Zpět

VÝROBA A ODVYSÍLÁNÍ AUDIOVIZUÁLNÍHO DÍLA V CELOSTÁTNÍM VYSÍLÁNÍ TELEVIZE – KLÍČOVÁ AKTIVITA PROJEKTU ESF OP LZZ ASISTENT PREVENCE KRIMINALITY REG.Č. CZ.1.04/3.3.00/C5.00001

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10555

Název zakázky: VÝROBA A ODVYSÍLÁNÍ AUDIOVIZUÁLNÍHO DÍLA V CELOSTÁTNÍM VYSÍLÁNÍ TELEVIZE – KLÍČOVÁ AKTIVITA PROJEKTU ESF OP LZZ ASISTENT PREVENCE KRIMINALITY REG.Č. CZ.1.04/3.3.00/C5.00001

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 5. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo vnitra ČR

Sídlo zadavatele: Nad Štolou 963/3, Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Radek Jiránek, ředitel odboru prevence kriminality, pověřen řízením radek.jiranek@mvcr.cz

IČ zadavatele: 00007064

DIČ zadavatele: CZ00007064

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Radka Vaňasová
  • Telefon: 974832343
  • E-mail: radka.vanasova@mvcr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 5. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo vnitra ČR, Nad Štolou 963/3, 170 34 Praha 7

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je:

Výroba pořadu:

Předpokládaný stručný návrh scénáře (základní koncept zadání) audiovizuálního pořadu – Asistent prevence kriminality:

Výroba/Tvorba krátkometrážního barevného obrazového a zvukového materiálu v délce nepřesahující 120 vteřin s cílem opakované celostátní propagace (odvysílání) úspěšného projektu prevence kriminality. Prezentace je určena nejširší veřejnosti.

Prioritou audiovizuálního sdělení je ukázka průřezu základních činností asistentů prevence kriminality (APK) působících ve 20 městech ČR.  Dílo musí zachytit místní a osobní znalost APK problémových lokalit obcí a předcházení a zvládání společensky nežádoucí činnosti jednotlivců a skupin.

 

Dodání zpracovaného pořadu na DVD.

Odvysílání pořadu:

K základním požadavkům a podmínkám zadavatele patří zejména:

 

Stopáž pořadu nepřesáhne 120 sekund.

Termín odvysílání pořadu v měsíci srpnu a září 2015 (8 týdnů).

 

 

Odvysílání na celoplošné TV stanici umožňující široké pokrytí cílové skupiny diváků v jednotném čase (terestrické vysílání).

 

Zadavatel předpokládá minimálně 2 vysílání týdně v každém z 8 týdnů (tedy celkem 16 vysílání).

 

 

Odvysílání v čase 17.00 až 21.00; tedy v hlavním pásmu prime-time.

 

 

 Denní Share (podle ATO 15+) TV stanice minimálně 10 % za posledních 6 měsíců ke dni vyhlášení veřejné zakázky.  

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1796000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění dle předmětu smlouvy od 01.06.2015. Předpokládané ukončení 30.09.2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místa plnění realizace zakázky – celá ČR, z toho zejména následující města: Aš, Bílina, Brno, Bruntál, Břeclav, Duchcov, Frýdek-Místek, Jaroměř, Karlovy Vary, Nový Bor, Pardubice, Rotava, Rumburk, Sokolov, Šternberk, Ústí nad Labem, Vimperk, Vsetín, Vysoké Mýto, Žďár nad Sázavou Odvysílání pořadu – celoplošná televize v ČR

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 1) Nabídková cena – 70 % 2) Výše denní sledovanosti, tzv. „Denní Share“ (podle ATO 15+) TV stanice za posledních 6 měsíců ke dni vyhlášení veřejné zakázky – 30 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.v Příloze č. 1 k Zadávací dokumentaci – Krycí list nabídky.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0.,ze dne 2.3.2015, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: HOLIDAY FILMS s.r.o.
    IČ: 28543688
    DIČ: CZ28543688
    Sídlo: Křenova 438/7, 162 00 Praha 6 - Veleslavín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Daniel Svátek
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Knowlimits s.r.o.
    IČ: 63677792
    DIČ: DIČ CZ63677792
    Sídlo: Píškova 1948, 155 00 Praha 5 - Stodůlky

  • 3. uchazeč
    Název: EMD consultants s.r.o.
    IČ: 24674281
    DIČ: CZ24674281
    Sídlo: Tolstého 51/12, 101 00 Praha 10

Datum ukončení: 22. 5. 2015


 
Uveřejněno: 7. 5. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016