Vzdělávání zaměstnanců Charita Valašské Meziříčí ke zkvalitnění poskytovaných služeb
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10071
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Charita Valašské Meziříčí ke zkvalitnění poskytovaných služeb
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 9. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00101 Vzdělávání zaměstnanců Charita Valašské Meziříčí ke zkvalitnění poskytovaných služeb příjemce: Charita Valašské Meziříčí
Název/obchodní firma zadavatele: Charita Valašské Meziříčí
Sídlo zadavatele: Kpt.Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí
- Jméno: Ing. Jiří Gavenda, 733 741 069, reditel@valmez.charita.cz
IČ zadavatele: 47997885
DIČ zadavatele: CZ47997885
- Jméno: Ing. Bc. Martina Došková
- Telefon: 731 340 299
- E-mail: martina.doskova@valmez.charita.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 9. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele - Charita Valašské Meziříčí, Kpt.Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
V rámci výběrového řízení poptáváme vzdělávací služby – profesní vzdělávání zaměstnanců zadavatele v problematice rozvoje obecných i odborných znalostí v oblasti poskytovaných sociálních služeb v kurzech akreditovaných podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 890400,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 23.9.2014 09:00 hodin
Místo dodání / převzetí plnění: Celá ČR
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10
Soubory ke stažení:
- oznameni-o-zruseni-vr_1_2.pdf (2. 5. 2016 15:25)
- prilohy-5.9.2014.zip (2. 5. 2016 15:25)
- vyzva-k-podani-nabidky-5.9.2014.pdf (2. 5. 2016 15:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Vzhledem ke skutečnosti, že zadavatel neobdržel ve lhůtě pro podání nabídek žádnou nabídku, rozhodl zadavatel o jeho zrušení.
Datum ukončení: 23. 9. 2014