Zpět

Vzdělávejme se

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9569

Název zakázky: Vzdělávejme se

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 2. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Jitona a.s.

Sídlo zadavatele: Wilsonova 222/3, 392 01 Soběslav

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Kovář, MBA - místopředseda představenstva mobil: 602 446 206 e-mail: mkovar@jitona.cz Ing. Petr Dlabal - člen představenstva mobil: 606 630 678 e-mail: pdlabal@jitona.cz

IČ zadavatele: 18164439

DIČ zadavatele: CZ18164439

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Milan Pytlík
  • Telefon: 602 465 907
  • E-mail: mpytlik@jitona.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 2. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Jitona a.s., Jateční 839/2, 339 41 Klatovy

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

5.3. Předmět zakázky

 

Předmětem zakázky je zabezpečení vzdělávací aktivity pracovníků: předmět zakázky jsou 2 dílčí zakázky, na které nebyly v 1. kole výběrového řízení podány žádné nabídky.

Nabídky je možné podávat odděleně.

Dílčí zakázka: aktivita H

Dílčí zakázka: aktivita I

 

 5.4. Doba plnění a předpokládaná hodnota zakázky

 

Doba plnění: březen 2014 – květen 2014       

 

 Specifikace vzdělávacích aktivit:

 

H;  Název:                  Technický úsek a informační technologie

                                   obsah vzdělávání:

                                      1) WoodWOP- obsluha CNC

                                    2) WoodWOP- programování CNC

                                    3) AUTODESC INVENTOR 2013

 

Minimální rozsah vyuč. hodin: 16 vyučovacích hodin na skupinu

Počet zapojených zaměstnanců: 13 - ve třech skupinách po 16-ti hodinách

Maximální cena: 120.000,- Kč

Termín realizace: březen 2014 – květen 2014 

 

 I;  Název: Nový občanský zákoník

 Minimální rozsah vyuč.hodin: 16 vyučovacích

 Počet zapojených zaměstnanců: 5jedna skupina

                                                        8:00 -11:00 a 11:30-16:30

 Maximální cena: 36.000,- Kč

 Termín realizace: březen 2014    

 

 Jedna vyučovací hodina je stanovena na 60 minut.  

 

 Maximální hodnota zakázky celkem činí:  156 000,- Kč bez DPH.

        

 Nabídková cena zahrnuje veškeré náklady na realizaci kurzu (veškeré náklady na lektora a na výukové materiály).

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 156000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
březen - květen 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Klatovy

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. nabídková cena - váha hodnocení 60% 2. kvalita nabízených služeb - váha hodnocení 40% Konkrétně bude v rámci kritéria kvalita nabízených služeb hodnocen popis: - návrh obsahu kurzů - ukázková skripta - metody a formy výuky

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 D9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vzdělávací aktivita H

  • Vítězný dodavatel
    Název: Luděk Macourek
    IČ: 62943057
    DIČ: CZ7504090638
    Sídlo: Travnatka 216, 267 21 Tmaň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ORTA-PRAHA s.r.o.
    IČ: 25051113
    DIČ: CZ25051113
    Sídlo: Na Dražkách, 266 01 Beroun

Vzdělávací aktivita I

  • Vítězný dodavatel
    Název: Projekt agency, s.r.o.
    IČ: 29118719
    DIČ: není plátce
    Sídlo: Masarykova 1278/1a, 312 00 Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Mgr. Kristýna Burešová
    IČ: 1263919
    DIČ: CZ8453301406
    Sídlo: Žižkova 1737/52, 301 00 Plzeň

  • 3. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

 

  • 4. uchazeč
    Název: Educa Team s.r.o.
    IČ: 28667697
    DIČ: CZ28667697
    Sídlo: 401 00 Ústí nad Labem

Datum ukončení: 6. 3. 2014


 
Uveřejněno: 6. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016