Výpočetní technika 2014
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9738
Název zakázky: Výpočetní technika 2014
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 3. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/C2.00032 Standardizace OSPOD Ústí nad Orlicí příjemce: Město Ústí nad Orlicí
Název/obchodní firma zadavatele: Město Ústí nad Orlicí
Sídlo zadavatele: Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí
- Jméno: Petr Hájek, tel: 465 514 235-6, Email: hajek@muuo.cz
IČ zadavatele: 00279676
DIČ zadavatele: CZ00279676
- Jméno: Ing. Jiří Čajka
- Telefon: 465514310
- E-mail: cajka@muuo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 4. 2014 21:03
Místo pro podání nabídek: Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Požadavkem zadavatele je dodávka výpočetní techniky a programových aplikací dle technické specifikace uvedené ve výzvě k podání nabídky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 526720,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení: 10. 4. 2014 Dokončení: 30. 4. 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Sychrova 16, 562 24 Ústí nad Orlicí
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: - Uchazeč v nabídce předloží tyto doklady ke splnění kvalifikačního předpokladu: a) Oprávnění k podnikání - živnostenský list, výpis z obchodního rejstříku, koncesní listina; (prostá kopie) b) řádně vyplněné čestné prohlášení uchazeče (viz. příloha č. 2)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1-vt-2014-sign.pdf (2. 5. 2016 13:06)
- kryci-list-vt-2014.docx (2. 5. 2016 13:06)
- navrh-ks-vt-2014.doc (2. 5. 2016 13:06)
- prohlaseni-vt-2014.docx (2. 5. 2016 13:06)
- vyzva-vt-2014-konv.pdf (2. 5. 2016 13:06)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Resal spol. s r.o.,
IČ: 25108565
DIČ: CZ25108565
Sídlo: M. R. Štefánika 264, 56201 Ústí nad Orlicí
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jaroslav Kopecký
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Z+M Partner spol. s r.o.,
IČ: 26843935
DIČ: CZ26843935
Sídlo: Valchařská 3261/17, 70200 Ostrava - 3. uchazeč
Název: C SYSTÉM CZ a.s.
IČ: 27675645
DIČ: CZ27675645
Sídlo: Otakara Ševčíka 840/10, 63600 Brno Židenice
Datum ukončení: 28. 4. 2014