Vzdělávejme se
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9569
Název zakázky: Vzdělávejme se
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 2. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00001 Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II. příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Plzeň
Název/obchodní firma zadavatele: Jitona a.s.
Sídlo zadavatele: Wilsonova 222/3, 392 01 Soběslav
- Jméno: Ing. Martin Kovář, MBA - místopředseda představenstva mobil: 602 446 206 e-mail: mkovar@jitona.cz Ing. Petr Dlabal - člen představenstva mobil: 606 630 678 e-mail: pdlabal@jitona.cz
IČ zadavatele: 18164439
DIČ zadavatele: CZ18164439
- Jméno: Milan Pytlík
- Telefon: 602 465 907
- E-mail: mpytlik@jitona.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 2. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Jitona a.s., Jateční 839/2, 339 41 Klatovy
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
5.3. Předmět zakázky
Předmětem zakázky je zabezpečení vzdělávací aktivity pracovníků: předmět zakázky jsou 2 dílčí zakázky, na které nebyly v 1. kole výběrového řízení podány žádné nabídky.
Nabídky je možné podávat odděleně.
Dílčí zakázka: aktivita H
Dílčí zakázka: aktivita I
5.4. Doba plnění a předpokládaná hodnota zakázky
Doba plnění: březen 2014 – květen 2014
Specifikace vzdělávacích aktivit:
H; Název: Technický úsek a informační technologie
obsah vzdělávání:
1) WoodWOP- obsluha CNC
2) WoodWOP- programování CNC
3) AUTODESC INVENTOR 2013
Minimální rozsah vyuč. hodin: 16 vyučovacích hodin na skupinu
Počet zapojených zaměstnanců: 13 - ve třech skupinách po 16-ti hodinách
Maximální cena: 120.000,- Kč
Termín realizace: březen 2014 – květen 2014
I; Název: Nový občanský zákoník
Minimální rozsah vyuč.hodin: 16 vyučovacích
Počet zapojených zaměstnanců: 5 – jedna skupina
8:00 -11:00 a 11:30-16:30
Maximální cena: 36.000,- Kč
Termín realizace: březen 2014
Jedna vyučovací hodina je stanovena na 60 minut.
Maximální hodnota zakázky celkem činí: 156 000,- Kč bez DPH.
Nabídková cena zahrnuje veškeré náklady na realizaci kurzu (veškeré náklady na lektora a na výukové materiály).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 156000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: březen - květen 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Klatovy
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. nabídková cena - váha hodnocení 60% 2. kvalita nabízených služeb - váha hodnocení 40% Konkrétně bude v rámci kritéria kvalita nabízených služeb hodnocen popis: - návrh obsahu kurzů - ukázková skripta - metody a formy výuky
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 D9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- vyhlaseni-vyzvy-6.2.2014-1.pdf (2. 5. 2016 11:57)
- zadavaci-dokumentace-06.02.2014.pdf (2. 5. 2016 11:58)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vzdělávací aktivita H
- Vítězný dodavatel
Název: Luděk Macourek
IČ: 62943057
DIČ: CZ7504090638
Sídlo: Travnatka 216, 267 21 Tmaň
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: ORTA-PRAHA s.r.o.
IČ: 25051113
DIČ: CZ25051113
Sídlo: Na Dražkách, 266 01 Beroun
Vzdělávací aktivita I
- Vítězný dodavatel
Název: Projekt agency, s.r.o.
IČ: 29118719
DIČ: není plátce
Sídlo: Masarykova 1278/1a, 312 00 Plzeň
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Mgr. Kristýna Burešová
IČ: 1263919
DIČ: CZ8453301406
Sídlo: Žižkova 1737/52, 301 00 Plzeň - 3. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
- 4. uchazeč
Název: Educa Team s.r.o.
IČ: 28667697
DIČ: CZ28667697
Sídlo: 401 00 Ústí nad Labem
Datum ukončení: 6. 3. 2014