HR pracovníků v možnostech ŘLZ s ohledem na diverzitu na pracovištích a s důrazem na rovné příležitosti žen a mužů.
V tomto bloku bude proškoleno 6 kurzů (5 dvoudenních, 1 jednodenní) určené pro osoby z vedoucích pozic a TH pracovníky. Cílem je, aby si účastníci kurzů osvojili a prohloubili metody a postupy řízení lidských zdrojů při zohledňování zásad rovných příležitostí a heterogenity pracovních týmů.
Název školení
Osob k proškolení
Počet skupin
Délka školení/1 skupina
Maximální jednotková cena (za 1den a 1 skupinu)
Efektivní týmová práce heterogenního kolektivu pro vedoucí pracovníky – navazující kurz
10
1
2
20 000 Kč
Komunikace na heterogenním pracovišti s důrazem na eliminaci problémových situací
20
2
2
20 000 Kč
Vedení porad s uplatněním diversity managementu
8
1
2
20 000 Kč
Prezentování na heterogenním pracovišti
20
2
2
20 000 Kč
Gender mainstreaming
7
1
1
20 000 Kč
Motivace zaměstnanců v souladu s principy diversity managementu a rovných příležitostí – navazující kurz
10
1
2
20 000 Kč
Maximální cena uvedeného bloku je 300 000 Kč bez DPH.
Výstupem ze školení budou prezenční listiny a každý úspěšný účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzů. Dodavatel dodá ke školení výukové materiály.
Plánované období školení bloku A (předpoklad): prosinec 2014 – duben 2015.
Místo školení: pronajaté prostory zajištěné zadavatelem v Karlovarském kraji nebo vlastní školicí prostory zadavatele v jeho sídle.
- Blok B - Vzdělávání týmu seřizovačů v problematice rovných příležitostí s důrazem na diverzitu.
V tomto bloku budou proškoleny 4 dvoudenní kurzy určené pro tým seřizovačů. Cílem je vzdělat tým v problematice rovných příležitosti žen a mužů s důrazem na diverzitu a především jej naučit praktickým modelům jednání, komunikace a spolupráce, které budou tyto principy zdůrazňovat a zároveň napomáhat efektivnímu fungování komunikace s ostatními týmy, s nimiž jsou v každodenním kontaktu.
Název školení
Osob k proškolení
Skupina
Délka školení/1 skupina
Maximální jednotková cena (za 1den a 1 skupinu)
Firemní kultura zohledňující genderovou a kulturní diverzitu zaměstnanců/zaměstnankyň
10
1
2
20 000 Kč
Efektivní týmová práce heterogenního pracovního kolektivu pro tým seřizovačů
10
1
2
20 000 Kč
Komunikace na heterogenním pracovišti s důrazem na eliminaci problémových situací pro tým seřizovačů – navazující kurz
10
1
2
20 000 Kč
Asertivní jednání v mezích genderové citlivosti pro tým seřizovačů
10
1
2
20 000 Kč
Maximální cena uvedeného bloku je 160 000 Kč bez DPH.
Výstupem ze školení budou prezenční listiny a každý úspěšný účastník obdrží osvědčení o absolvování kurzů. Dodavatel dodá ke školení výukové materiály.
Plánované období školení bloku B (předpoklad): prosinec 2014 – duben 2015.
Místo školení: pronajaté prostory zajištěné zadavatelem v Karlovarském kraji nebo vlastní školicí prostory zadavatele v jeho sídle.
Počet osob v jednotlivých kurzech je pouze orientační, zadavatel si vyhrazuje právo na změnu počtu zapojených osob na základě aktuálních potřeb společnosti.
Zadavatel si zároveň vyhrazuje právo plánovaný časový harmonogram jednotlivých bloků podle potřeby společnosti a cílové skupiny upravovat a aktualizovat tak, aby realizací školení nedošlo k narušení chodu firmy. Případné změny budou vždy provedeny po předchozí domluvě s dodavatelem.
Školicí den trvá 8 vyučovacích hodin, přičemž jedna hodina trvá 45 minut. V průběhu školicího dne jsou zařazeny přestávky. Obsahy školení budou zpracovány s ohledem na název školení a cíl, kterého má být školením dosaženo. Úroveň školení je uvedena u názvu školení, tj. pouze jestliže je u názvu uvedeno „navazující kurz“ jedná se o pokročilejší úroveň. V opačném případě se jedná o úroveň základní. Zadavatel požaduje, aby výuka neprobíhala pouze teoretickým výkladem.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 460000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Po dobu 5 měsíců od podpisu smlouvy (předpokládaná doba plnění 12/2014 – 04/2015).
Místo dodání / převzetí plnění: Karlovarský kraj Pronajaté prostory zajištěné zadavatelem v Karlovarském kraji nebo vlastní školicí prostory zadavatele v jeho sídle.
Pravidla pro hodnocení nabídek: a) nabídková cena – váha 55 % V tomto kritériu bude hodnocena celková cena v nabídce předložené uchazečem. Hodnotit se bude cena bez DPH. b) flexibilita uchazeče – váha 20 % V tomto kritériu bude hodnocena celková flexibilita uchazeče. Bude posouzen návrh uchazeče pružně řešit změny, které mohou nastat v průběhu realizace projektu - změna harmonogramu. Hodnocena bude nejkratší možná doba v kalendářních dnech pro zrušení termínu naplánovaného školení ze strany Objednatele/Zadavatele před jeho plánovaným termínem, aniž by zrušení mělo vliv na smluvní ujednání. c) rozsah a kvalita nabízených služeb – váha 25 % V tomto kritériu bude hodnocen: - obsah kurzů, tj. zda navržený obsah přispěje k naplnění cílů - formy a metody výuky, - poskytování zpětné vazby (hodnocení), - přínos pro cílovou skupinu, - harmonogram školícího dne a popis průběhu školení, - inovativnost nad rámec požadovaného. Uchazeč ve své nabídce popíše požadované hodnocené skutečnosti. Pokud nabídka uchazeče nebude obsahovat popis některé z požadovaných skutečností, bude k tomuto hodnotící komisí přihlédnuto a adekvátně sníženo bodové ohodnocení nabídky v rámci hodnotícího kritéria, resp. hodnotící komisí nebude přidělen přiměřený počet bodů. Výhodněji budou hodnoceny nabídky, které budou mít vhodněji a lépe: rozpracovány obsahy jednotlivých kurzů; nastaveny a popsány využívané formy a metody výuky; rozpracován systém poskytování zpětné vazby. Dále budou výhodněji hodnoceny nabídky s větším přínosem pro cílovou skupinu, s lépe nastaveným a popsaným harmonogramem školení a průběhem školení a nabídky, které budou nabízet více vyhovující inovativní prvky nad rámec požadovaného.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje po uchazeči splnění následujících kvalifikačních předpokladů. ZÁKLADNÍ A PROFESNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč předložením čestného prohlášení, které musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Vzor čestného prohlášení viz příloha č. 1 Zadávací dokumentace. Doklad prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů, tzn. čestné prohlášení, nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. PROFESNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY Zadavatel požaduje splnění následujících profesních kvalifikačních předpokladů: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč předložením prostých kopií výše uvedených dokladů. Výpis z obchodního rejstříku či výpis z jiné obdobné evidence a doklad o oprávnění k podnikání (ve formě výpisu z živnostenského rejstříku) nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. TECHNICKÉ KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY Zadavatel požaduje splnění technických kvalifikačních předpokladů ve formě předložení seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich popisu (rozsah a předmět významné služby), hodnoty, doby plnění, kontaktní osoby objednatele pro danou významnou službu. Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně: Pro předmět zakázky je nutno uvést alespoň 2 obdobné služby (či soubor služeb) jako je předmět veřejné zakázky s finančním plněním min. 50.000 Kč bez DPH za každou službu. Za obdobnou službu zadavatel považuje další vzdělávání v oblasti rovných příležitostí. PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE PROSTŘEDNICTVÍM SUBDODAVATELŮ Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace požadované zadavatelem v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele. V takovém případě je však dodavatel povinen předložit: a) doklady prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu podle § 53 odst. 1 písm. j) zákona a profesního kvalifikačního předpokladu podle § 54 písm. a) zákona subdodavatelem a b) smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace podle § 50 odst. 1 písm. b) a d) zákona. Dodavatel není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění kvalifikace podle § 54 písm. a) zákona. Prokázání kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů Dodavatelé mohou k prokázání splnění kvalifikačních předpokladů využít výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vydaný provozovatelem seznamu, který nahrazuje splnění prokázání základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona a profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 písm. a) až d) zákona v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění těchto profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky. Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů bude dodavatelem předložen v prosté kopii ne starší než tři měsíce od posledního dne, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné listinné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Toto výběrové řízení se neřídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, a to i přesto že se v některých částech tohoto výběrového řízení na jednotlivá ustanovení zákona odkazuje. Zadavatel uvádí odkazy na zákon z důvodu používání některých jeho právních institutů či termínů. Na zadávací řízení se zároveň aplikují některá ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění.
Další podmínky: viz Zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-2-navrh-smlouvy_6.doc (3. 5. 2016 09:19)
- vyzva_59.pdf (3. 5. 2016 09:19)
- zadavaci-dokumentace_101.pdf (3. 5. 2016 09:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: PRISCO s.r.o.
IČ: 28641949
DIČ: CZ28641949
Sídlo: Jaroslava Seiferta 1158/26, Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vladimír Trilec
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Agentura J.L.M., spol. s r.o.
IČ: 25543393
DIČ: CZ25543393
Sídlo: Táborská 15/847, Praha 4 - 3. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, Ostrava - 4. uchazeč
- Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa
Datum ukončení: 8. 12. 2014