Vzdělávání zaměstnanců společnosti BATZ CZECH s.r.o. - 3. výzva
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10503
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti BATZ CZECH s.r.o. - 3. výzva
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 4. 2015
Název/obchodní firma zadavatele: BATZ CZECH, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Ostravská 1671, Frýdlant nad Ostravicí, 739 11
- Jméno: Petra Halajová, +420 725 766 164, phalajova@batzczech.cz
IČ zadavatele: 27764052
DIČ zadavatele: CZ27764052
- Jméno: Ing. Martin Ambrůz
- Telefon: +420 724 121 591
- E-mail: mambruz@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 4. 2015 13:00
Místo pro podání nabídek: Podání nabídky je možné v pracovních dnech na recepci v sídle zadavatele na adrese Ostravská 1671, 73911 Frýdlant nad Ostravicí, a to v hodinách 10:00 – 11:30 a 12:30 – 14:00.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích služeb. Veřejná zakázka je rozdělena do 11 částí. Jedná se o vzdělávací kurzy pro zaměstnance společnosti BATZ CZECH, s.r.o.
ČÁST 1
Kurz: Odborná příprava elektrotechniků - Vyhláška č. 50/1978 Sb.
ČÁST 2
Kurz: Obsluha plynových zařízení a nízkotlakých plynových kotelen
ČÁST 3
Kurz: Mistr údržby
ČÁST 4
Kurz: Hydraulika
ČÁST 5
Kurz: Pneumatika
ČÁST 6
Kurz: Senzorika
ČÁST 7
Kurz: Pneumatika - pneumatické řídící systémy
ČÁST 8
Kurz: Svařování v CO2 – ZK 135 1.1
ČÁST 9
Kurz: Teorie a praxe vstřikování plastů
ČÁST 10
Kurz: Programování Siemens Simatic
ČÁST 11
Kurz: Programování svařovacích robotů KUKA, SW KUKA.ArcTech
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 490432,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpoklad zahájení doby plnění: 05/2015 Ukončení doby plnění: 06/2015 Harmonogram může být upraven dle dohody se zadavatelem v průběhu realizace plnění veřejné zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo rovněž změnit termín zahájení plnění v závislosti na ukončení zadávacího řízení. Ukončení celkového plnění nejpozději k 30. 6. 2015 je závazné.
Místo dodání / převzetí plnění: Dle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci: - sídlo zadavatele, - prostory, které zajistí vítězný dodavatel.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady (§ 53) (PRO VŠECHNY ČÁSTI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY) Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. a) až h) a j) až k) zákona prokáže dodavatel čestným prohlášením (viz PŘÍLOHA Č. 2 zadávací dokumentace), z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) až h) a j) až k) Zákona. Uchazeč předloží čestné prohlášení společně pro všechny části, ke kterým podává nabídku. To znamená, že pokud se předkládá nabídka např. na část 1 a 3, předloží uchazeč čestné prohlášení pro část 1 a 3 společně a předloží pouze jediné čestné prohlášení. Do tohoto prohlášení uchazeč doplní část, případně části, do kterých podává nabídku. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky. Profesních kvalifikační předpoklady (§ 54) (PRO VŠECHNY ČÁSTI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY) Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který dle § 54 zákona doloží: - výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud je v nich dodavatel zapsán (prostá kopie); - doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; zadavatel doporučuje obor živnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, případně výpis ze živnostenského rejstříku, ze kterého toto oprávnění vyplývá (prostá kopie); Nestanoví-li zákon jinak, předkládá dodavatel kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Zadavatel je oprávněn před podpisem smlouvy požadovat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen v takovém případě takové doklady předložit. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Otevřené řízení dle § 27 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0.
Soubory ke stažení:
- 01-dodatecne-informace-vc.-priloh.pdf (3. 5. 2016 12:47)
- oduvodneni-verejne-zakazky_1_2_3.pdf (3. 5. 2016 12:47)
- pisemna-zprava-zadavatele_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17.pdf (3. 5. 2016 12:47)
- zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21.docx (3. 5. 2016 12:47)
- zd-prilohy_1.zip (3. 5. 2016 12:47)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- ČÁST 1:
ZRUŠENA
ČÁST 2:
ZRUŠENA
ČÁST 3:
ZRUŠENA
ČÁST 4:
- Vítězný dodavatel
- Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
- IČ: 26813335
- DIČ: CZ26813335
- Sídlo: Nad Porubkou 838/29, 721 00 Ostrava - Svinov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostalík
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
- Název: Festo, s.r.o.
IČ: 00564737 - DIČ: CZ00564737
- Sídlo: Modřanská 543/76, 147 00 Praha 4
ČÁST 5:
- Vítězný dodavatel
- Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
- IČ: 26813335
- DIČ: CZ26813335
- Sídlo: Nad Porubkou 838/29, 721 00 Ostrava - Svinov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostalík
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
- Název: Festo, s.r.o.
IČ: 00564737 - DIČ: CZ00564737
- Sídlo: Modřanská 543/76, 147 00 Praha 4
ČÁST 6:
ZRUŠENA
ČÁST 7:
- Vítězný dodavatel
- Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
- IČ: 26813335
- DIČ: CZ26813335
- Sídlo: Nad Porubkou 838/29, 721 00 Ostrava - Svinov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostalík
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
- Název: Festo, s.r.o.
IČ: 00564737 - DIČ: CZ00564737
- Sídlo: Modřanská 543/76, 147 00 Praha 4
ČÁST 8:
ZRUŠENA
ČÁST 9:
ZRUŠENA
ČÁST 10:
ZRUŠENA
ČÁST 11:
- Vítězný dodavatel
- Název: Blumenbecker Prag s.r.o.
- IČ: 63072394
- DIČ: CZ63072394
- Sídlo: Počernická 96, 108 00 Praha
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Andrej Schvarc
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 10. 6. 2015