Výzva č. 2/2015 k podání nabídky na zabezpečení rekvalifikace "Dělník ve strojírenské výrobě 23-007-E."
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10501
Název zakázky: Výzva č. 2/2015 k podání nabídky na zabezpečení rekvalifikace "Dělník ve strojírenské výrobě 23-007-E."
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 3. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00017 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Krajská pobočkav Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 olomouc
- Jméno: Ing. Jiří Šabata - ředitel, 950141300, jiri.sabata@ol.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ. 72496991
- Jméno: Dr. Marta Kršková, Mgr. Jana Čuhlová, Mgr. Jana Litvíková
- Telefon: 950141428, 950141322, 950141622
- E-mail: marta.krskova@ol.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 4. 2015 13:00
Místo pro podání nabídek: osobně na podatelnu na adrese zadavatele nebo poštou na adresu zadavatele: Úřad práce ČR, krajská pobočka v olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zabezpečení a realizace rekvalifikace na pracovní činnost "Dělník ve strojírenské výrobě" dle hodnotícího standardudané profesní kvalifikace. Rozsah rekvalifikace je minimálně 100 hodin(jedná se o rozsah výuky, který musí uchazeč navýšit o hodiny zkoušky), praktická část výuky proběhne u zaměstnavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 400000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: zahájení 1. běhu - 2. čtvrtletí 2015, termín zahájení posledního běhu nejpozději do 30.9.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Olomoucký kraj. Praktická část výuky bude ze 40 - 60% probíhat v prostorách dodavatele a ze zbylé části v prostorách potenciálních zaměstnavatelů v prostějově a Olomouci - volba místa vychází z požadavků potenciálních zaměstnavatelů.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dohoda-o_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17.docx (3. 5. 2016 12:47)
- sken-delnik-2-vyzva-16-.pdf (3. 5. 2016 12:47)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Střední škola polytechnická Olomouc
IČ: 13643606
DIČ:
Sídlo: Rooseveltova 79, 779 00 olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. aleš Jurečka - ředitel
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Vzdělávací institut spol.s.r.o. Prostějov
IČ: 13692020
DIČ:
Sídlo: Vápenice 2980/7, 79601 Prostějov - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 20. 4. 2015