Vzdělávání v TREBI s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8736
Název zakázky: Vzdělávání v TREBI s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: TREBI s.r.o.
Sídlo zadavatele: M. Majerové 751/6, 674 01 Třebíč
- Jméno: Leoš Paseka, jednatel společnosti tel.: 568 821 820 mail: leos.paseka@trebi.cz
IČ zadavatele: 63468719
DIČ zadavatele: CZ63468719
- Jméno: Petra Vejmelková
- Telefon: 568 824 495
- E-mail: petra.vejmelkova@trebi.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění komplexního vzdělávání zaměstnanců společnosti TREBI s.r.o. v souladu s projektem „Odborné vzdělávání a zdokonalování pracovníků společnosti TREBI, s.r.o.“. Do cílové skupiny projektu jsou zařazeny i osoby starší 50 let v souladu s vyhlášením roku 2012 Evropským rokem aktivního stárnutí a mezigenerační solidarity. Kurzy jsou tematicky zaměřeny na oblast bezpečnosti, nakládání s odpady a chemickými látkami, technické správy budov, práva a personalistiky a počítačové gramotnosti. Konkrétní seznam kurzů viz Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1143330,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 10. 7. 2013, 9:00 hod.
Místo dodání / převzetí plnění: Po dohodě s dodavatelem
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Nabídková cena – 50 % 2. Kvalita nabízených služeb – 50 % - hodnocen bude návrh obsahu a struktury kurzů, návrh použitelných materiálů a učebních pomůcek, práce s cílovou skupinou, tj. se staršími 50 let, popis metod ověřování a vyhodnocování výsledků vzdělávání. Bližší specifikace hodnotících kritérií viz ZD.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dle §62 odst. 3 Zákona o veřejných zakázkách uchazeč prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů formou čestného prohlášení. Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je uchazeč, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady dle §53 Zákona o veřejných zakázkách b) splní profesní kvalifikační předpoklady dle §54 Zákona o veřejných zakázkách c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku d) splní technické kvalifikační předpoklady dle §56 Zákona o veřejných zakázkách Doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 dnů. Bližší specifikace požadavků na prokázání kvalifikace viz ZD.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě a v českém jazyce. Nabídka musí být vyhotovena v 1 originále, v 1 kopii a na CD. Forma zpracování nabídky je detailně uvedena v ZD.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zadávací řízení se řídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Další podmínky: Zadavatel požaduje předložit písemný návrh smlouvy, který musí být podepsán osobou oprávněnou jménem uchazeče jednat, podle podmínek zápisu v obchodním rejstříku. Detailní soupis viz ZD na profilu zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/trebi-s-r-o
Soubory ke stažení:
- dotazy-k-vr-trebi-19.6.2013.pdf (1. 5. 2016 01:33)
- odpovedi-na-dotazy-25.6.2013.pdf (1. 5. 2016 01:33)
- vyzva-k-podani-nabidek-trebi-1.pdf (1. 5. 2016 01:33)
- zadavaci-dokumentace-trebi.pdf (1. 5. 2016 01:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
IČ: 274 89 698
DIČ: CZ27489698
Sídlo: Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Daniel Suchochleb, jednatel
Poznámka k dodavateli: dodavatel se ve VŘ umístil na prvním místě s 94,01 body. - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 268 13 335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov
Poznámka k dodavateli: dodavatel se ve VŘ umístil na druhém místě s 86,81 body. - 3. uchazeč
Název: EVERESTA, s.r.o.
IČ: 250 14 650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
Poznámka k dodavateli: dodavatel se ve VŘ umístil na třetím místě s 82,00 body.
Datum ukončení: 3. 10. 2013