Zpět

Vzdělávání pro společnost Spolana a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10038

Název zakázky: Vzdělávání pro společnost Spolana a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 8. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Spolana a.s.

Sídlo zadavatele: Práce 657, Neratovice, 277 11

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Artur Slawomir Jabloński tel.:315 665 565 email:artur.jablonsky@spolana.cz Karel Pavlíček tel.: 315 665 565 email: karel.pavlicek@spolana.cz

IČ zadavatele: 45147787

DIČ zadavatele: CZ45147787

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Štefánia Špirková
  • Telefon: 736 505 591
  • E-mail: stefania.spirkova@spolana.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 9. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Práce 657, Neratovice, 277 11

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávací aktivity pro zadavatele, a to včetně závěrečné zkoušky.  

 

Vzdělávací aktivita:

Výroba PVC pomocí nové technologie (bez amalgámové elektrolýzy), zpracování zemědělských hnojiv s využitím granulátoru:

23 zaměstnanců rozdělených do 3 studijních skupin

celkem 337,5 hodin (112,5 hodin včetně závěrečné zkoušky x 3 skupiny)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Obsahem kurzu by měla být témata:

-       Specifikace nových technologií (výroba granulátů síranu amonného a výroba PVC bez amalgámové elektrolýzy) a jejich vliv na životní prostředí.

-       Řízení, obsluha, seřizování a údržba zařízení a materiálů používaných v rámci nové technologie (například granulátor Hosokawa, péče o skladovací zásobník kyseliny).

-       Teoretická průprava novými technologiemi, vysvětlení jejich principů, pravidel, fungování.

-       Provozní předpisy spojené s řízením výroby pomocí nových technologií.

-       Aplikace nových odborných znalostí do praxe, zajišťování výroby nových produktů a kontrola jejich kvality.

-       Normování a plánování výroby, včetně jejího zásobování.

 

Výstupem bude Osvědčení o absolvování školení.

 

Cílovou skupinu jsou výrobně – vedoucí pracovníci, kteří se musí naučit pracovat s novou technologií. Musí získat odborné znalosti nové technologie a své znalosti a zkušenosti předávat podřízeným.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedeného kurzu, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.

Kurz bude probíhat v prostorách zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 765000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Srpen 2014 – Březen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Práce 657, Neratovice, 277 11

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. V rámci vzdělávací aktivity prokáže lektorský tým kvalifikace předložením: • diplomu prokazující vysokoškolské vzdělání chemického či chemicko - technologického zaměření. • CV, ze kterého bude vyplývat: • min. 5 let praxe v oblasti vzdělávání dospělých, • Certifikát či diplom, který prokáže znalost minimálně jednoho požadovaného bodu, který je obsahem školení. • Zkušenosti a znalosti s výrobním postupem PVC Uchazeč dále předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých, a to v minimální hodnotě 500.000,- Kč bez DPH za každou službu. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst ve Středočeském kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění, toto se nedotýká možnosti uchazeče podat nabídku pouze do jedné z dílčích částí. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: - Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; - Předmět plnění; - Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH) - Platební podmínky; - Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; - Místo plnění smlouvy; Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Zadavatel dále určuje následující ochodní a platební podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností 10 dnů. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnist osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty)

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Asterius s.r.o.
    IČ: 01444719
    DIČ: CZ01444719
    Sídlo: Roháčova 188/37, Žižkov, 130 00 Praha 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Filip Novotný



Datum ukončení: 2. 10. 2014


 
Uveřejněno: 18. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016