Vzdělávání pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí ve městě Havlíčkův Brod
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10059
Název zakázky: Vzdělávání pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí ve městě Havlíčkův Brod
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 8. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/C2.00017 Podpora standardizace orgánu sociálně-právní ochrany ve městě Havlíčkův Brod příjemce: Město Havlíčkův Brod
Název/obchodní firma zadavatele: Město Havlíčkův Brod
Sídlo zadavatele: Havlíčkovo nám. 57, 580 61 Havlíčkův Brod
- Jméno: Ing. Kateřina Hamanová projektová manažerka tel.: 569 497 367 e-mail: khamanova@muhb.cz Bc. Hana Kopecká Vedoucí úseku sociálně-právní ochrany dětí tel.: 569 497 262 e-mail: hkopecka@muhb.cz
IČ zadavatele: 00267449
DIČ zadavatele: CZ00267449
- Jméno: Ing. Kateřina Hamanová
- Telefon: 569 497 367
- E-mail: khamanova@muhb.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 9. 2014 14:00
Místo pro podání nabídek: Město Havlíčkův Brod Havlíčkovo nám. 57 580 61 Havlíčkův Brod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění odborné služby v rámci grantového projektu „Podpora standardizace orgánu sociálně právní ochrany ve městě Havlíčkův Brod“, a to zajištění a realizace školení pro pracovníky OSPOD Havlíčkův Brod v rámci těchto oblastí:
1. Kurz z oblasti – Právní úprava ochrany práv dětí (mezinárodní úmluvy, zákon o sociálně-právní ochraně dětí a další zvláštní předpisy upravující ochranu práv dětí).
2. Kurz z oblasti – Rodičovská odpovědnost
3. Kurz z oblasti – Metody sociální práce s ohroženými dětmi a rodinami
4. Kurz z oblasti – Řešení konfliktů při poskytování sociálně-právní ochrany
5. Kurz z oblasti – Metody práce s dětmi vyžadujícími zvláštní pozornost
6. Kurz z oblasti – Ochrana týraných a zneužívaných dětí, metoda práce s traumaty dětí
7. Kurz z oblasti - Činnost orgánů sociálně-právní ochrany dětí (preventivní a poradenská činnost, opatření sociálně právní ochrany, správní řízení, řízení před soudy)
8. Kurz z oblasti – Standardy kvality sociálně-právní ochrany
9. Kurz z oblasti – Náhradní rodinná péče
10. Kurz z oblasti – Metody komunikace s rodinnou a dětmi při poskytování sociálně-právní ochrany
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 165280,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Ode dne podpisu smlouvy do 30.6.2015.
Místo dodání / převzetí plnění: MÚ Havlíčkův Brod
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění kvalifikačních předpokladů se prokazuje čestným prohlášením v krycím listu nabídky, které v případě právnických osob činí ty osoby, které jednají jménem právnické osoby, a to v souladu se způsobem jednání a podepisování za právnickou osobu. Město Havlíčkův Brod si vymiňuje právo požadovat před uzavřením smlouvy předložení originálu nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace od uchazeče, s kterým má být uzavřena smlouva. Součástí nabídky musí být rovněž: • seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních třech letech od konce lhůty pro podání nabídky byli v pracovně právním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele, • má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesáhne 10% základního kapitálu
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Jazykem veřejné zakázky je výlučně český jazyk. K veškerým listinám, které nejsou v českém jazyce, musí být přiložen úředně ověřený překlad do českého jazyka.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zadávací řízení se řídí metodickýmm pokynem OP LZZ D9 ve verzi 10, ze dne 1.4.2014. a vnitřní smernicí zadavatele - Směrnice k postupu zadávání a hodnocení veřejných zakázek malého rozsahu.
Další podmínky: Jazykem veřejné zakázky je výlučně český jazyk. K veškerým listinám, které nejsou v českém jazyce, musí být přiložen úředně ověřený překlad do českého jazyka.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.1-kryci-list-nabidky.doc (2. 5. 2016 15:20)
- priloha-c.2-tabulka-pro-zadani-cen.xlsx (2. 5. 2016 15:20)
- priloha-c.3-navrh-smlouvy.docx (2. 5. 2016 15:20)
- priloha-c.4-seznam-subdodavatelu_2.docx (2. 5. 2016 15:20)
- vyzva-k-podani-nabidek_5.docx (2. 5. 2016 15:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
IČ: 26 18 76 39
DIČ: CZ26187639
Sídlo: Vítkova 10/241,186 00 Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jana Voldánová
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 13. 10. 2014