Zpět

Vzdělávání pro společnost ENETEX TECHNOLOGY s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10221

Název zakázky: Vzdělávání pro společnost ENETEX TECHNOLOGY s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 11. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ENETEX TECHNOLOGY s.r.o.

Sídlo zadavatele: Řepčínská 246/88, 779 00 Olomouc - Řepčín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. František Kubesa, tel.: 603 572 031, e-mail: jitka.leopoldova@enetextechnology.eu

IČ zadavatele: 42869781

DIČ zadavatele: CZ42869781

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jitka Leopoldová Bergerová
  • Telefon: 603 572 031
  • E-mail: jitka.leopoldova@enetextechnology.eu

Lhůta pro podání nabídek: 24. 11. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost ENETEX TECHNOLOGY s.r.o., a to včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka je rozdělena do dvou dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku do jedné části nebo do obou částí současně.

 

Dílčí část 1 se skládá z 5 aktivit:

 

Aktivita 1: Kurz svařování ČSN EN 9606-1 135 8 T BW S t3,0 D45,0 H - L045 ss nb pro 1 zaměstnance v rozsahu min. 24 vyučovacích hodin.

 

Aktivita 2: Kurz svařování ČSN EN 9606-1 135 8 P BW S t 10,0 PC ss nb pro 3 zaměstnance v rozsahu min. 24 vyučovacích hodin.

 

 

Aktivita 3: Kurz svařování ČSN EN 9606-1 135 1,1 P BW S t 12,0 PC ss  nb pro 8 zaměstnanců v rozsahu min. 24 vyučovacích hodin.

 

Aktivita 4: Základní kurz svařování ČSN 05 0705 ZK 135 8 pro 2 zaměstnance v rozsahu min. 120 vyučovacích hodin.

 

Aktivita 5: Základní kurz svařování ČSN 05 0705 ZK 141  8 pro 3 zaměstnance v rozsahu min. 120 vyučovacích hodin.

 

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem aktivit 1 - 3 bude certifikát svářeče, výstupem aktivit 4 - 5 bude svářečský průkaz.

 

Dílčí část 2 se skládá ze 3 aktivit:

 

Aktivita 1: Obrábění na CNC strojích pro 6 zaměstnanců v rozsahu min. 24 vyučovacích hodin.

 

Aktivita 2: Strojírenské konstruování pomocí nové verze softwaru Autodesk Inventor pro 10 zaměstnanců v rozsahu min. 32 vyučovacích hodin.

 

Aktivita 3: Projektový manažer (akreditovaná vzdělávací aktivita) pro 10 zaměstnanců v rozsahu min. 155 vyučovacích hodin.

 

1 vyučovací hodina = 60 min. (aktivita 1 a 2)

1 vyučovací hodina = 45 min. (aktivita 3)

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem aktivity 1 – 2 bude Osvědčení o absolvování školení, výstupem aktivity 3 bude Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností.

 

Dílčí část 1:

Cílovou skupinu aktivity 1 – 3 tvoří zaměstnanci na dělnických pozicích, kteří již v minulosti absolvovali svářečský kurz a mají tedy svářečský průkaz. Cílem je prohloubit kvalifikaci zaměstnanců.

 

Cílovou skupinu aktivity 4 a 5 tvoří zaměstnanci, kteří nemají zkušenosti se svařováním a v rámci rekvalifikace je nutné je proškolit v základních kurzech svařování. Cílem je získání zcela nové dovednosti.

 

Dílčí část 2:

Cílovou skupinu aktivity 1 tvoří zaměstnanci na dělnických pozicích, které je nutné naučit obránění pomocí CNC strojů. Cílem je naučit zaměstnance zcela nové dovednosti související se zaváděním nových výrobků.

 

Cílovou skupinu aktivity 2 tvoří konstruktéři, jejichž náplní práce je vytvářet složité konstrukční návrhy. Cílem je seznámit zaměstnance s novou verzí softwaru.

 

Cílovou skupinu aktivity 3 tvoří zaměstnanci, kteří se podílejí na jednotlivých fázích projektů. Cílem je naučit zaměstnance efektivně řídit projekty.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.

 

Kurzy dílčí části 1 budou probíhat v prostorách uchazeče.

Kurzy dílčí části 2 budou probíhat v prostorách zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600400,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
listopad 2014 – duben 2015 (platí pro všechny aktivity)

Místo dodání / převzetí plnění:
Dílčí část 1: Olomoucký kraj Dílčí část 2: Řepčínská 246/88, 779 00 Olomouc - Řepčín

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Uchazeč je při stanovení celkové nabídkové ceny povinen respektovat maximální předpokládanou hodnotu za jednotlivé aktivity, z tohoto důvodu budou v nabídce uvedeny rovněž ceny za jednotlivé aktivity. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Pouze pro dílčí část 1: • certifikát, jímž se uděluje souhlas se zřízením a vedením svářečské školy • registrační list svářečské školy Za lektorský tým prokáže splnění: • certifikace mezinárodního svářečského inženýra (IWE) či svářečského technologa (IWT) Pouze pro dílčí část 2: • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Projektový manažer“ v rozsahu min. 155 hodin Za lektorský tým prokáže splnění: • CV, ze kterého bude vyplývat praktická znalost práce na CNC strojích • certifikace projektového manažera • jednoho z certifikátů prokazující znalost systému managementu kvality (EOQ, EFQM, QMS) Kvalifikační předpoklady za členy týmu mohou být splněny prostřednictvím většího množství osob. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností minimálně 10 dnů. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Dílčí část 1

  • Vítězný dodavatel
    Název: SIGMA GROUP a.s.
    IČ: 25375407
    DIČ: CZ25375407
    Sídlo: Jana Sigmunda 79, 783 49 Lutín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Milan Šimonovský
    Poznámka k dodavateli:

 

Dílčí část 2

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 2. 4. 2015


 
Uveřejněno: 12. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016