Zpět

Vzdělávání zaměstnanců firmy Karlova pekárna s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8805

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy Karlova pekárna s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Karlova pekárna s.r.o.

Sídlo zadavatele: Brněnská 158, Židlochovice 667 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Dr. Ing. Karel Kraus 547 428 011 kraus.karel@karlova-pekarna.cz

IČ zadavatele: 00568431

DIČ zadavatele: CZ00568431

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Gabriela Johnová
  • Telefon: 539 050 612
  • E-mail: g.johnova@eurovision.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 7. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky je možné podávat osobně na adrese zadavatele: Karlova pekárna s.r.o., U Svratky 962, Tišnov 666 01, a to v pracovní dny od 9:00 do 14:00. Nabídky je rovněž možné podávat poštou na uvedenou adresu.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zadávacího řízení je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem jsou služby spočívající ve vzdělávání zaměstnanců zadavatele dále specifikované v zadávací dokumentaci.

Předmět plnění je rozdělen na následující samostatné tři dílčí části:

Předmět dílčí části A) je poskytování služeb vzdělávání v oblasti rovných příležitostí žen a mužů, systémového profesního vzdělávání zaměstnanců dle specifikace v Příloze č. 2 zadávací dokumentace.

Předmět dílčí části B) je poskytování služeb systémového profesního vzdělávání zaměstnanců v oblasti potravinového práva a potravinářské výroby se zaměřením na výrobu pekařskou dle specifikace v Příloze č. 2 zadávací dokumentace.

Předmětem dílčí části C) je poskytování služeb jazykového vzdělávání – německého jazyka dle specifikace v Příloze č. 2 zadávací dokumentace.

Uchazeči mohou podat nabídku na kteroukoliv samostatnou část předmětu plnění, případně na všechny tři části předmětu plnění (vždy ale jako samostatné nabídky). Na každou z částí předmětu plnění je přitom možno podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel dále nepřipouští nabídky obsahující plnění nad rámec plnění požadovaného touto zadávací dokumentací; taková nabídka bude ze soutěže vyřazena a uchazeč bude vyloučen pro nesplnění podmínek zadání.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2302000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení realizace: červenec - srpen 2013 (dle reálného ukončení zadávacího řízení). Předpokládané ukončení realizace: březen 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory zajištěné zadavatelem na území Jihomoravského kraje (kód NUTS: CZ064), převážně Židlochovice (kód ZÚJ: 584282), Tišnov (kód ZÚJ: 584002), Břeclav (kód ZÚJ 584291), Měnín (kód ZÚJ 583383). Po dohodě se zadavatelem je možné i využití jiných vhodných prostor.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel stanovil pro zadání veřejné zakázky v souladu s ustanovením § 78 odst. 1 písm. a) zákona základní hodnotící kritérium, kterým je ekonomická výhodnost nabídky. Bližší údaje o hodnotícím kritériu jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
V nabídce prokáže dodavatel splnění kvalifikace předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje všechny kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem (§ 62 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb.). Základní kvalifikační předpoklady dle§ 53 odst. 1 písm. a), b), c), d), e), f), g), h), i), j) a k) zákona se prokazují doklady dle § 53 odst. 3 zákona. Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) zákona výpisem z obchodního rejstříku a dokladem o oprávnění k podnikání (např. výpisem z živnostenského rejstříku). Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona: Seznam významných služeb poskytnutých v posledních 3 letech ve formě čestného prohlášení + osvědčení vydané objednatelem nebo smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění. Minimální úroveň kvalifikačního předpokladu: Dílčí část A): alespoň 3 významné služby obdobného charakteru (dle CPV kódu), tj. v oblasti vzdělávání zaměstnanců / vzdělávání a školení, přičemž alespoň 1 musí být v hodnotě alespoň 1 400 000 Kč bez DPH a další dvě musí být v hodnotě minimálně 500 000 Kč bez DPH každá. Dílčí část B): alespoň 3 významné služby obdobného charakteru (dle CPV kódu), tj. v oblasti vzdělávání zaměstnanců / vzdělávání a školení v hodnotě alespoň 500 000 Kč bez DPH za každou z nich. Dílčí část C): alespoň 3 významné služby v hodnotě alespoň 100 000 Kč bez DPH za každou z nich. Každá z významných služeb musí prokazatelně zahrnovat výuku cizích jazyků a alespoň 1 z nich musí zahrnovat výuku německého jazyka. Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 odst. 2 písm. b) a e) zákona: Seznam členů realizačního týmu ve formě čestného prohlášení v přehledné tabulce, z nějž bude zřejmé postavení jednotlivých členů v rámci týmu, rozsah jejich působnosti a zodpovědnosti (věcné vymezení podílu na realizaci veřejné zakázky), strukturovaný profesní životopis každého člena realizačního týmu vlastnoručně podepsaný touto osobou a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci každého člena realizačního týmu. Požadovaná minimální úroveň: Dílčí část A): alespoň 3 osoby plynně hovořící česky: - vedoucí realizačního týmu s VŠ vzděláním s praxí alespoň 3 roky v oblasti vzdělávání / školení odpovědný za koordinaci všech vzdělávacích aktivit, které jsou předmětem dílčí části A) veřejné zakázky, - člen realizačního týmu s VŠ vzděláním s praxí alespoň 3 roky v oblasti vzdělávání / školení s prokazatelnou zkušeností školení v oblasti rovných příležitostí žen a mužů, - člen realizačního týmu s VŠ vzděláním s praxí alespoň 3 roky v oblasti vzdělávání / školení s prokazatelnou zkušeností školení v oblasti systémového profesního vzdělávání zaměstnanců. Dílčí část B): alespoň 2 osoby plynně hovořící česky: - vedoucí realizačního týmu s VŠ vzděláním s praxí alespoň 3 roky v oblasti vzdělávání / školení odpovědný za koordinaci všech vzdělávacích aktivit, které jsou předmětem dílčí části B) veřejné zakázky, - člen realizačního týmu s praxí alespoň 3 roky v oblasti vzdělávání / školení zaměstnanců. Dílčí část C): alespoň 2 osoby plynně hovořící česky: - 2 osoby s VŠ vzděláním s praxí alespoň 3 roky v oblasti jazykového vzdělávání – výuky německého jazyka.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka bude předložena ve dvojím vyhotovení (1x originál, 1x prostá kopie) a v jednom vyhotovení v elektronické podobě na CD/DVD nebo USB flash disku, a to ve formátu *.pdf. Vyplněný návrh smlouvy bude nadto ve formátu .doc.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude přeložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Další podmínky:
Zadavatel doplňuje, každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku na každou dílčí část samostatně. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek v dané dílčí části hodnocena Další podmínky jsou uvedené v zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

DÍLČÍ ČÁST A:

  • Vítězný dodavatel
    Název: 4Progress, s.r.o.
    IČ: 28318595
    DIČ: CZ28318595
    Sídlo: Nad Štolou 951/10, 170 00 Praha
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Tomáš Bagara
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: One World, s.r.o.
    IČ: 27435768
    DIČ: CZ27435768
    Sídlo: Březovská 494, 252 45 Zvole

  • 3. uchazeč
    Název: top vision, s.r.o.
    IČ: 26468727
    DIČ: CZ26468727
    Sídlo: U Půjčovny 2, 110 00 Praha 1
  • 4. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

DÍLČÍ ČÁST B:

  • ZRUŠENA

DÍLČÍ ČÁST C:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Jazyková škola LinguaPlus, s.r.o.
    IČ: 25580442
    DIČ: CZ25580442
    Sídlo: Střední 26, 602 00 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Bedřich Snášel MSc
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: TECHNOPARK CZ s.r.o.
    IČ: 49433776
    DIČ: CZ49433776
    Sídlo: Hudcova 78b, 612 00 Brno

  • 3. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

Datum ukončení: 13. 8. 2013


 
Uveřejněno: 4. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016