Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti COMIMPEX spol. s r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10465

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti COMIMPEX spol. s r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 3. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: COMIMPEX spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Haškova 153/17

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Dušan Paroulek, 541213159, dusan.paroulek@comimpex.cz

IČ zadavatele: 46972439

DIČ zadavatele: CZ46972439

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Alice Zábranská
  • Telefon: 541213159
  • E-mail: alice.zabranska@comimpex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 3. 2015 13:00

Místo pro podání nabídek:
COMIMPEX spol. s r.o. 638 00 Brno, Haškova 17 Nabídky lze podávat osobně v recepci zadavatele v pracovních dnech od 9,00 do 16,00 hodin. Mimo tyto hodiny není osobní podání nabídek u zadavatele možné. V poslední den podání je možné podat nabídku v době od 9.00 do 13.00 hodin. V ostatních případech je uchazeč povinen doručit nabídku prostřednictvím držitele poštovní licence či kurýra.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výzvy je výběr dodavatele pro realizaci odborných kurzů informačních technologií, uživatelských  programů a vybraných kurzů měkkých dovedností.

Předmět zakázky je rozdělen na  části dle oblastí:

1.až 5. část se týká kurzů informačních technologií,

6. část se týká kurzů vybraných měkkých dovedností.

Každý uchazeč může podat nabídku do jakékoli části i do všech částí. Každá část se hodnotí zvlášť.

Příloha č. 2 Požadované kurzy obsahuje jednotlivé části s názvy požadovaných kurzů, minimální požadovaný počet hodin výuky každého kurzu (hodinou výuky se rozumí 60 minut), počet účastníků a předpokládanou cenu. Kurzy mají v sloupci kódu kurzu mezinárodně používané označení, aby uchazeči přesně věděli jaký kurz je požadován.

Hodnoty jednotlivých částí zakázky jsou uvedeny v Kč bez DPH.

1. část   64 930,-

2. část 625 500,-

3. část   66 000,-

4. část 158 000,-

5. část   73 050,-

6. část 199 200,-

Nabízené ceny uvedené za kurzy musí obsahovat veškeré další náklady spojené se zajištěním výuky, včetně dopravy lektora a standardně poskytovaných materiálů k výuce (manuály, KIT)  atd. a jsou cenami konečnými. Pokud je víc účastníků kurzu v jednom druhu kurzu  AUTOCAD anebo MOC, postačí materiály k výuce (manuály, KIT…) poskytnuté pouze v jednom exempláři.

Zadavatel připouští možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna v závislosti na případné změně výše DPH).

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1186680,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení plnění: od 23.3.2015 Termín ukončení plnění: do 30.4.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací aktivity jsou požadovány v sídle zadavatele pro 6. část u 1. a 4.kurzu; pro 6. část u 2. a 3. kurzu je místem plnění Brno. Pro 1., 2., 3., a 5. část je místem realizace kurzů Brno. Pro 4. část se připouští místo realizace kurzů do 3,5 hodiny jízdy veřejnou dopravou z Brna hlavního nádraží nebo z Brna ÚAN Zvonařka do místa realizace kurzu.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• U 1. části je hodnotícím kritériem nejnižší nabídková cena bez DPH. Rozumí se celková suma (celková cena) bez DPH za všechny kurzy poptávané v 1. části. • U 2. části je hodnotícím kritériem nejnižší nabídková cena bez DPH. Rozumí se celková suma (celková cena) bez DPH za všechny kurzy poptávané v 2. části. • U 3. části je hodnotícím kritériem nejnižší nabídková cena bez DPH. Rozumí se celková suma (celková cena) bez DPH za všechny kurzy poptávané v 3. části. • U 4. části je hodnotícím kritériem nejnižší nabídková cena bez DPH. Rozumí se celková suma (celková cena) bez DPH za všechny kurzy poptávané v 4. části. • U 5. části je hodnotícím kritériem nejnižší nabídková cena bez DPH. Rozumí se celková suma (celková cena) bez DPH za všechny kurzy poptávané v 5. části. Uchazeči jsou u 1. až 6. části při stanovení celkové nabídkové ceny povinni uvést nabídnuté ceny bez DPH za jednotlivé kurzy pro případ, že by zadavatel z objektivních důvodů (nemoc účastníka, jiné neočekávané objektivní skutečnosti) neodebral část nabídnuté služby (realizaci příslušného kurzu). • U 6. části jsou hodnotící kritéria: Základním kritériem pro zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena následovně: 1. Nabídková cena bez DPH – váha 40% 2. Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů – váha 60% Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Počty bodů v rámci jednotlivých hodnotících kritérií jsou následně násobeny příslušnou procentní vahou daného hodnotícího kritéria. Výsledný součet bodových ohodnocení dle 1. kritéria a 2. kritéria bude rozhodnou hodnotou pro výsledné pořadí nabídek. Nabídka, která získá v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. Způsob hodnocení nabídek, vzorce pro hodnocení: Ad 1. - dílčí hodnotící kritérium „Nabídková cena bez DPH“: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové ceny zakázky v Kč bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky dle vzorce pro hodnocení: nejnižší cena (hodnota) 100 x ------------------------------------- x váha (%) (hodnota) hodnocené nabídky Získaná hodnota udává počet bodů v 1. kritériu „Nabídková cena bez DPH“. Ad 2. - dílčí hodnotící kritérium „Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů“: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit způsob poskytování školení, jejich kvalita a komplexnost metodiky pro realizaci kurzů. Nejvýhodnější v tomto dílčím kritériu je nabídka, která má logicky nastavenou metodiku výuky navazující na předmět zakázky, používá moderní a interaktivní metody/formy výuky i školicí pomůcky, používá propracovaný systém nástrojů pro zacílení praktických tréninků, má kurzy detailně popsány, logicky provázány a v souladu s popsanými cíli školení. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním nabídkám body odpovídající porovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet bodů hodnocené nabídky x váha (%) bude bodovým ohodnocením 2. kritéria „Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů“.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč je ve své nabídce povinen specifikovat případné subdodavatele (pokud subdodavatelé nejsou přímo vyloučeni v zadávací dokumentaci). Pokud se uchazeč rozhodne využít subdodavatele, musí specifikovat tu část veřejné zakázky, kterou má v úmyslu tímto způsobem zajistit a doložit zajištění subdodávky smlouvou týkající se předmětu subdodávky. Požadavky na prokázání kvalifikace jsou rozděleny na požadavky, které musí splnit každý uchazeč pro kteroukoli část a na požadavky, které uchazeč musí splnit pro jednotlivé části podle toho, pro kterou část uchazeč podává nabídku. Požadavky na prokázání kvalifikace uchazeče pro všechny části stejné (bod 1. až 4., lze použít formulář Čestného prohlášení ze zadávací dokumentace): 1. Splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů uchazeče v rozsahu § 53 a § 54 zákona o veřejných zakázkách č. 137/2006 Sb. (dále jen zákon) uchazeč prokáže: 1.1 údaje podle § 53 ZVZ č. 137/2006 Sb. formou čestného prohlášení (lze použít formulář Čestného prohlášení zadavatele ze zadávací dokumentace), z předloženého čestného prohlášení musí být zřejmé, že uchazeč splňuje kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem, 1.2. údaje podle § 54 doloží uchazeč v prosté kopii (k doložení originálů bude vybraný uchazeč vyzván před podpisem smlouvy): a) výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem dle bodu 1.2. je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 ZVZ) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 ZVZ). 2. Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti: Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložil čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku (uchazeč může použít Čestné prohlášení ze zadávací dokumentace). 3. Čestné prohlášení uchazeče o tom, že na přípravě nabídky, zpracování nabídky, podání nabídky se nepodílela osoba uchazeče: a) které byl uložen zákaz plnění veřejných zakázek ve smyslu § 120a odst. 2 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále i jen jako „zákon“) b) která je vedena v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek (uchazeč může použít Čestné prohlášení ze zadávací dokumentace). K doložení výše uvedených skutečností bodu 3. lze použít formulář Čestného prohlášení zadavatele ze zadávací dokumentace. 4. Čestné prohlášení uchazeče o tom, že: a) uchazeč ani členové statutárního orgánu uchazeče se nepodíleli na přípravě či zadávání předmětné zakázky zadavatelova projektu č. CZ.1.04/1.1.02/94.01269, b) uchazeč ani členové statutárního orgánu uchazeče se nepodíleli na zpracování žádosti o finanční podporu zadavatelova projektu č. CZ.1.04/1.1.02/94.01269, c) uchazeče ani členy statutárního orgánu uchazeče se zadavatelem nespojuje osobní, pracovní či jiný obdobný poměr, d) uchazeč splňuje požadavky profesní a technické kvalifikace. K doložení výše uvedených skutečností bodu 4. lze použít formulář Čestného prohlášení zadavatele ze zadávací dokumentace. Doklady prokazující splnění výše jmenovaných kvalifikačních předpokladů (kromě živnostenského oprávnění či jiného oprávnění k podnikání), čestná prohlášení a výpis z obchodního rejstříku nesmí být k datu nejzazšího dne podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Požadavky na doložení kvalifikace uchazeče pro jednotlivé části (Technické kvalifikační předpoklady): Vzhledem k odbornosti požadovaných odborných kurzů pro 1. a 2. část jsou na prokázání odborné kvalifikace tyto požadavky: a) uchazeč doloží oprávnění (originál nebo notářsky ověřené) k provádění autorizovaných školení na úrovni Microsoft Partner Learning (požadovaná školení Microsoft mají v kódu kurzu označení MS nebo MOC) a Adobe Autorised Training Centre, b) prokáže praxi lektorů, kteří budou vzdělávání provádět, alespoň 2 roky lektorské praxe v poptávaných oblastech vzdělávání. Uchazeč doloží certifikáty lektorů pro vzdělávání v poptávaných oblastech a životopisy lektorů v poptávané oblasti, z nichž bude patrná požadovaná praxe lektorů a to takto: pro 1. část životopisy a certifikáty alespoň jednoho lektora pro kurzy MS, jednoho lektora pro kurzy Adobe a jednoho lektora pro AutoCAD. Nesmí jít jen o jednu osobu, musí jít aspoň o dvě různé osoby. Pro 2. část životopis a příslušný certifikát jednoho lektora pro Adobe a životopisy a certifikáty aspoň čtyř lektorů pro kurzy Microsoft (MS, MOC). Musí jít nejméně o čtyři různé osoby. Pro 3. a 5. část jsou na prokázání odborné kvalifikace uchazeče tyto požadavky: prokáže praxi lektorů, kteří budou vzdělávání provádět, alespoň 2 roky lektorské praxe v poptávaných oblastech vzdělávání. Dodavatel doloží certifikáty lektorů v poptávaných oblastech a životopisy lektorů, z nichž bude patrná požadovaná praxe lektorů v poptávané oblasti a to: u 3. části postačují dvě různé osoby splňující odbornou kvalifikaci, u 5. části postačují dvě různé osoby splňující odbornou kvalifikaci. Pro 4. část je požadavek na prokázání odborné kvalifikace oprávnění (originál nebo notářsky ověřené) k provádění autorizovaných školení na úrovni VMware Autorized training centre. Vzhledem k odbornosti poptávaných kurzů je vyloučeno dodat technické kvalifikační předpoklady subdodavatelsky. Pro 6. část jsou požadavky: 1) Zkušenosti dodavatele se zakázkami v IT oboru doloží fomou čestného prohlášení zkušenost s realizací aspoň 3 obdobných zakázek (významných zakázek) na tzv. měkké dovednosti v IT společnostech v minimální hodnotě 99 000,- bez DPH a ne starší 3 roky. V čestném prohlášení uvede identifikační údaje objednatele/odběratele/zadavatele (název a sídlo), předmět realizace a termín realizace, jméno kontaktní osoby poskytující referenci o zakázce a její e-mail a telefon a dále uchazeč doloží k čestnému prohlášení aspoň 3 osvědčení zadavatelů o realizaci významné zakázky (osvědčení dokládá v v originálu). 2) Prokáže praxi lektorů, kteří budou vzdělávání provádět, alespoň 3 roky lektorské praxe v oblasti vzdělávání pro zaměstnance v sektoru IT. 3) Dodavatel doloží životopisy lektorů, z nichž bude patrná požadovaná praxe lektorů. 4) Dodavatel se čestným prohlášením zaručí, že vzdělávání provedou pouze uvedení lektoři. 5) Pro zajištění zastupitelnosti lektorů dodavatel doloží životopisy alespoň dvou lektorů. 6) Pokud uchazeč podává nabídku do více částí, požadavky na počet lektorů se sčítají za jednotlivé části, tedy musí jít o různé osoby. Oprávnění a certifikáty (originál nebo notářsky ověřené) bude dokládat vybraný uchazeč před podpisem smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty)nejméně však do konce roku 2025.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zakázka bude realizována tak, že jednotlivá plnění od dodavatele budou objednávána na základě aktuální potřeby objednávek. Zadavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádnou nabídku, zrušit výzvu, zadavatel nehradí žádné výdaje spojené s podáním nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem. Zadavatel si vyhrazuje právo neodebrat některý nebo všechny nabízené kurzy. Uchazeč uvede v nabídce, zda je či není plátcem DPH. Do nabídky se uvádí cena bez DPH. Pokud uchazeč překročí předpokládanou hodnotu zakázky, nenabídne požadovaný rozsah hodin pro jednotlivá požadovaná místa plnění, bude jeho nabídka vyloučena pro rozpor s požadavky zadavatele. Uchazeč je u 1. až 6. části při stanovení celkové nabídkové ceny povinen uvést nabdkové ceny bez DPH za jednotlivé kurzy pro případ, že by zadavatel z objektivních důvodů (nemoc účastníka, jiné neočekávané objektivní skutečnosti) neodebral část nabídnuté služby (realizaci příslušného kurzu). O tyto příslušné ceny by se ponižovala celková suma smlouvy a ponížila dle cen jednotlivých kurzů (které nebyly zrealizovány) fakturace. Vybraný dodavatel bude mít povinnost dodržet informační povinnost dle Manuálu pro publicitu OP LZZ (tj. loga ESF, EU a OP LZZ a prohlášení „Podporujeme vaši budoucnost“) Podrobná specifikace údajů uvedených ve výzvě a další podmínky pro plnění zakázky jsou nedílnou součástí této Výzvy v přílohách č. 1 Krycí list, č. 2 Požadované kurzy, č. 3 Popis kurzů (popis je uveden u kurzů, u kterých není uveden mezinárodně známý kód kurzu nebo by z názvu kurzu nemuselo být dostatečně zřejmé jaký kurz je požadován), č. 4 Návrh smlouvy a č. 5 Čestné prohlášení.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

1. část

  • Vítězný dodavatel
    Název:  NICOM, a.s.
    IČ: 26226375
    DIČ: CZ26226375
    Sídlo:Smetanova 3, Brno, PSČ 60200
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jana Varčevová
    Poznámka k dodavateli: 

2. část

  • Vítězný dodavatel
    Název: Gopas, a.s.
    IČ: 63911035
    DIČ: CZ63911035
    Sídlo: Praha 10, Kodaňská 1441/46, PSČ 10100
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Navrátil
    Poznámka k dodavateli:

3. část

  • Vítězný dodavatel
    Název: Gopas, a.s.
    IČ: 63911035
    DIČ: CZ63911035
    Sídlo: Praha 10, Kodaňská 1441/46, PSČ 10100
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Navrátil
    Poznámka k dodavateli: 

4. část

  • ZRUŠENA

5. část

  • Vítězný dodavatel
    Název: Gopas, a.s.
    IČ: 63911035
    DIČ: CZ63911035
    Sídlo: Praha 10, Kodaňská 1441/46, PSČ 10100
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Navrátil
    Poznámka k dodavateli:

6. část

  • Vítězný dodavatel
    Název: ICT Pro s.r.o.
    IČ: 46971441
    DIČ: CZ46971441
    Sídlo: Úzká 488/8, 60200, Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Slavík
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 25. 3. 2015


 
Uveřejněno: 9. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016