Zpět

Vzdělávání v problematice péče a výchovy dětí a mládeže

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9881

Název zakázky: Vzdělávání v problematice péče a výchovy dětí a mládeže

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj

Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková, tel. 354 222 240, stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz. Kontaktní osobou ve věcech formální stránky zadávacího řízení a ve věcech odborné problematiky je Ing. Monika Sádlíková, (tel. 353 993 235, sadlikova@apdm.cz). viz. zadávací dokumentace

IČ zadavatele: 70891168

DIČ zadavatele: CZ70891168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková
  • Telefon: 354222240
  • E-mail: stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 6. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají doporučeně poštou na níže uvedenou adresu: Krajský úřad Karlovarského kraje, Závodní 353/88 360 06 Karlovy Vary nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu Karlovarského kraje v budově A, přízemí: pondělí a středa v době od 7:30 do 16:30 hodin úterý a čtvrtek v době od 7:00 do 14:30 hodin pátek v době od 7:00 do 13:30 hodin

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Veřejná zakázka vychází z Individuálního projektu Karlovarského kraje „Podpora sociálního začleňování příslušníků sociálně vyloučených lokalit v Karlovarském kraji II“, který je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a rozpočtu ČR. Jednou z aktivit projektu je vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách a sociálních pracovníků zejména obecních úřadů.

 

Poskytovatelé sociálních služeb a sociální pracovníci obecních úřadů a Karlovarského kraje by měli získat komplexní znalosti a dovednosti v oblasti legislativy, mediace a komunikačních dovedností, aby byli schopni klientům účinně pomoci v problematice péče a výchovy dětí a mládeže.

Zakázka je rozdělena na 3. dílčí části:

Dílčí část 1: Vzdělávání - multioborová spolupráce.

Dílčí část 2: Vzdělávání - prevence sociálně patologických jevů.

Dílčí část 3: Vzdělávání – metody práce Sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 288000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpoklad zahájení plnění je 1.9.2014. Předpoklad ukončení plnění je 30.11.2014.

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovarský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší celková nabídková cena bez DPH (váha 100%). Nabídky budou vyhodnoceny podle absolutní hodnoty nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. viz. zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. viz. zadávací dokumentace

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). viz. zadávací dokumentace.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Dílčí část 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Dítě, rodič, prarodič, z.s., 
    IČ:  26556049
    DIČ: -
    Sídlo: Železniční 119/7, 326 00 Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Alena Weberová
    Poznámka k dodavateli:

Dílčí část 2:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Dítě, rodič, prarodič, z.s., 
    IČ:  26556049
    DIČ: -
    Sídlo: Železniční 119/7, 326 00 Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Alena Weberová
    Poznámka k dodavateli:

Dílčí část 3:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Dítě, rodič, prarodič, z.s., 
    IČ:  26556049
    DIČ: -
    Sídlo: Železniční 119/7, 326 00 Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Alena Weberová
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 4. 7. 2014


 
Uveřejněno: 4. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016