Zpět

Vzdělávání v RS Trucks

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10325

Název zakázky: Vzdělávání v RS Trucks

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 12. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: RS Trucks s. r. o.

Sídlo zadavatele: Moravní 1636, 765 02 Otrokovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Václav Kotačka, jednatel +420 577 127 220 kotacka@rst.bcl.cz

IČ zadavatele: 26271427

DIČ zadavatele: CZ26271427

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Jahudka
  • Telefon: +420 606 704 784
  • E-mail: jahudkap@bcl.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 12. 2014 17:17

Místo pro podání nabídek:
Moravní 1636, 765 02 Otrokovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Trendy v prodeji a servisu nákladních vozidel, včetně analýzy konkurence II.

2 denní kurz

požadujeme proškolit 20 osob rozdělených do 2 skupin

(mechanici a technici servisu, prodejci)

Po absolvování kurzu budou naši zaměstnanci schopni identifikovat řetězce procesů ve firmě a určit svého vnitřního dodavatele – vnitřního zákazníka, naučí se identifikovat úzká místa a navrhnout konkrétní změny, které zlepší spolupráci, prakticky zvládnou vybrané nástroje a metody umožňující identifikovat, analyzovat a přenést požadavky vnějších i vnitřních zákazníků do firemních procesů a zvýšit tak konkurenceschopnost firmy.

 

Obchodnická matematika II.

2 denní kurz

požadujeme proškolit 28 osob rozdělených do 3 skupin

(mechanici a technici servisu, prodejci)

Po absolvování kurzu budou naši zaměstnanci schopni rychle a efektivně provádět běžné kalkulace pro zákazníky, chápat a správně používat termíny obchodní matematiky (fornt/back margin, net-net, pricing, aj.), spočítat dopad celkového balíku poskytnutých slev a ústupků na „botton line“, jednoduše zhodnotit hodnotu ústupku, používat obchodnickou matematiku jako nástroj podpory prodeje a tím zvýší konkurenceschopnost naší společnosti na trhu.

 

 

Školení v oblasti legislativy upravující práva a povinnosti pracovníků v silniční dopravě

2 denní kurz

 

požadujeme proškolit 11 osob v rámci 1 skupiny.

Detailní specifikace a dílčí úpravy jsou uvedené v příloze Výzva k podání nabídky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 295600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od data podpisu smlouvy do 31/3/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Zlínský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena s váhou 60% Pro výběrové řízení je relevantní cena bez DPH a tato cena bude brána jako hodnotící kritérium. Návrh evaluace/zpětná vazba s váhou 40% Hodnocené bude zpracování vzorové evaluace/zpětné vazby na kurz „Obchodnická matematika“ v rozsahu max. 4-5 stran. Zvláštní důraz bude kladen na zakomponovaný návrh nabitých zkušeností a dovedností do praxe zaměstnanců a návrh dalšího vzdělávání uvnitř společnosti, který bude podporovat růst odbornosti našich zaměstnanců. Způsob hodnocení: Hodnotící kritérium „Nabídková cena“: Pro číselně vyjádřitelné dílčí kritérium nabídková cena, pro které má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Vzorec pro hodnocení: Nejvýhodnější nabídka 100 x --------------------------------- x váha v procentech Cena hodnocené nabídky Hodnotící kritérium „Evaluace/zpětná vazba“: Nejlépe bude hodnocena nabídka, která bude obsahovat nejadekvátnější zpracování (písemné i grafické) evaluace/zpětné vazby. Budou zde exaktně popsány jak pozitivní, tak i negativní externality proběhlého kurzu a bude nastíněn další, potenciální vývoj v navazujících vzdělávacích aktivitách. Pro hodnocení tohoto kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů (nejvýhodnější nabídka musí získat 100 bodů v rámci tohoto kritéria), ostatní body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Pro hodnocení tohoto kritéria bude použit vzorec: Počet bodů hodnocené nabídky x váha dílčího kritéria = počet bodů za toto dílčí kritérium Ekonomicky nejvýhodnější bude nabídka s nejvyšším celkovým počtem bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace uchazeče • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby). Další požadavky • předložení lektorského týmu, který se bude podílet na realizaci zakázky, kde každý lektor musí mít praxi min. 2 roky ve vzdělávání dospělých či firemním vzdělávání/koučingu • doložení min. 1 referenčního dopisu v oblasti vzdělávání v nákladní automobilové dopravě za poslední 2 roky v hodnotě max. 100 tis. Kč.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být doručena v uzavřené obálce s názvem zakázky a černým nápisem „Neotvírat – Vzdělávání v RS Trucks“. Dále musí obsahovat adresy zadavatele i uchazeče. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a předložena v písemném vyhotovení v tištěné formě v jednom originále a jedné kopii. Krycí list nabídky musí obsahovat nápis Originál/Kopie, dále název projektu, registrační číslo projektu, celý název a adresu uchazeče. Všechny listy nabídky musí být spojeny tak, aby je nebylo možné vyjmout bez poškození spojení. Originál nabídky musí být podepsán oprávněnou osobou, jejíž oprávněnost k podpisu musí být v nabídce doložena např. plnou mocí u osoby, která není statutárním zástupcem či jiným, platným způsobem. Statutární zástupce, který nabídku podepíše, nemusí oprávněnost dokládat. Nabídka musí obsahovat identifikaci uchazeče – název firmy, sídlo, IČ, DIČ, telefon, kontaktní osoba – jméno, příjmení, telefon, kontaktní a emailovou adresu. Součástí nabídky musí být i písemný návrh smlouvy na předmět plnění v celém jeho rozsahu závazně podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Návrh smlouvy musí obsahovat obchodní podmínky stanovené níže v části Další požadavky na zpracování nabídky. Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Nabídku je nutné podat na celý předmět zakázky. Zadavatel neumožňuje dodání předmětu zakázky formou subdodavatele. Každý uchazeč může předložit pouze jedinou nabídku. Odevzdání více než jedné nabídky či účast na více než jedné z podaných nabídek je nepřípustná. Povinné části nabídky budou řazeny následujícím způsobem: - krycí list nabídky, - doklady o prokázání kvalifikace, - kompletní specifikace nabízené realizace zakázky, - nabízená cena dodávky, - písemný návrh smlouvy, který musí být uchazečem podepsán, - vzorová skripta a certifikát, - případné další dokumenty.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu a také pozici, kterou ve společnosti zastává.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Dodavatel je povinen zajistit kompletní přípravu, organizaci a realizaci vzdělávacích aktivit včetně výukových materiálů. Součástí přípravy školení bude konzultace s kompetentní osobou vztahující se ke skupině vzdělávaných osob. Dodavatel zajistí ke každému dni kurzu prezenční listinu, která bude podepsána účastníky a lektorem a její originál předá zadavateli. Dodavatel zajistí, aby všechny výstupy, které budou zpracovávány pro potřeby předmětu zakázky, či přímo s ním budou souviset, budou splňovat povinnost dle Manuálu pro publicitu OP LZZ (tj. loga ESF, EU a OP LZZ a prohlášení „Podporujeme vaši budoucnost“). Rovněž každý materiál bude obsahovat název a registrační číslo projektu a formulaci „Tento projekt je financován z ESF skrz OP LZZ“. Platba za poskytnuté služby proběhne po realizaci celého předmětu zakázky, bezhotovostním převodem, na základě zrealizovaných školení. Splatnost faktur je 30 dní od data doručení. Faktury musí obsahovat všechny náležitosti řádného daňového dokladu. Navíc bude na faktuře uveden název projektu a jeho registrační číslo, informace o tom, že projekt je financován z OP LZZ viz. výše. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení, odmítnout všechny předložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit nabídky podané uchazečem ve výběrovém řízení. Dodatečné dotazy k výběrovému řízení je možné podávat pouze prostřednictví e-mailu na kontaktní osobu ve věci této zakázky a to nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Odpovědi budou uveřejněny na stránkách www.esfcr.cz a budou rozeslány, dle povinnosti Metodického pokynu pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 nejpozději do 4 pracovních dnů od data obdržení dotazu. Detailní specifikace výběrového řízení je uvedena ve výzvě k podání nabídek.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 3. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016