Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v Jihočeském a Plzeňském kraji III.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10451
Název zakázky: Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v Jihočeském a Plzeňském kraji III.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 2. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00014 Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb ve venkovských oblastech Jihočeského a Plzeňského kraje příjemce: Centrum pro komunitní práci jižní Čechy
Název/obchodní firma zadavatele: Centrum pro komunitní Práci Jižní Čechy
Sídlo zadavatele: Dvořákova 21. České Budějovice
- Jméno: Daniel Rosecky 777 793 720, daniel.rosecky@cpkp.cz
IČ zadavatele: 68 52 09 13
DIČ zadavatele: CZ 68 52 09 13
- Jméno: Mgr. Tomáš Chovanec
- Telefon: 777 793 723
- E-mail: tomas.chovanec@cpkp.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 3. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Centrum pro komunitní Práci Jižní Čechy Dvořákova 21 370 01 České Budějovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
V rámci zadávacího řízení poptáváme dodavatele odborného vzdělávání pro zaměstnance poskytovatelů sociálních služeb v rámci (viz podrobná specifikace vzdělávání v Příloze č. 1) ve vzdělávacích kurzech akreditovaných podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 170000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1,5 měsíce (začátek dubna - polovina května 2015)
Místo dodání / převzetí plnění: Jihočeský a Plzeňský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Kritérium 1: Nabídková cena bez DPH s váhou 80 % Kritérium 2: Návrh způsobu realizace zakázky - váha 20 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz. zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Viz. zadávací dokumentace
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1,10
Další podmínky: Viz. zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- priloha-c.1-podrobna-specifikace-vzdelavacich-kurzu.docx (3. 5. 2016 12:25)
- priloha-c.2-cestne-prohlaseni_1_2_3_4.docx (3. 5. 2016 12:25)
- priloha-c.3-kryci-list_1.docx (3. 5. 2016 12:25)
- priloha-c.4-navrh-smlouvy_1_2.docx (3. 5. 2016 12:26)
- priloha-c.5-cenova-kalkulace_1_2.docx (3. 5. 2016 12:26)
- zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20.docx (3. 5. 2016 12:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: SOCIO s.r.o.
IČ: 281119931
DIČ: CZ28111931
Sídlo: Lesní 260, Tábor
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Richard Ruman
2. uchazeč - Název: THEIA - krizové centrum o.p.s.
IČ: 26562731
DIČ: CZ26562731
Sídlo: Mánesova 11/3b, České Budějovice
Datum ukončení: 30. 3. 2015