Vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9880
Název zakázky: Vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 5. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00007 Vzděláváním za kvalitnějšími službami pro naše klienty příjemce: Jedličkův Ústav
Název/obchodní firma zadavatele: Jedličkův ústav, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Lužická 920 / 7, 460 01 Liberec 1 – Staré Město
- Jméno: Jméno : Mgr. Vladimír Ptáček Funkce : ředitel E-mail : vladimir.ptacek@ju-lbc.cz Telefon : 485 218 101
IČ zadavatele: 70932522
DIČ zadavatele: CZ70932522
- Jméno: Dana Hegerová
- Telefon: 777882250
- E-mail: dana.hegerova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 6. 2014 13:00
Místo pro podání nabídek: Jedličkův ústav, příspěvková organizace, Lužická 920 / 7, 460 01 Liberec 1 – Staré Město Nabídky je možné podávat osobně na adresu zadavatele (sekretariát ředitele, v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin) nebo poštou na adresu zadavatele. Nabídku je nutné podat tak, aby byla do konce stanovené lhůty pro podání nabídek doručena a převzata zadavatelem. Nabídky, které budou zadavateli doručeny po skončení této lhůty, budou vyřazeny a nebudou zadavatelem hodnoceny.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a vedoucí pracovníky souvisejícího s dosažením výstupů projektu Vzděláváním za kvalitnějšími službami pro naše klienty (reg. č. CZ.1.04/3.1.03/A7.00007) realizovaného v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Předmětem plnění zakázky je realizace 16 vzdělávacích kurzů v níže uvedeném rozsahu, rozdělených do 9 samostatných částí. Názvy jednotlivých vzdělávacích programů jsou pouze orientační, rozhodující pro posouzení nabídek jsou cíle a obsahy vzdělávacích kurzů.
Vymezení jednotlivých částí veřejné zakázky
Zadavatel analogicky dle § 98 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů rozděluje veřejnou zakázku na části dle uvedené specifikace
ČÁST A Jednání s klientem (uživatelem sociální služby) v náročných situacích
Kurz: Řešení konfliktních situací s uživatelem sociální služby
Cíl / obsah kurzu: Umět řešit konfliktní situace se svízelným typem klienta, znát, správně zvolit a aplikovat zvládací strategie, osvojit si dovednost mediace konfliktů ve styku s uživatelem nebo rodinným příslušníkem.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 1
Počet dnů v jednom cyklu: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 12
Lhůta realizace: 7/2014 – 4/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 13.000,00 Kč včetně DPH.
Kurz: Řešení konfliktních situací
Cíl / obsah kurzu: Osvojit si vzorce zvládání vnitřních i vnějších konfliktů a umět tyto vzorce využít při styku s externími a interními klienty.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 2
Počet dnů v jednom cyklu: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 24
Lhůta realizace: 7/2014 – 4/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 13.000,00 Kč včetně DPH. (Celkem 26 000,00 Kč včetně DPH)
Kurz: Psychologie jednání s uživateli sociální služby
Cíl / obsah kurzu: Pochopit a učit se pracovat s vědomými i nevědomými aspekty mezilidské komunikace při styku s uživateli sociální služby.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 2
Počet dnů v jednom cyklu: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 24
Lhůta realizace: 7/2014 – 4/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 13.000,00 Kč včetně DPH. (Celkem 26 000,00 Kč včetně DPH)
Kurz: Psychologie osobnosti
Cíl / obsah kurzu: Osvojit si základní teorie osobnostní typologie a vyžívat těchto znalostí při každodenním styku s klientem.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 2
Počet dnů v jednom cyklu: 2 dny
Předpokládaný počet účastníků: 24
Lhůta realizace: 9/2014 – 3/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 24.000,00 Kč včetně DPH. (Celkem 48 000,00 Kč včetně DPH)
Předpokládaná hodnota části A veřejné zakázky činí 93 388,40 Kč bez DPH.
Nabídková cena části A nesmí překročit částku: 93 388,40 Kč bez DPH.
ČÁST B Přístupy v práci a péči o klienta (uživatele sociální služby)
Kurz: Přístup zaměřený na osobu
Cíl / obsah kurzu: Teoreticky se seznámit s Rogeriánským terapeutickým přístupem zaměřeným na osobu a rozšíření svého portfolia práce s klientem o tento přístup.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 2
Počet dnů v jednom cyklu: 2 dny
Předpokládaný počet účastníků: 24
Lhůta realizace: 7/2014 – 12/2014
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 24.000,00 Kč včetně DPH. (Celkem 48 000,00 Kč včetně DPH)
Kurz: Problematika ADHD na pracovišti
Cíl / obsah kurzu: Seznámit se s principy práce s pacienty trpícími poruchou pozornosti, impulzivním jednáním nebo hyperaktivitou.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 2
Počet dnů v jednom cyklu: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 24
Lhůta realizace: 9/2014 – 3/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 13.000,00 Kč včetně DPH. (Celkem 26 000,00 Kč včetně DPH)
Kurz: Kreativita přístupů v péči o uživatele sociální služby
Cíl / obsah kurzu: Rozvoj tvořivého myšlení v přístupu ke klientovi, nabourávání stereotypu práce s klientem, implementace hravého přístupu v práci s klientem.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 2
Počet dnů v jednom cyklu: 2 dny
Předpokládaný počet účastníků: 24
Lhůta realizace: 10/2014 – 3/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 24.000,00 Kč včetně DPH. (Celkem 48 000,00 Kč včetně DPH)
Předpokládaná hodnota části B veřejné zakázky činí 100 826,40 Kč bez DPH.
Nabídková cena části B nesmí překročit částku: 100 826,40 Kč bez DPH.
ČÁST C Etika
Kurz: Etika práce na pracovišti
Cíl / obsah kurzu: Revize etického kodexu organizace, práce s kazuistikou a předávání zkušenosti s nejčastějšími etickými problémy role pracovníka v sociálních službách.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 1
Počet dnů v jednom cyklu: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 12
Lhůta realizace: 9/2014 – 12/2014
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 13.000,00 Kč včetně DPH.
Předpokládaná hodnota části C veřejné zakázky činí 10 743,80 Kč bez DPH.
Nabídková cena části C nesmí překročit částku: 10 743,80 Kč bez DPH.
ČÁST D Koučování
Kurz: Základy koučinku a supervize v pomáhajících profesích
Cíl / obsah kurzu: Získat základní teoretické znalosti o metodách koučinku a supervize a motivovat zaměstnance k jejich přijetí v prostředí Jedličkova ústavu.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 2
Počet dnů v jednom cyklu: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 24
Lhůta realizace: 7/2014 – 5/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 13.000,00 Kč včetně DPH. (Celkem 26 000,00 Kč včetně DPH)
Kurz: Vedení lidí formou koučování
Cíl / obsah kurzu: Poznat a naučit se elementární dovednosti koučování a tyto dovednosti zakomponovat do svého manažerského stylu vedení
Cílová skupina: Vedoucí pracovníci
Počet cyklů: 1
Počet dnů v jednom cyklu: 2 dny
Předpokládaný počet účastníků: 12
Lhůta realizace: 7/2014 – 5/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 28.000,00 Kč včetně DPH.
Předpokládaná hodnota části D veřejné zakázky činí 44 628,00 Kč bez DPH.
Nabídková cena části D nesmí překročit částku: 44 628,00 Kč bez DPH.
ČÁST E Sebezkušenostní výcvik
Kurz: Sebezkušenostní výcvik
Cíl / obsah kurzu: Poznat a porozumět do hloubky vlastní osobnosti a naučit se s ní pracovat v sociálních interakcích.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 1
Počet dnů v jednom cyklu: 15 dnů
Předpokládaný počet účastníků: 10
Lhůta realizace: 7/2014 – 4/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus/10 účastníků nesmí přesáhnout částku 260 000,-Kč včetně DPH. Cena za jednoho účastníka nesmí přesáhnout částku 26.000,00 Kč včetně DPH.
Předpokládaná hodnota části E veřejné zakázky činí 214 876,00 Kč bez DPH.
Nabídková cena části E nesmí překročit částku: 214 876,00 Kč bez DPH.
ČÁST F Odborné kurzy I.
Kurz: Vytváření snadno srozumitelných textů pro lidi s obtížemi s porozuměním
Cíl / obsah kurzu: Seznámit se s metodikou tvorby textů a materiálů pro uživatele s obtížemi s porozuměním, praktické ukázky a trénink tvorby textů.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 1
Počet dnů v jednom cyklu: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 12
Lhůta realizace: 7/2014 – 4/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 13.000,00 Kč včetně DPH.
Kurz: Syndrom zneužívaného dítěte
Cíl / obsah kurzu: Základní charakteristika CAN, projevy a symptomy CAN, krizová intervence a možnosti psychoterapie CAN, prevence syndromu CAN.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 1
Počet dnů v jednom cyklu: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 12
Lhůta realizace: 7/2014 – 4/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 13.000,00 Kč včetně DPH.
Předpokládaná hodnota části F veřejné zakázky činí 21 487,60 Kč bez DPH.
Nabídková cena části F nesmí překročit částku: 21 487,60 Kč bez DPH.
ČÁST G Odborné kurzy II.
Kurz: Empowerment
Cíl / obsah kurzu: Seznámit se s metodou a způsobem zvyšování a přenášení zodpovědnosti na uživatele sociální služby, zavádění rovných postojů ve vztahu k uživatelům, zvyšování a posilování sebedůvěry uživatelů sociální služby.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 1
Počet dnů v jednom cyklu: 2 dny
Předpokládaný počet účastníků: 12
Lhůta realizace: 7/2014 – 4/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 24.000,00 Kč včetně DPH.
Předpokládaná hodnota části G veřejné zakázky činí 19 834,70 Kč bez DPH.
Nabídková cena části G nesmí překročit částku: 19 834,70 Kč bez DPH.
ČÁST H Odborné kurzy III.
Kurz: Psychiatrické minimum
Cíl / obsah kurzu: Seznámit se se základní diagnostikou duševních poruch, psychologická intervence, specifika spolupráce s psychiatrem, druhy psychofarmak, jejich aplikace a kontraindikace.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 1
Počet dnů v jednom cyklu: 2 dny
Předpokládaný počet účastníků: 12
Lhůta realizace: 7/2014 – 4/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 24.000,00 Kč včetně DPH.
Předpokládaná hodnota části H veřejné zakázky činí 19 834,70 Kč bez DPH.
Nabídková cena části H nesmí překročit částku: 19 834,70 Kč bez DPH.
ČÁST I Odborné kurzy IV.
Kurz: Šetrné úchopy v praxi
Cíl / obsah kurzu: Osvojit si techniky fyzických úchopů teoreticky i prakticky v rámci jejich procvičení a seznámit se s příklady situací, kdy je vhodné tuto techniku uplatnit.
Cílová skupina: Pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci
Počet cyklů: 2
Počet dnů v jednom cyklu: 1 den
Předpokládaný počet účastníků: 12
Lhůta realizace: 7/2014 – 4/2015
Další požadavky: Jednotková cena za cyklus nesmí přesáhnout částku 13.000,00 Kč včetně DPH. (Celkem 26 000,00 Kč včetně DPH)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 547108,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění : 07/2014 Nejzazší termín ukončení plnění : 30.04.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele - Lužická 920 / 7, 460 01 Liberec 1 – Staré Město. Vzdělávací kurzy se uskuteční v sídle zadavatele, případně jiných prostorách ve městě Liberec nebo v jeho okolí na náklady zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání jednotlivých částí veřejné zakázky je analogicky k ustanovení § 78 odst. 1 písm. b) zákona nejnižší nabídková cena včetně DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10
Další podmínky: • Nabídky ani jejich jednotlivé části nebudou uchazečům vráceny • Uchazeč je seznámen s tím, že účastí v zadávacím řízení mu nevzniká právo na jakoukoli úhradu výdajů spojených s účastí v zadávacím řízení, se zpracováním a podáním nabídky. • Zadavatel si vyhrazuje právo: • změnit zadávací podmínky za podmínky přiměřeného prodloužení lhůty pro podání nabídek, • požadovat od uchazečů doplňující informace, ověřit si skutečnosti uvedené v nabídce, či vyjasnit si informace uvedené v nabídkách. • v případě nejasností může zadavatel resp. předseda hodnotící komise požádat o písemné vysvětlení nabídky či zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny. • Hodnotící komise vyřadí a zadavatel vyloučí takového uchazeče, který nesplní zadávací podmínky či nezdůvodní mimořádně nízkou nabídkovou cenu. • Nabídky se uchazečům nevracejí, zůstávají u zadavatele jako součást dokumentace o veřejné zakázce. Obsah nabídek považuje zadavatel za důvěrný. Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. • Zadavatel je oprávněn zrušit zadávací řízení až do doby uzavření smlouvy. • Dle § 147a zákona uveřejní zadavatel na profilu zadavatele smlouvu uzavřenou na veřejnou zakázku včetně jejích změn a dodatků. • V případě, že ZD a její přílohy obsahují požadavky nebo odkazy na obchodní názvy a specifická označení zboží, materiálů či technických zařízení, umožňuje zadavatel pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení. • Dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo je subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí. Dodavatele, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí uchazeči.
Soubory ke stažení:
- 014-p04-cestne-prohlaseni-1534902-_1.doc (2. 5. 2016 13:55)
- 017-p01-vyzva-c.3-k-podani-nabidky-1591905-.docx (2. 5. 2016 13:55)
- 017-p04-formular-pro-cleneni-nabidkove-ceny.xlsx (2. 5. 2016 13:55)
- 017-p05-kryci-list.doc (2. 5. 2016 13:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST A:
- Vítězný dodavatel
Název: AABYSS, s.r.o. Liberec
IČ: 25450590
DIČ:
Sídlo: Svatoplukova 646/4, 460 01, Liberec 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Martin Prachař
Poznámka k dodavateli: Dodavatel zrealizuje pouze část A - 2. uchazeč
Název: ECC ACADEMIA, s. r. o. Praha
IČ: 28821203
DIČ: CZ28821203
Sídlo: nám. 14. října 1307/2, 150 00, Praha 5
ČÁST B:
- ZRUŠENA
ČÁST C:
- Vítězný dodavatel
Název: Vzdělávací centrum Turnov, o. p. s.
IČ: 26004674
DIČ:
Sídlo: Jana Palacha 804, 511 01, Turnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PaedDr. Jaroslava Dudková
Poznámka k dodavateli: Dodavatel zrealizuje C, D a H. - 2. uchazeč
Název: ECC ACADEMIA, s. r. o. Praha
IČ: 28821203
DIČ: CZ28821203
Sídlo: nám. 14. října 1307/2, 150 00, Praha 5
ČÁST D:
- Vítězný dodavatel
Název: Vzdělávací centrum Turnov, o. p. s.
IČ: 26004674
DIČ:
Sídlo: Jana Palacha 804, 511 01, Turnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PaedDr. Jaroslava Dudková
Poznámka k dodavateli: Dodavatel zrealizuje C, D a H. - 2. uchazeč
Název: INSTAND, o. s., Praha 9
IČ: 26648989
DIČ:
Sídlo: 5. května 1323/9, 140 00, Praha 9
- 3. uchazeč
Název: ECC ACADEMIA, s. r. o. Praha
IČ: 28821203
DIČ: CZ28821203
Sídlo: nám. 14. října 1307/2, 150 00, Praha 5
ČÁST E:
- ZRUŠENA
ČÁST F:
- Vítězný dodavatel
Název: ECC ACADEMIA, s. r. o., Praha
IČ: 28821203
DIČ: CZ28821203
Sídlo: nám. 14. října 1307/2, 150 00, Praha 5
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Olga Salfická
Poznámka k dodavateli: Dodavatel zrealizuje pouze část F.
ČÁST G:
- ZRUŠENA
ČÁST H:
- Vítězný dodavatel
Název: Vzdělávací centrum Turnov, o. p. s.
IČ: 26004674
DIČ:
Sídlo: Jana Palacha 804, 511 01, Turnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PaedDr. Jaroslava Dudková
Poznámka k dodavateli: Dodavatel zrealizuje C, D a H.
ČÁST I:
- ZRUŠENA
Datum ukončení: 18. 7. 2014