Zpět

Vzdělávání pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí ve městě Havlíčkův Brod

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10059

Název zakázky: Vzdělávání pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí ve městě Havlíčkův Brod

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 8. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Město Havlíčkův Brod

Sídlo zadavatele: Havlíčkovo nám. 57, 580 61 Havlíčkův Brod

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Kateřina Hamanová projektová manažerka tel.: 569 497 367 e-mail: khamanova@muhb.cz Bc. Hana Kopecká Vedoucí úseku sociálně-právní ochrany dětí tel.: 569 497 262 e-mail: hkopecka@muhb.cz

IČ zadavatele: 00267449

DIČ zadavatele: CZ00267449

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Kateřina Hamanová
  • Telefon: 569 497 367
  • E-mail: khamanova@muhb.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 9. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Město Havlíčkův Brod Havlíčkovo nám. 57 580 61 Havlíčkův Brod

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění odborné služby v rámci grantového projektu „Podpora standardizace orgánu sociálně právní ochrany ve městě Havlíčkův Brod“, a to zajištění a realizace školení pro pracovníky OSPOD Havlíčkův Brod v rámci těchto oblastí:

1.    Kurz z oblasti – Právní úprava ochrany práv dětí (mezinárodní úmluvy, zákon o sociálně-právní ochraně dětí a další zvláštní předpisy upravující ochranu práv dětí).

2.    Kurz z oblasti – Rodičovská odpovědnost

 

3.    Kurz z oblasti – Metody sociální práce s ohroženými dětmi a rodinami

 

4.    Kurz z oblasti – Řešení konfliktů při poskytování sociálně-právní ochrany

 

5.    Kurz z oblasti – Metody práce s dětmi vyžadujícími zvláštní pozornost

 

6.    Kurz z oblasti – Ochrana týraných a zneužívaných dětí, metoda práce s traumaty dětí

 

7.    Kurz z oblasti - Činnost orgánů sociálně-právní ochrany dětí (preventivní a poradenská činnost, opatření sociálně právní ochrany, správní řízení, řízení před soudy)

 

8.    Kurz z oblasti – Standardy kvality sociálně-právní ochrany

 

9.     Kurz z oblasti – Náhradní rodinná péče

 

10.  Kurz z oblasti – Metody komunikace s rodinnou a dětmi při poskytování sociálně-právní ochrany

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 165280,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Ode dne podpisu smlouvy do 30.6.2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
MÚ Havlíčkův Brod

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění kvalifikačních předpokladů se prokazuje čestným prohlášením v krycím listu nabídky, které v případě právnických osob činí ty osoby, které jednají jménem právnické osoby, a to v souladu se způsobem jednání a podepisování za právnickou osobu. Město Havlíčkův Brod si vymiňuje právo požadovat před uzavřením smlouvy předložení originálu nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace od uchazeče, s kterým má být uzavřena smlouva. Součástí nabídky musí být rovněž: • seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních třech letech od konce lhůty pro podání nabídky byli v pracovně právním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele, • má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesáhne 10% základního kapitálu

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Jazykem veřejné zakázky je výlučně český jazyk. K veškerým listinám, které nejsou v českém jazyce, musí být přiložen úředně ověřený překlad do českého jazyka.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zadávací řízení se řídí metodickýmm pokynem OP LZZ D9 ve verzi 10, ze dne 1.4.2014. a vnitřní smernicí zadavatele - Směrnice k postupu zadávání a hodnocení veřejných zakázek malého rozsahu.

Další podmínky:
Jazykem veřejné zakázky je výlučně český jazyk. K veškerým listinám, které nejsou v českém jazyce, musí být přiložen úředně ověřený překlad do českého jazyka.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
    IČ: 26 18 76 39
    DIČ: CZ26187639
    Sídlo: Vítkova 10/241,186 00 Praha 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jana Voldánová
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 13. 10. 2014


 
Uveřejněno: 20. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016