Zpět

Vzdělávací aktivity společnosti Alvey Manex, a.s. pro divize FINANCE, VÝROBA, ENGINEERING A SERVIS

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10484

Název zakázky: Vzdělávací aktivity společnosti Alvey Manex, a.s. pro divize FINANCE, VÝROBA, ENGINEERING A SERVIS

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 3. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Alvey Manex, a.s.

Sídlo zadavatele: Úlehlova 36/49, 691 45 Podivín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Čevela, 724 646 205, pcevela@manex.eu

IČ zadavatele: 26291231

DIČ zadavatele: CZ26291231

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Olga Strýčková
  • Telefon: 724 646 943
  • E-mail: ostryckova@manex.eu

Lhůta pro podání nabídek: 17. 4. 2015 12:00

Místo pro podání nabídek:
Alvey Manex, a.s., Úlehlova 36/49, 691 45 Podivín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je realizace kurzů odborných dovedností pro vybrané zaměstnance společnosti Alvey Manex, a.s.

Každý uchazeč může podat nabídku do jakékoli části i do více částí i do všech částí. Každá část se hodnotí zvlášt.

  1. Správa a obsluha serveru (max cena vzdělávací aktivity 52.100 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 80, počet zapojených zaměstnanců 1, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015)
  2. Kurz mzdového účetnictví (max cena vzdělávací aktivity 4.700 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 84, počet zapojených zaměstnanců 1, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015)
  3. část 3.1 Základní školení Inventor (max cena vzdělávací aktivity 19.500 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 8, počet zapojených zaměstnanců 3, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015) a část 3.2 CAD (max cena vzdělávací aktivity 36.000 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 24, počet zapojených zaměstnanců 6, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015)
  4. část 4.1 Kurz svařování MAG (max cena vzdělávací aktivity 30.000 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 80, počet zapojených zaměstnanců 2, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015), část 4.2 Kurz svařování TIG (max cena vzdělávací aktivity 17.000 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 120, počet zapojených zaměstnanců 1, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015)a část 4.3 Kurz svařování CO2 (max cena vzdělávací aktivity 20.000 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 80, počet zapojených zaměstnanců 2, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015)
  5. Programování robotů (max cena vzdělávací aktivity 150.000 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 40, počet zapojených zaměstnanců 5, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015)
  6. PLC programování, TIA, konfigurace (max cena vzdělávací aktivity 120.000 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 40, počet zapojených zaměstnanců 5, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015)
  7. E-plan (max cena vzdělávací aktivity 60.000 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 32, počet zapojených zaměstnanců 2, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015)
  8. Elektro a servo pohony (max cena vzdělávací aktivity 120.000 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 24, počet zapojených zaměstnanců 8, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015)
  9. Pneumatické prvky (max cena vzdělávací aktivity 174.000 Kč, minimální rozsah vyučovacích hodin 24, počet zapojených zaměstnanců 6, předpokládaný termín realizace duben - srpen 2015)

Cílem školení je rozšířit znalosti a dovednosti zaměstnanců společnosti Alvey Manex, a.s. v oblasti odborných dovedností. Podrobný popis žádaných kurzů je v příloze č.2 této výzvy. Dodavatel zajistí na všech kurzech, školícíh materiálech a jím poskytovaných dokumentech dodržení pravidel pro publicitu dle Manuálu pro publicitu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Dodavatel zajistí vyhodnocení každého kurzu formou zpětné vazby od účastníků.

 

           

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 803300,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Školení/kurzy budou realizovány během měsíců duben až srpen.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění bude buď v prostorách zadavatele nebo v prostorách dodavatele dle potřeb kurzu.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena bez DPH – váha 60% 2. Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů, místo vzdělávání – váha 40% Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Počty bodů v rámci jednotlivých hodnotících kritérií jsou následně násobeny příslušnou procentní vahou daného hodnotícího kritéria. Výsledný součet bodových ohodnocení dle 1. kritéria a 2. kritéria bude rozhodnou hodnotou pro výsledné pořadí nabídek. Nabídka, která získá v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. Způsob hodnocení nabídek, vzorce pro hodnocení: Ad 1. - dílčí hodnotící kritérium „Nabídková cena bez DPH“: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové ceny zakázky v Kč bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky dle vzorce pro hodnocení: nejnižší cena (hodnota) 100 x ------------------------------------- x váha (%) (hodnota) hodnocené nabídky Získaná hodnota udává počet bodů v 1. kritériu „Nabídková cena bez DPH“. Ad 2. - dílčí hodnotící kritérium „Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů“: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit způsob poskytování školení, jejich kvalita a komplexnost metodiky pro realizaci kurzů. Nejvýhodnější v tomto dílčím kritériu je nabídka, která má logicky nastavenou metodiku výuky navazující na předmět zakázky, používá moderní a interaktivní metody/formy výuky i školicí pomůcky, používá propracovaný systém nástrojů pro zacílení praktických tréninků, má kurzy detailně popsány, logicky provázány a v souladu s popsanými cíli školení. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním nabídkám body odpovídající porovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet bodů hodnocené nabídky x váha (%) bude bodovým ohodnocením 2. kritéria „Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie, místo realizace kurzů“.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. 2. Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. 3. Prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Ne starší než 90 dnů 4. Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání vzhledem k předmětu zakázky – např. Pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí, lektorská činnost.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Formální úprava nabídky: • Nabídka bude zpracována v českém jazyce písemnou formou v jednom originále a jedné prosté kopii. Listy nabídky budou pevně spojeny. • Nabídka bude podepsána oprávněnou osobou. Jedná-li za uchazeče zmocněnec na základě plné moci, musí být k nabídce přiložená plná moc v úředně ověřené kopii. • Nabídka bude zadavateli doručena v jedné obálce označené heslem „NEOTVÍRAT – výběrové řízení Alvey Manex, a.s. a názvem zakázky. Na obálce bude uvedena adresa uchazeče. • Nabídky se odevzdávají na adresu určenou zadavatelem – Alvey Manex, a.s., Úlehlova 36/49, 691 45 Podivín, k rukám Ing. Jany Svobodové, ekonomky, a to osobně nebo doporučeně poštou Nabídka musí obsahovat: • Identifikační údaje dodavatele • Kontaktní osobu uchazeče, včetně kontaktní adresy, emailu a telefonu • Doklady k prokázání kvalifikace • Nabídkovou cenu uvedenou v Kč, bez DPH, DPH a včetně DPH, vyplněná příloha č.4 • Nabídková cena bude rozpracována dle uvedených požadavků: - Dodavatel uvede cenu ke každému kurzu v předmětu zakázky bez DPH a s DPH do krycího listu – příloha č. 1 - Ceny uvedené u jednotlivých kurzů v předmětu zakázky jsou maximální a v nabídce uchazeče nesmí být překročeny. - Podepsaný návrh smlouvy – příloha č.3, v případě nabídky více dílčích plnění budou ve smlouvě uvedeny údaje (počet hodin, způsob ukončení a doklad a termín) za každou dílčí část – kurz

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
• Zadavatel si vyhrazuje právě výběrové řízení zrušit dle podmínek metodického pokynu pro zadávání zakázek v OP LZZ verze 2.0. Žádný z uchazečů nemá v tomto případě nárok na náhradu nákladů spojených s vypracováním a podáním nabídky. Zadavatel sdělí tyto změny všem osloveným dodavatelům. • Každý uchazeč bude o výsledku výběrového řízení informován. • Z důvodu povinné archivace se podané nabídky nevrací. Dotazy k výběrovému řízení lze zasílat pouze emailem na adresu kontaktní osoby zadavatele Olgu Strýčkovou - ostryckova@manex.eu Odpovědi i se zněním dotazu budou zaslány emailem všem známým uchazečům. • Platební podmínky: faktura musí obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu, dále vzdělávací aktivitu, ke které se vztahuje, dny realizace školení, hodinovou dotaci a téma, které bylo školeno. • Dodavatel umožňuje dílčí plnění dle předmětu zakázky č.1-9, dodavatel může podat nabídku na celý předmět zakázky nebo pouze na její část. • Dodavatel smí podat v zadávacím řízení pouze jednu nabídku na každé plnění. Variantní podání nabídek není možné. • Zadavatel nepřipouští možnost zajištění zakázky prostřednictvím subdodavatele.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

 

Pro část č.1 – Správa a obsluha serveru: do této části zakázky byla doručena pouze jedna nabídka. Na základě skutečností uvedených v kapitole 9. Výsledek hodnocení komise doporučila zadavateli uzavřít smlouvu s uchazečem OKsystém a.s., Na Pankráci 125, 140 21 Praha 4, IČ: 27373665

 

Pro část č.2 – Kurz mzdového účetnictví: do této části zakázky nebyla doručena žádná nabídka.

 

Pro část č.3 – Základní školení Inventor a CAD: do této části zakázky byly doručeny 4 nabídky, které byly všechny postoupeny do procesu hodnocení. Na základě skutečností uvedených v kapitole 9. Výsledek hodnocení komise doporučila zadavateli uzavřít smlouvu s uchazečem NICOM a.s.

 

      Pořadí nabídek je následující[1]:

    1. NICOM a.s., Smetanova 3, 602 00 Brno, IČ: 26226375

    1. Computer Agency o.p.s., Technická 2, 613 00 Brno, IČ: 25549511

    1. Ing. Zbyněk Hora, Ph.D., Mnichovická 173, 280 02 Kolín, IČ: 73528366

    1. ADEON CZ s.r.o., Tyršova 44, 612 00 Brno, IČ: 26276038

 

 

Pro část č.4 – Kurzy svařování: do této části zakázky byly doručeny tři nabídky, z nichž jedna nepostoupila do procesu hodnocení z důvodu nedoplnění požadovaných částí nabídky. Na základě skutečností uvedených v kapitole 9. Výsledek hodnocení komise doporučila zadavateli uzavřít smlouvu s uchazečem Svářečská škola HOPRA – kovoweld, s.r.o.

 

      Pořadí nabídek je následující[2]:

    1. Svářečská škola HOPRA – kovoweld, s.r.o., Patočkova 4, 695 03, Hodonín, IČ: 28306163

    1. Svářečská škola Welding spol. s r.o., Na stavidle 1505, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 26235846

 

 

Pro část č.5 – Programování robotů: do této části zakázky byla doručena pouze jedna nabídka. Na základě skutečností uvedených v kapitole 9. Výsledek hodnocení komise doporučila zadavateli uzavřít smlouvu s uchazečem ABB s.r.o., Štětkova 1638/18, 140 00 Praha 4, IČ: 49682563

 

Pro část č.6 – PLC programování, TIA, konfigurace: do této části zakázky nebyla doručena žádná nabídka.

 

Pro část č.7 – E-plan: do této části zakázky byla doručena pouze jedna nabídka. Na základě skutečností uvedených v kapitole 9. Výsledek hodnocení komise doporučuje zadavateli uzavřít smlouvu s uchazečem EPLAN ENGINEERING, s.r.o., České mládeže 1096, Liberec 460 06, IČ: 28886381

 

Pro část č.8 – Elektro a servo pohony: do této části zakázky nebyla doručena žádná nabídka.

 

Pro část č.9 – Pneumatické prvky: do této části zakázky byla doručena pouze jedna nabídka. Na základě skutečností uvedených v kapitole 9. Výsledek hodnocení komise doporučuje zadavateli uzavřít smlouvu s uchazečem Festo, s.r.o., Modřanská 543/79, Praha 4, 147 00, IČ: 00564737



[1] Zadavatel uvádí kompletní pořadí všech hodnocených nabídek.

[2] Zadavatel uvádí kompletní pořadí všech hodnocených nabídek.



Datum ukončení: 27. 4. 2015


 
Uveřejněno: 20. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016