Zpět

Vzdělávací aktivity pro společnost ALPS Electric Czech, s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10485

Název zakázky: Vzdělávací aktivity pro společnost ALPS Electric Czech, s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 3. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ALPS Electric Czech,s.r.o

Sídlo zadavatele: Sebranice 240, 679 31 Sebranice (okr. Blansko)

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Cisár, MBA tel.: 516 490 111 email: mcisar@alps.cz

IČ zadavatele: 63484021

DIČ zadavatele: CZ63484021

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Tomáš Krajči
  • Telefon: 516 490 226
  • E-mail: tkrajci@alps.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 4. 2015 12:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo firmy ALPS Electric Czech, s.r.o. (podatelna, recepce) – Sebranice 240, 679 31 Sebranice.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

 

Popis (Specifikace) předmětu zakázky:

 

 

 

Zakázka je rozdělena do pěti samostatných částí, uchazeči se mohou účastnit každé části samostatně, více částí nebo i všech částí veřejné zakázky současně, za předpokladu splnění kvalifikace, stanovené ke konkrétní části veřejné zakázky. Každá nabídka však musí splňovat všechny požadavky vztahující se k příslušné části zakázky, ohledně níž je podávána, a musí být podána ve zvláštní samostatné obálce. Není tedy přípustné podat nabídky za účelem účasti v zadávacím řízení ve více částech zakázky jednou společnou (souhrnnou) nabídkou. Předmět zakázky je podle zaměření jednotlivých vzdělávacích kurzů rozdělen.

 

 

 

ČÁST 1 – „Kurzy IPC standard“ obsahuje tyto kurzy:

 

Kurz IPC standard -  ústředním tématem tohoto kurzu bude norma IPC- A- 610 E, která určuje kritéria přijatelnosti elektronických sestav.

 

Tato vzdělávací aktivita bude rozdělena celkem do 9 tematických okruhů, které budou postupně proškoleny v 3 dnech:

 

 

 

  • Úvod, definice pojmů, procedury, práce s normu

  • Předmluva, související dokumenty a jejich použití

  • Mechanická montáž

  • Pájení (vč. pájení pro vysoké napětí):

  • Terminálová propojení

  • Poškození součástek, desky plošných spojů, sestavy

  • Montáž do otvorů (vývodová montáž) včetně propojek

  • Povrchová montáž včetně propojek

  • Nepájené ovíjené spoje¨

     

 

Celá vzdělávací aktivita bude verifikována zkouškou. Zkouška probíhá formou kontrolních testů po každém dni školení a na závěr závěrečnou zkouškou.

 

 

 

Výsledkem vzdělávací aktivity bude skupina kvalifikovaný a certifikovaných zaměstnanců schopných posoudit a nastavit interní normy v oblasti přijatelnosti elektronických sestav.

 

 

 

Počet účastníků: 10

 

Počet hodin vzdělávací aktivity:24 ( 3 dny po 8 hodinách)

 

Předpokládaný termín kurzu: Březen 2015

 

Max. cena kurzu: 90 000,- Kč

 

 

 

Kurz Rework dle IPC -  v tomtopřípadě se jedná zejména o nutnost posuzovat stav pájených spojů z hlediska dostatečné trvanlivosti a funkčnosti. Náplní této vzdělávací aktivity budou tyto tematické okruhy:

 

Možnosti oprav dle IPC

 

  • Nejčastější příčiny poškození

 

  • Výhody a nevýhody oprav SMD součástek

  • Úvod do principu opravy BGA a reballing BGA

    Praktická cvičení

 

  • Vyjmutí SMD součástek a jejich opětovné zapájení

  • Prvky následné kontroly, tj. především optická kontrola

     

    Kurz proběhne celkem v 4 dnech vždy po 4 hodinách na jednu skupinu. Každý den vzdělávací aktivity bude vypadat takto:

    V čase od 10:00 do 14:00 proběhne proškolení skupiny 1

    V čase od 14:00 do 18:00 proběhne proškolení skupiny 2

    Dodavatel tedy odškolí 8 hodin denně,4 hodiny na každou skupinu.

    Jelikož se jedná výhradně o zaměstnance přímo se podílející na výrobě našich produktů, není možné, aby trávili na školení 8 hodin denně. Tato skutečnost je zohledněna v tomto časovém harmonogramu.

     

     

     

 

Celá vzdělávací aktivita bude verifikována zkouškou. Zkouška probíhá formou kontrolních testů po každém dni školení a na závěr závěrečnou zkouškou.

 

 

 

 

 

Výsledkem vzdělávací aktivity bude skupina certifikovaných zaměstnanců schopných kvalifikovaně vykonávat práce spojené s odhalováním, diagnostikou a oprav desek plošných spojů dle norem IPC.

 

 

 

Počet účastníků: 33 (rozděleno do dvou skupin po 17 a 16 účastnících)

 

Počet hodin vzdělávací aktivity: 32 ( 16+16 viz popis výše )

 

Předpokládaný termín kurzu: Květen 2015

 

Max. cena kurzu: 170 000,- Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ČÁST 2 – „Softwarové kurzy“ obsahuje tyto kurzy:

 

Cílem tohoto modulu je proškolení omezeného počtu zaměstnanců společnosti ALPS Electric Czech, s.r.o. v softwarových oblastech úzce spojených s vývojem nových produktů a robotiky. V nejbližší budoucnosti očekává naše společnost příchod nových výrobních technologií v oblasti automatizovaných a robotizovaných výrobních linek kde by vědomosti získané v rámci těchto kurzů měla najít bohaté využití.

 

 

 

Kurz „Základy práce s editorem VIM“ -  hlavním cílem je tedy zlepšit znalosti editoru VIM u členů vývojového týmu na takovou úroveň, aby v něm  jednak mohli pokrýt 100% tvorby a debug (odlaďování) zdrojového kódu. To výrazně zvýší efektivitu práce na embedded linux zařízeních, která jsou v rané fázi vývoje přístupná pouze přes terminálový vstup, a práce s jinak používanými integrovanými editory na nich není možná.

 

Kurz bude probíhat ve dvou dnech a jeho průběhu budou probraná tato témata.

 

Sumarizace základů práce v editoru

 

  • Práce s registry

  • Práce s buffery a okny

  • Editace několika souborů zároveň

  • Pokročilé vyhledávání a refaktorizace textu/kódy

  • Správa pluginů a individuálního nastavení editoru

  • Skriptování v editoru: základy syntaxe,práce s proměnnými,základní vestavěné funkce

 

  •       Tvorba uživatelských zkratek a pokročilá individualizace

     

 

Tato vzdělávací aktivita by tudíž měla mít zásadní dopad na zlepšení schopnosti tvorby zdrojových kódů v embedded linux zařízeních. Znalosti budou prověřené praktickou zkouškou.

 

 

 

Počet účastníků: 5

 

Počet hodin vzdělávací aktivity: 16

 

Předpokládaný termín kurzu: Duben 2015

 

Max. cena kurzu: 50 000,- Kč

 

 

 

 

 

 

 

Kurz „Regulární výrazy“ - Cílem vzdělávací aktivity je zvýšit efektivitu pracovníků vývojového oddělení při zpracovávání dlouhých systémových záznamů, přípravě exportů a dalších úloh, se kterými se běžně setkávají při vývoji SW řešení pro bezdrátové komunikační moduly. Na základní bázi jsou regulární výrazy používány již teď, pro plné využití jejich možností je ale nutné provést ucelené školení s praktickými ukázkami a důkladným vysvětlením.

 

Prioritou kurzu je naučit pracovníky oddělení vývoje vytvářet a prakticky používat regulární výrazy pro snadnější a velmi účinnou práci s textovými řetězci, umožňujícími například jejich prohledávání, nahrazování nebo dělení na části. Kurz je nezávislý na platformě a získané znalosti lze uplatnit při programování například v jazycích, jako je JavaScript, PHP, ASP/ASP.NET, Perl nebo Python.

 

Tento jednodenní kurz bude rozdělen do tří částí. Všech částí se účastní všichni účastnící kurzu.

 

 

 

Úvodní seznámení

 

  • Stručná historie regulárních výrazů

  • Jak fungují regulární výrazy interně?

  • Používané dialekty : POSIX extended, PCRE

 

Základy práce s regulárními výrazy

 

  • Litarály a speciální znaky

  • Znaky Unicode

  • Slova

  • Modifikátory

  • Kvantifikátory

  • Opakování použitím různých Kvantifikátorů

  • Volitelné položky

  • Alternace

  • Znakové třídy a množiny znaků

  • Pokračování po předchozím pokusu o Match

 

Konstrukce regulárních výrazů

 

  • Vytváření konkrétních výrazů

  • Různé příklady z praxe

  • Použití v různých nástrojích a systémech GREP, AWK, JavaScript, PERL, PHP

     

     

    Znalosti budou ověřeny praktickou zkouškou na závěr kurzu.

 

Výsledkem vzdělávací aktivity bude skupina kvalifikovaných vývojářů schopných se efektivněji podílet na vývoji nových výrobků společnosti ALPS Electric Czech,s.r.o.

 

 

 

Počet účastníků: 6

 

Počet hodin vzdělávací aktivity: 8

 

Předpokládaný termín kurzu: Červen 2015

 

Max. cena kurzu: 21 000,- Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kurz „Programovací jazyk C - začátečník“ - Tato vzdělávací aktivita seznámí účastníky se základy tohoto jazyka a pomůže jim proniknout do logiky programování v tomto jazyce. Dalším cílem je  seznámit účastníky se základy jazyka C potažmo C++ lze do té míry aby byly schopní poté proniknout i do dalších příbuzných „klonů“ jazyka C jako třeba Java, C#, Javascript, PHP, PERL atd.

 

Kurz proběhne celkem v pěti dnech a probrat by se měli tyto tematické okruhy:

 

  • základní informace o programovacím jazyku C/C++

  • proměnné a datové typy

  • operátory

  • výrazy

  • základní řídící výrazy

  • funkce

  • jednorozměrné pole

  • práce s řetězci

  • struktury

 

Každý den bude zakončen ústním přezkoušením probíraných témat. Na závěr celého kurzu pak proběhne testování účastníku se zaměřením na celý průběh kurzu. Po úspěšném absolvování kurzu bude účastníkům vystaven certifikát.

 

Úspěšný absolventi této vzdělávací aktivity by poté měli být schopní provádět údržbu a odstraňování běžných provozních poruch na nových robotických a automatizovaných výrobních linkách.

 

 

 

Počet účastníků: 3

 

Počet hodin vzdělávací aktivity: 40

 

Předpokládaný termín kurzu: Duben 2015

 

Max. cena kurzu: 75 000,- Kč

 

 

 

 

 

Kurz „Programovací jazyk C++ pro pokročilé“ -Tato vzdělávací aktivita seznámí účastníky mající už základní povědomí o jazyku C s pokročilými funkcemi a možnostmi programovaní a vytváření funkčních celků v prostředí programovacího jazyka C. Dalším cílem je  seznámit účastníky s jazykem C++ lze do té míry aby byly schopní poté proniknout i do dalších příbuzných „klonů“ jazyka C jako třeba Java, C#, Javascript, PHP, PERL atd.

 

Kurz proběhne celkem v pěti dnech a probrat by se měli tyto tematické okruhy:

 

  • informace o programovacím jazyku C/C++

  • funkce

  • preprocesor

  • ukazatele

  • vícerozměrné pole

  • práce s řetězci

  • struktury, uniony a výčtové typy

  • oddělený překlad a paměťové třídy

  • práce se soubory

  • dynamické proměnné

  • objektové programovaní v C

  • další možnosti jazyka C

     

 

Každý den bude zakončen ústním přezkoušením probíraných témat. Na závěr celého kurzu pak proběhne testování účastníku se zaměřením na celý průběh kurzu. Po úspěšném absolvování kurzu bude účastníkům vystaven certifikát.

 

Počet účastníků: 3

 

Počet hodin vzdělávací aktivity: 40

 

Předpokládaný termín kurzu: Květen 2015

 

Max. cena kurzu: 90 000,- Kč

 

 

 

 

 

ČÁST 3 – „Kurzy SAP“ obsahuje tyto kurzy:

 

Do konce roku 2015 by měli administrace téměř všech klíčových administrativních procesů ve společnosti ALPS Electric Czech,s.r.o. přejít do softwarového produktu SAP. Cílem tohoto modulu je tedy seznámení vybrané skupiny zaměstnanců s tímto softwarem.

 

 

 

Kurz „SAP (modul MM)“ - v rámci této konkrétní vzdělávací aktivity byla vybraná skupina zaměstnanců z nákupu materiálů a její náplní bude po obecném úvodu do SAPu jeden z jeho modulů, konkrétně modul MM – Material Management, který je zaměřen na řízení nákupu a optimalizaci zásob materiálu.

 

V rámci vzdělávací aktivity, která proběhne celkem v 5 dnech budou proškoleny tyto témata:

 

 

 

  • Obecný úvod do informačního systému SAP R/3

  • Plánování nákupu v SAP, nastavení kmenových dat (Master Data)

  • Tvorba nákupní objednávky versus nákupní požadavky (Purchase orders vs. Purchase requisitions)

  • Správa dodavatelů

  • Vratka dodavateli

  • Strategické a operativní plánování obstarávání materiálu

  • Parametry plánování materiálu

  • Určování zdroje zásoby (Source of Supply)

  • Availability check

  • Kontrola zásob (Inventury)

  • Optimalizace skladových zásob

 

 

 

V průběhu školení budou probíhat praktické příklady/cvičení.

 

Cílem vzdělávací aktivity je kromě rozšíření kvalifikace účastníků i hladký přechod na nový softwarový produkt, a zvýšení uplatnitelnosti účastníků na trhu práce.

 

 Výstupem vzdělávací aktivity bude skupina certifikovaných zaměstnanců, schopných používat tento  software v běžné výrobní praxi.

 

 

 

Počet účastníků: 9

 

Počet hodin vzdělávací aktivity: 40

 

Předpokládaný termín kurzu: Duben 2015

 

Max. cena kurzu: 105 000,- Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kurz „SAP (moduly PP)“ - V rámci této konkrétní vzdělávací aktivity byla vybraná skupina zaměstnanců odpovědných za plánování výroby z dlouhodobého i operativního pohledu. Operativní plánování je zastoupeno přímo zaměstnanci z výroby (mistr, manager výrobního úseku). Dále jsou zastoupení zaměstnanci z oddělení prodeje a zákaznického servisu.

 

Náplní vzdělávací aktivity bude po obecném úvodu do SAPu  jeho modul vztahující se k plánování výroby, konkrétně modul PP – Production Planning.

 

 

 

V rámci vzdělávací aktivity trvající celkem 5 dní budou proškoleny tyto témata:

 

  • Obecný úvod do informačního systému SAP R/3

  • Příjem objednávek od zákazníků a jejich promítnutí do plánu

  • Denní/týdenní/měsíční plánování výroby

  • SAP Plánování výroby

  • Plánování výroby SIOP, MPS, MRP

  • Material Start and End-of-life management

  •  

 

V průběhu školení budou probíhat praktické příklady/cvičení.

 

Cílem vzdělávací aktivity je kromě rozšíření kvalifikace účastníků i hladký přechod na nový softwarový produkt.

 

 Výstupem vzdělávací aktivity bude skupina certifikovaných zaměstnanců, schopných používat tento software v běžné výrobní praxi.

 

 

 

Počet účastníků: 10

 

Počet hodin vzdělávací aktivity: 40

 

Předpokládaný termín kurzu: Duben 2015

 

Max. cena kurzu: 140 000,- Kč

 

 

 

ČÁST 4 – Kurz TPM

 

Cílem tohoto modulu je plnohodnotné proškolení a zavedení systematiky TPM (Total preventive maintenance) do výrobních procesů společnosti ALPS Electric Czech,s.r.o. Tato metoda údržby zařízení a celých pracovišť je používaná v celé řadě společností nebo na své zavedení čeká, což poskytuje absolventům této vzdělávací aktivity nemalou výhodu a zvýšení jejich budoucí konkurenceschopnosti na trhu práce.

 

 

 

Kurz „TPM“ –Cílem této vzdělávací aktivity je:

 

  • vytrénovat interní tým pracovníků schopných zavádět metodiku TPM do praxe

  • seznámení s kroky nutnými k autonomní údržbě

  • seznámení s nástroji průmyslového inženýrství oblasti údržby

  • Implementace metodiky TPM na vybraném pracovišti

 

 

 

Tato vzdělávací aktivita bude probíhat celkem v 5 dnech, kdy budou postupně provedeny tyto kroky:

 

1.pilíř TPM– odstraňování ztrát na zařízeních

 

  • Analýza největších ztrát

  • Definování priorit

  • Tvorba multifunkčních teamů

  • Používání zlep&scaron

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 961000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Duben 2015 - Září 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
ALPS Electric Czech, s.r.o. Sebranice 240, 679 31 Sebranice (okres Blansko),

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Kvalita a rozsah vzdělávacích služeb

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel předloží doklady, jimiž prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů požadovaných zadavatelem. Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, V rámci prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů požaduje zadavatel po dodavateli, aby prokázal, že: a) nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; vymezení je provedeno podle skutkových podstat trestných činů upravených v TZ. V případě, že se jedná o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba tak její statutární orgán (např. jednatel společnosti s ručením omezeným) nebo každý člen statutárního orgánu (například předseda, místopředseda a všichni členové představenstva akciové společnosti) a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla (právnická osoba), místa podnikání (fyzická osoba – podnikatel) či bydliště (fyzická osoba - nepodnikatel); Způsob prokázání: Výpis z evidence Rejstříku trestů všech uvedených osob (právnické osoby, všech jednatelů u s.r.o., všech členů představenstva u a.s. apod.). V případě prokazování této části kvalifikace zahraniční právnickou osobou je třeba vzít v úvahu místo jejího sídla. Pokud bude prokazovat kvalifikaci například společnost se sídlem v Nizozemí, jejímž členem představenstva je, mimo jiné, německá fyzická osoba, musí veřejnému zadavateli předložit výpisy z evidence Rejstříku trestů všech členů představenstva podle českého právního řádu a též všech členů představenstva podle nizozemského právního řádu (tedy doklady obdobné českému výpisu z evidence Rejstříku trestů). Německý státní občan – člen představenstva nemusí prokazovat svou bezúhonnost dle německého právního řádu. Pokud se zahraniční právnická osoba účastní zadávacího řízení prostřednictvím české organizační složky, předkládá výpis z evidence Rejstříku trestů i vedoucí organizační složky a to současně s obdobným dokladem ze země sídla společnosti. b) nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu. V případě, že se jedná o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba tak její statutární orgán (např. jednatel společnosti s ručením omezeným) nebo každý člen statutárního orgánu (například předseda, místopředseda a každý člen představenstva akciové společnosti) a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště; Způsob prokázání Výpis z evidence Rejstříku trestů všech uvedených osob (právnické osoby, všech jednatelů u s.r.o., všech členů představenstva u a.s. apod.). c) nenaplnil v posledních třech letech skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle OBZ; Způsob prokázání Čestné prohlášení dodavatele podepsané osobou oprávněnou jednat jménem/za dodavatele, v němž dodavatel čestně prohlásí splnění tohoto požadavku. Tříletá lhůta se vztahuje k datu vyhotovení podkladu, kterým je tento kvalifikační předpoklad prokazován. d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující (zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů); Způsob prokázání Čestné prohlášení dodavatele podepsané osobou oprávněnou jednat jménem/za dodavatele, v němž dodavatel čestně prohlásí splnění tohoto požadavku. Tříletá lhůta se vztahuje k datu vyhotovení podkladu, kterým je tento kvalifikační předpoklad prokazován. Dodavatel splňuje kvalifikaci i tehdy, pokud je proti němu zahájeno insolvenční řízení; kvalifikaci pozbývá teprve od nabytí právní moci rozhodnutí o úpadku nebo rozhodnutí o zamítnutí insolvenčního návrhu proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo rozhodnutí o zrušení konkursu z důvodu nedostatku majetku (viz rozhodnutí ÚOHS S536/2012/VZ-6614/2013/512/JMa ze dne 12. 4. 2013). e) není v likvidaci, Způsob prokázání Čestné prohlášení dodavatele podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele, v němž dodavatel čestně prohlásí splnění tohoto požadavku. f) nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, Způsob prokázání Potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem/za dodavatele, v němž dodavatel čestně prohlásí splnění tohoto požadavku. g) nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, Způsob prokázání Čestné prohlášení dodavatele podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele, v němž dodavatel čestně prohlásí splnění tohoto požadavku. h) nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, Způsob prokázání Potvrzení správy sociálního zabezpečení podle § 22d zákona č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů. i) nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) ZVZ požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů. Nepožaduje-li veřejný zadavatel prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů, dodavatel splnění tohoto základního kvalifikačního předpokladu neprokazuje. Pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby, tzn. odpovědného zástupce, popř. jinou osobu. Způsob prokázání Čestné prohlášení dodavatele podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele, v němž dodavatel čestně prohlásí splnění tohoto požadavku. Jestliže splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje dodavatel čestným prohlášením, je přípustné, aby jednotlivá čestná prohlášení dodavatel uvedl v rámci jednoho (souhrnného) čestného prohlášení. Z textace čestného prohlášení však musí jasně vyplývat splnění jednotlivých základních kvalifikačních předpokladů. j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek, tzv. blacklist Způsob prokázání Čestné prohlášení dodavatele podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele, v němž dodavatel čestně prohlásí splnění tohoto požadavku. k) kterému nebyla v posledních třech letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů Způsob prokázání Čestné prohlášení dodavatele podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele, v němž dodavatel čestně prohlásí splnění tohoto požadavku.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0 s platností od 2. 3. 2015.

Další podmínky:
Podáním nabídky uchazeč souhlasí se všemi podmínkami této zadávací dokumentace a současně potvrzuje, že je svou nabídkou vázán po dobu zadávacího řízení. Zadavatel si vyhrazuje níže uvedená práva a podmínky: o Zadavatel vylučuje možnost podání variantních nabídek; Zadavatel vyloučí z výběrového řízení uchazeče, který předložil více nabídek v rámci dané části veřejné zakázky; o Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení, a to až do okamžiku podpisu smlouvy s vítězným uchazečem; o Zadavatel si vyhrazuje právo zveřejnit všechny informace, poskytnuté uchazečem v nabídkách nebo dalších požadovaných dokumentech, pokud nebyly uchazečem označeny za důvěrné nebo se na ně nevztahuje ochrana podle ustanovení obecně platných právních předpisů; Zadavatel si rovněž vyhrazuje právo zveřejnit dokumenty Zadavatele, týkající se průběhu výběrového řízení; o uchazeč podáním své nabídky vyslovuje souhlas se zveřejněním všech náležitostí budoucího smluvního vztahu (celé znění smlouvy včetně všech změn a dodatků); o uchazeč sám ponese veškeré své náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení; o Zadavatel nehradí jakékoliv náklady nebo výdaje vynaložené oslovenými osobami v souvislosti s jejich účastí v řízení; o Zadavatel nebude uchazeči vracet nabídky; o Zadavatel nenese odpovědnost za omyly, mylná tvrzení, nesprávný výklad nebo jakákoli jiná opomenutí nebo chybné informace získané uchazečem z jiných pramenů, než z této výzvy a jejich případných dodatků; o vybraný uchazeč se zavazuje poskytnout Zadavateli řádnou součinnost potřebnou k uzavření smlouvy tak, aby smlouva byla uzavřena ve lhůtě 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. o Zadavatel si vyhrazuje právo ověřovat si reference, a to i u třetích osob. o Zadavatel požaduje, aby dodavatel v průběhu realizace zakázky dodržoval pravidla publicity v souladu s manuálem pro publicitu OP LZZ ve verzi 1.5. Jde zejména o použití log a povinných textů na všech dokumentech a výukových materiálech. Vybraný uchazeč (dodavatel) se k dodržování pravidel publicity zaváže ve smlouvě. o Zadavatel požaduje, aby se uchazeč (dodavatel) zavázal ve smlouvě se zadavatelem k povinnosti umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly v projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci. o Zadavatel se zavazuje poskytnout vybranému uchazeči potřebnou součinnost při realizaci této zakázky, zejména tak, aby mohla být provedena ve stanovené době plnění.


 
Uveřejněno: 23. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016