Zpět

Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v Jihočeském a Plzeňském kraji III.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10451

Název zakázky: Vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v Jihočeském a Plzeňském kraji III.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 2. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Centrum pro komunitní Práci Jižní Čechy

Sídlo zadavatele: Dvořákova 21. České Budějovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Daniel Rosecky 777 793 720, daniel.rosecky@cpkp.cz

IČ zadavatele: 68 52 09 13

DIČ zadavatele: CZ 68 52 09 13

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Tomáš Chovanec
  • Telefon: 777 793 723
  • E-mail: tomas.chovanec@cpkp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 3. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Centrum pro komunitní Práci Jižní Čechy Dvořákova 21 370 01 České Budějovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

V rámci zadávacího řízení poptáváme dodavatele odborného vzdělávání pro zaměstnance poskytovatelů sociálních služeb v rámci (viz podrobná specifikace vzdělávání v Příloze č. 1) ve vzdělávacích kurzech akreditovaných podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 170000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1,5 měsíce (začátek dubna - polovina května 2015)

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihočeský a Plzeňský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium 1: Nabídková cena bez DPH s váhou 80 % Kritérium 2: Návrh způsobu realizace zakázky - váha 20 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Viz. zadávací dokumentace

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1,10

Další podmínky:
Viz. zadávací dokumentace

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: SOCIO s.r.o.
    IČ: 281119931
    DIČ: CZ28111931
    Sídlo: Lesní 260, Tábor
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Richard Ruman

    2. uchazeč
  • Název: THEIA - krizové centrum o.p.s. 
    IČ: 26562731
    DIČ: CZ26562731 
    Sídlo: Mánesova 11/3b, České Budějovice

Datum ukončení: 30. 3. 2015


 
Uveřejněno: 26. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016