Zpět

Vzdělávání v TREBI s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8736

Název zakázky: Vzdělávání v TREBI s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: TREBI s.r.o.

Sídlo zadavatele: M. Majerové 751/6, 674 01 Třebíč

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Leoš Paseka, jednatel společnosti tel.: 568 821 820 mail: leos.paseka@trebi.cz

IČ zadavatele: 63468719

DIČ zadavatele: CZ63468719

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petra Vejmelková
  • Telefon: 568 824 495
  • E-mail: petra.vejmelkova@trebi.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění komplexního vzdělávání zaměstnanců společnosti TREBI s.r.o. v souladu s projektem „Odborné vzdělávání a zdokonalování pracovníků společnosti TREBI, s.r.o.“. Do cílové skupiny projektu jsou zařazeny i osoby starší 50 let v souladu s vyhlášením roku 2012 Evropským rokem aktivního stárnutí a mezigenerační solidarity. Kurzy jsou tematicky zaměřeny na oblast bezpečnosti, nakládání s odpady a chemickými látkami, technické správy budov, práva a personalistiky a počítačové gramotnosti. Konkrétní seznam kurzů viz Zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1143330,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
10. 7. 2013, 9:00 hod.

Místo dodání / převzetí plnění:
Po dohodě s dodavatelem

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena – 50 % 2. Kvalita nabízených služeb – 50 % - hodnocen bude návrh obsahu a struktury kurzů, návrh použitelných materiálů a učebních pomůcek, práce s cílovou skupinou, tj. se staršími 50 let, popis metod ověřování a vyhodnocování výsledků vzdělávání. Bližší specifikace hodnotících kritérií viz ZD.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dle §62 odst. 3 Zákona o veřejných zakázkách uchazeč prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů formou čestného prohlášení. Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je uchazeč, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady dle §53 Zákona o veřejných zakázkách b) splní profesní kvalifikační předpoklady dle §54 Zákona o veřejných zakázkách c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku d) splní technické kvalifikační předpoklady dle §56 Zákona o veřejných zakázkách Doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 dnů. Bližší specifikace požadavků na prokázání kvalifikace viz ZD.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě a v českém jazyce. Nabídka musí být vyhotovena v 1 originále, v 1 kopii a na CD. Forma zpracování nabídky je detailně uvedena v ZD.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zadávací řízení se řídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Další podmínky:
Zadavatel požaduje předložit písemný návrh smlouvy, který musí být podepsán osobou oprávněnou jménem uchazeče jednat, podle podmínek zápisu v obchodním rejstříku. Detailní soupis viz ZD na profilu zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/trebi-s-r-o

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
    IČ: 274 89 698
    DIČ: CZ27489698
    Sídlo: Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Daniel Suchochleb, jednatel
    Poznámka k dodavateli: dodavatel se ve VŘ umístil na prvním místě s 94,01 body.

  • 2. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
    IČ: 268 13 335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov
    Poznámka k dodavateli: dodavatel se ve VŘ umístil na druhém místě s 86,81 body.

  • 3. uchazeč
    Název: EVERESTA, s.r.o.
    IČ: 250 14 650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
    Poznámka k dodavateli: dodavatel se ve VŘ umístil na třetím místě s 82,00 body.

Datum ukončení: 3. 10. 2013


 
Uveřejněno: 17. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016