Zpět

Vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9618

Název zakázky: Vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Jedličkův ústav, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Lužická 920 / 7, 460 01 Liberec 1 – Staré Město

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jméno : Mgr. Vladimír Ptáček Funkce : ředitel E-mail : vladimir.ptacek@ju-lbc.cz Telefon : 485 218 101

IČ zadavatele: 70932522

DIČ zadavatele: CZ70932522

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Věra Klosová
  • Telefon: +420 602213602
  • E-mail: klosova.vera@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 13. 3. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Jedličkův ústav, příspěvková organizace Lužická 920 / 7, 460 01 Liberec 1 – Staré Město

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a vedoucí pracovníky souvisejícího s dosažením výstupů projektu Vzděláváním za kvalitnějšími službami pro naše klienty (reg. č. CZ.1.04/3.1.03/A7.00007) realizovaného v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

Předmětem plnění zakázky je realizace 18 vzdělávacích kurzů v níže uvedeném rozsahu. Názvy jednotlivých vzdělávacích programů jsou pouze orientační, rozhodující pro posouzení nabídek jsou cíle a obsahy vzdělávacích kurzů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 597521,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění : 03/2014 Nejzazší termín ukončení plnění : 31. 3. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele - Lužická 920 / 7, 460 01 Liberec 1 – Staré Město. Vzdělávací kurzy se uskuteční v sídle zadavatele, případně jiných prostorách ve městě Liberec nebo v jeho okolí na náklady zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena - Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je analogicky k ustanovení § 78 odst. 1 písm. b) zákona nejnižší nabídková cena včetně DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání . platnou akreditaci vzdělávacího zařízení uchazeče udělenou Ministerstvem práce a sociálních věcí pro oblast celoživotního vzdělávání sociálních pracovníků a kvalifikačního vzdělávání pracovníků v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Dodavatel je povinen předložit doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů v prosté kopii. Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Součástí předložené nabídky musí být návrh smlouvy i v elektronické podobě ve formátu DOC/DOCX.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Zadavatel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci vzniklou v souvislosti se zadáváním zakázky a záznamy o elektronických úkonech související s realizací zakázky po dobu uvedenou v právním aktu o poskytnutí podpory, nejméně však po dobu 10 let od ukončení financování svého projektu, a to zejména pro účely případné kontroly prováděné oprávněnými orgány.4 Dokumentaci, kterou má podle požadavků Metodického pokynu předat poskytovateli nebo třetí osobě, je zadavatel povinen uchovávat formou stejnopisu, příp. kopie předané dokumentace. Dokumentací o zakázce se rozumí souhrn všech dokumentů v listinné či elektronické podobě, jejichž pořízení v průběhu zadávacího řízení, popř. po jeho ukončení, vyžaduje Metodický pokyn. Pravidla pro zadávání zakázek upravené Metodickým pokynem nastavují minimální požadavky na postupy při pořízení plnění, které musí být naplněny.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Technické kvalifikační předpoklady Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatele, který předloží: a) seznam minimálně 3 významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech, s uvedením jejich rozsahu, doby plnění a kontaktních údajů (e-mail, telefon) odpovědné osoby příjemce vzdělávání, u které bude možné ověřit řádné plnění. Za významnou službu se považuje služba obdobného charakteru (realizace vzdělávacích kurzů pro pracovníky v sociálních službách nebo sociální pracovníky nebo vedoucí pracovníky s použitím interaktivních technik s prvky sebezkušenosti) v rozsahu minimálně 16 hodin vzdělávání. b) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci všech lektorů, kteří se budou podílet na plnění zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči. Odbornou kvalifikací se rozumí dosažení min. středního vzdělání s maturitní zkouškou a min. 3 roky praxe v oboru dalšího vzdělávání. Dosažení vzdělání bude doloženo prostou kopií osvědčení o dosaženém vzdělání, 3 roky praxe v oboru dalšího vzdělávání bude doloženo profesním životopisem. Změna lektorů v průběhu plnění zakázky je možná pouze se souhlasem zadavatele, přičemž nově navrhovaný lektor musí splňovat výše uvedené požadavky na vzdělávání a odbornou kvalifikaci.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Výběrové řízení bylo při otevírání obálek dne 17.3.2014 komisí zrušeno. Důvodem bylo porušení podmínky stanovené Přílohou 9 - Metodický pokyn pro zadávání zakázek - kapitolou 1.2 Zásady zadávání zakázek v OP LZZ odstavce 7. Zadavatel vydá písemné rozhodnutí o zrušení a bude neprodleně informovat uchazeče, který předložil nabídku a zároveň všechny vyzvané subjekty. Bude vypsáno nové VŘ.

Datum ukončení: 13. 3. 2014


 
Uveřejněno: 21. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016