Zpět

Vzdělávání zaměstnanců pečovatelské služby v Tišnově a Kuřimi II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10310

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců pečovatelské služby v Tišnově a Kuřimi II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Centrum sociálních služeb Tišnov, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Králova 1742, Tišnov, 666 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Mgr. Jana Wildová 549 410 310 wildova@css.tisnov.cz

IČ zadavatele: 28334949

DIČ zadavatele: CZ28334949

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Mgr. Jana Wildová
  • Telefon: 549 410 310
  • E-mail: wildova@css.tisnov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2014 13:00

Místo pro podání nabídek:
Centrum sociálních služeb Tišnov, příspěvková organizace Králova 1742 666 01 Tišnov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky je vzdělávání zaměstnanců Centra sociálních služeb Tišnov, příspěvkové organizace a Centra sociálních služeb Kuřim.

Do vzdělávání budou zapojeni tito zaměstnanci – sociální pracovníci (SP) a pracovníci v sociálních službách (PSS) z obou organizací.

Předmětem zakázky je zajištění realizace těchto kurzů:

Manažerská supervize (otevřený kurz)

Obsah:

·         co je manažerská supervize – východiska a zásady

·         rozvoj profesního růstu

·         proces manažerské supervize

·         komunikační kompetence

Rozsah: 5 školicích dnů

Počet osob: 2 SP

Maximální cena za osobu/kurz: 12 500,- Kč bez DPH

Celková maximální cena za dvě osoby/kurz: 25 000,- Kč bez DPH

 

Klíčový pracovník (uzavřený kurz)

Obsah:

·         zasazení systému klíčových pracovníků do právních a praktických souvislostí sociálních služeb

·         klíčový pracovník – jeho funkce, práva a povinnosti

·         kompetence a metody práce klíčového pracovníka

·         komunikace s uživatelem sociálních služeb

 

Rozsah: 1 školicí den

Počet osob: 21 PSS a 1 SP (celkem budou osoby rozděleny do 3 skupin)

Maximální cena bez DPH za 1 školicí den: 13 000,- Kč

Celková maximální cena bez DPH za 3 dny školení: 39 000,- Kč

 

 Základy první pomoci v sociálních službách (uzavřený kurz)

Obsah:

·         první pomoc v právní úpravě

·         kardiopulmonální resuscitace – nácvik na modelu

·         vyšetření poraněného

·         nácvik první pomoci

 

Rozsah: 1 školicí den

Počet osob: 14 PSS (celkem budou osoby rozděleny do 2 skupin)

Maximální cena bez DPH za 1 školicí den: 13 000,- Kč

Celková maximální cena bez DPH za 2 dny školení: 26 000,- Kč

 

Základy prevence vzniku závislosti na sociální službě (uzavřený kurz)

Obsah:

·         vztah ke klientovi

·         syndrom vyhoření a jak se mu bránit

·         prevence vzniku závislosti na sociální službě

·         hranice mezi pomáhajícím a klientem

 

Rozsah: 1 školicí den

Počet osob: 7 PSS a 1 SP (celkem budou osoby rozděleny do 1 skupiny)

Maximální cena bez DPH za 1 školicí den: 13 000,- Kč

Celková maximální cena bez DPH za 1 den školení: 13 000,- Kč

 

Školicí den = předpokládaný rozsah 6 - 9 hodin po 45 minutách

 

Vzdělávání musí být akreditované Ministerstvem práce a sociálních věcí a musí probíhat v souladu s podmínkami zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Doložení dokladů o akreditaci poptávaných kurzů je podmínkou účasti v tomto řízení (viz kvalifikační požadavky).

 

Uchazeč nabídne kurzy stejného či velmi podobného obsahového zaměření jako je požadované zadavatelem (minimálně 50% obsahu jednotlivých kurzů se musí shodovat s obsahy vymezenými výše). Názvy kurzů jsou orientační, uchazeč v nabídce uvede názvy kurzů podle svých akreditací, dále uvede akreditovaný rozsah kurzů a cílovou skupinu.

 

Uchazeč nabídne všechny poptávané kurzy, není možné podat nabídku pouze na část předmětu zakázky.

 

Vzdělávání je financováno prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, přičemž toto výběrové řízení se řídí Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ ve verzi 1.10.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 103000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Únor 2015 – červen 2015 Konkrétní termíny konání kurzů budou nastaveny na základě dohody zadavatele a vítězného dodavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
U uzavřených kurzů budou místem realizace buď prostory Centra sociálních služeb Tišnov, příspěvkové organizace a nebo Centra sociálních služeb Kuřim. U otevřených kurzů budou místem realizace prostory v rámci Jihomoravského kraje.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria, jejich váha, požadavky a způsob hodnocení: 1) Nabídková cena – 60 % • celková cena zakázky v Kč bez DPH • číselné kritérium, nejvhodnější nabídka s nejnižší cenou • vzorec pro hodnocení: nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) 100x -------------------------------------- x váha vyjádřená v % cena hodnocené nabídky 2) Kvalita nabízených služeb – 40 % • kvalita, odbornost a detailní zpracování obsahů kurzů, soulad nabízeného plnění s požadovaným, míra naplnění potřeb cílových skupin, praktické využití výstupů vzdělávání v praxi, zvolené metody výuky a školicí pomůcky • subjektivní kritérium, bodová stupnice 1-100 bodů, nejvhodnější nabídka získá 100 bodů, ostatní získají body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu • vzorec pro hodnocení: počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v % Takto získané vážené body z obou dílčích hodnotících kritérií se sečtou. Nabídka, která získá v součtu za hodnocená kritéria nejvíce bodů, se stane nabídkou vítěznou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady • čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, • čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. Doklady o prokázání základních kvalifikačních předpokladů musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů; jsou-li doklady podepsány zmocněnou osobou, uchazeč doloží originál plné moci, která byla pro tento případ udělena. Profesní kvalifikační předpoklady • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž doklad může být doložen v prosté kopii a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů, • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii. Technické kvalifikační předpoklady • doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení (organizace uchazeče) podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii a musí být platný nejméně k datu podání nabídky (dodavatel se zavazuje, že bude mít doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení po celou dobu realizace zakázky platný a během této doby musí být schopen kdykoliv na vyzvání zadavatele tento platný doklad doložit). • prosté kopie dokladů o udělení akreditace všech kurzů této zakázky podle zákona č. 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vystavených MPSV ČR pro požadovanou cílovou skupinu a platných minimálně ke dni lhůty pro podávání nabídek (akreditace kurzu musí být zajištěna pro všechny cílové skupiny uvedené u vzdělávací aktivity – viz. kapitola Popis předmětu zakázky této Výzvy k podání nabídek), Jeden den školení = 6 až 9 vyučovacích hodin. Vyučovací hodina = 45 minut. sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud bude nabídka podepsána osobou zplnomocněnou, uchazeč do nabídky doloží originál nebo ověřenou kopii plné moci. Uchazeč zadavateli doloží 1 originál a 1 kopii nabídky v pečlivě uzavřené obálce, označené názvem zakázky, nápisem „neotevírat“, adresou zadavatele a adresou uchazeče. Nabídky budou obsahovat alespoň tyto kapitoly: • krycí list nabídky - název zakázky, identifikační údaje uchazeče, osobu oprávněnou jednat jménem uchazeče, kontaktní osobu uchazeče včetně kontaktů na ni (telefon, e-mail), celkovou nabídkovou cenu bez DPH a celkovou nabídkovou cenu včetně DPH, • představení uchazeče, • prokázání požadované kvalifikace, • popis nabízených služeb (viz. kapitola Hodnotící kritéria), • nabídková cena - bude zpracována v tabulce, která je uvedena v kapitole „Předpokládaná hodnota zakázky v Kč“ této Výzvy k podání nabídek Obálku s nabídkou lze doručit osobně, doporučeně poštou nebo kurýrní společností. Nabídka musí být doručena nejpozději do termínu pro podání nabídky, jinak nebude předmětem hodnocení. Zadavatel nabídky uchazečům nevrací. Náklady na zpracování nabídky nese uchazeč.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel od uchazeče nepožaduje písemný návrh smlouvy jako součást nabídky. Na základě vyjádření MPSV, jsou akreditované kurzy osvobozeny od DPH. Výňatek: "V případě, že právní subjekt provádí vzdělávání, které je akreditované a jehož obsah přímo souvisí s živností nebo povoláním, či se zaměřuje na získávání nebo udržování znalostí pro odborné účely, je ve smyslu § 57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty toto plnění (poskytování vzdělávání) osvobozeno od daně bez nároku na odpočet daně. Tento právní názor sdílí i Ministerstvo financí. Dle vyjádření Ministerstva financí je dle aktuálního znění § 57 odst. 1 písm. d) zákona o DPH od daně osvobozeno bez nároku na odpočet daně jak udržování, resp. rozšiřování znalostí, tak i získání nových znalostí pro výkon povolání (odborné účely). Dle vyjádření Ministerstva financí nejde jen např. o vzdělávání uchazečů o zaměstnání, ale i o zvýšení kvalifikace pracovníků v jejich současném oboru."

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
    IČ: 255 68 027
    DIČ: CZ25568027
    Sídlo: Kudlov 500, 760 01 Zlín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Márová, jednatelka
    Poznámka k dodavateli:

    Smlouva uzavřena 7.1.2015
  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 15. 12. 2014


 
Uveřejněno: 27. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016