Zpět

Vzdělávací kurzy pro KS-Europe

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9243

Název zakázky: Vzdělávací kurzy pro KS-Europe

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: KS-Europe s.r.o.

Sídlo zadavatele: Komenského 598, 332 03 Šťáhlavy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: WebSport & Consulting service s.r.o. Mgr. Martin Budiš telefon: +420 608437535 e-mail: budis@sport-tex.cz

IČ zadavatele: 63990474

DIČ zadavatele: CZ63990474

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Vladimíra Landrgottová
  • Telefon: +420 377862112
  • E-mail: VLandrgottova@ks-europe.com

Lhůta pro podání nabídek: 12. 11. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
WebSport & Consulting service s.r.o., Dr. Svěráka 13, 68001 Boskovice. Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 8. a 13. hodinou. V poslední den lhůty pro podávání nabídek je povinnost doručit nabídky nejpozději do 12:00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodání vzdělávacích služeb pro zaměstnance zadavatele s místem výkonu práce  Komenského 598, 33203 Šťáhlavy s akceschopností do 2 týdnů, případně zajištění účasti zaměstnanců zadavatele na otevřených kurzech (dle domluvy a dle možností uchazeče). Součástí dodávky bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin, pozvánek na školení, studijních materiálů, osvědčení o absolvování kurzů a zajištění certifikátů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 932100,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je 30.11.2013 až 30.06.2015. Zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vítězným uchazečem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění je ve školicích prostorech Zadavatele v Plzni-Křimicích a ve Šťáhlavech, nebo po domluvě u otevřených kurzů dle místa konání požadovaného kurzu.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Celková nabídková cena bez DPH (váha 50 %) • Flexibilita dodavatele při zrušení kurzu (váha 20%) • Kvalita metody realizace kurzů (váha 20%) • Hodnocení efektivity školení a zpětná vazby (váha 10%) Způsob hodnocení je popsán ve výzvě k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu: - základní kvalifikační předpoklady; - profesní kvalifikační předpoklady; - ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady; - technické kvalifikační předpoklady. Nabídka uchazeče nesplňujícího předpoklady bude vyloučena. 1. Základní kvalifikační předpoklady Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu; d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolventního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních předpisů; e) který není v likvidaci; f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele i) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek; Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením uchazeče, ze kterého bude vyplývat, že uchazeč všechny výše uvedené základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; b) který je oprávněn k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Tento profesní kvalifikační předpoklad uchazeč prokáže předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopií živnostenského listu či koncese. 3. Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti plnit zakázku. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. 4. Technické kvalifikační předpoklady Technické předpoklady prokáže uchazeč: A/ předložením seznamu významných služeb realizovaných v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu (popisu) a doby plnění. Z předloženého seznamu musí vyplývat, že uchazeč realizoval v uvedeném období nejméně - 3 zakázky za poslední 3 roky v oblasti hard skills v cenové relaci 600 000,- - 3 zakázky za poslední 3 roky v oblasti soft skills v cenové relaci 900.000,- Dokladem jsou osvědčení, referenční listiny, ref. dopisy, případně smlouva. B/ předložením seznamu osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky; ze seznamu musí vyplývat, že uchazeč o veřejnou zakázku má k dispozici pro plnění veřejné zakázky následující pracovníky, kteří se budou podílet na poskytování plnění: - Realizační tým - 3 osoby zodpovědné za řízení projektu a veškeré administrativní náležitosti. Tyto osoby musí splňovat následující požadavky: má ukončené VŠ vzdělání (alespoň 2. stupně – dokládá dokladem o dosaženém vzdělání), praxe min. 3 roky s realizací projektů v oblasti vzdělávání (dokládá v životopise uvedením údajů o pracovním zařazení a o délce této praxe). - Lektorský tým – 3 osoby. Tyto osoby musí splňovat následující požadavky: VŠ vzdělání (alespoň 2. stupně) v oblasti legislativy nebo ekonomiky a financí dokládá dokladem o dosaženém vzdělání); min. 5 let praxe s vedením kurzů pro management / mistry (dokládá v životopise uvedením údajů o pracovním zařazení a o délce této praxe).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.

Další podmínky:
Další podmínky plnění zakázky jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídek a v jejich přílohách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: 1. VOX a.s.
    IČ: 27204987
    DIČ: CZ27204987
    Sídlo:  Senovážné nám. 23/978, 110 00 Praha
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. ZDENKA VOSTROVSKÁ, CSc., předsedkyně představenstva
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Tempo training & Consulting a.s.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostava

  • 3. uchazeč
    Název:DEMOS - Pragoeduca, a.s.
    IČ: 27654338
    DIČ: CZ27654338 
    Sídlo: Na Perštýně 342/1, 110 00  Praha 1

Datum ukončení: 24. 1. 2014


 
Uveřejněno: 23. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016