Zpět

Zabezpečení zpracování obsahové části Elektronického vzdělávacího systému a Informačního vzdělávacího systému

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9645

Název zakázky: Zabezpečení zpracování obsahové části Elektronického vzdělávacího systému a Informačního vzdělávacího systému

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 3. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Střední odborná škola požární ochrany a Vyšší odborná škola požární ochrany ve Frýdku-Místku

Sídlo zadavatele: Pionýrů 2069, 738 02 Frýdek-Místek

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: plk. Ing. Radim Paloch, ředitel SOŠ PO a VOŠ PO ve F-M 950 710 220, paloch@sospofm.cz

IČ zadavatele: 64122654

DIČ zadavatele: Není plátce

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: plk. Ing. Hana Cidlíková
  • Telefon: 950 710 240
  • E-mail: cidlikova@sospofm.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 3. 2014 13:00

Místo pro podání nabídek:
Elektronické tržiště VortalGOV

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zabezpečení zpracování obsahové části elektronického vzdělávacího systému (dále jen "EVS") a informačního vzdělávacího systému (dále jen "IVS").

Předmět plnění veřejné zakázky je určen občanským zaměstnancům a příslušníkům Hasičského záchranného sboru České republiky.

Veřejná zakázka je zadávána prostřednictvím elektronického tržiště VortalGOV. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště.

Předmět zakázky je rozdělen a vyhlášen na dvě části A a B:

Část A - zpracování obsahové části EVS, tzn. nákup 9 nově vytvořených e-learningových kurzů pro potřeby EVS (bude obsahovat audiovizuální přednášky a podpůrné materiály).

Část B - zpracování obsahové části IVS, tzn. tvorba 10 průřezových témat pro IVS (bude obsahovat audiovizuální přednášky a podpůrné materiály).

 

Vzdělávací kurzy s tématy, forma zpracování a jejich rozsah jsou uvedeny v příloze č. 1a (část A) a příloze č. 1b (část B) Výzvy k podání nabídek.

Formální struktura výukových materiálů, požadované formáty dodaných souborů a požadovaná struktura dodaných souborů jsou uvedeny v příloze č. 2a (část A) a příloze č. 2b (část B) Výzvy k podání nabídek.

Zadavatel umožňuje podat nabídku:

  • samostatně na Část A zakázky,
  • samostatně na Část B zakázky,
  • anebo na obě dvě části zakázky současně (Část A a B)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 785124,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Podpis smlouvy na realizaci zakázky se provede neprodleně po ukončení zadávacího řízení. Realizace zakázky bude zahájena ihned od podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem, tj.: - pro Část A v období duben 2014-listopad 2014 - pro Část B v období duben 2014-září 2014 Konkrétní časový harmonogram plnění zakázky je nedílnou součástí návrhu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Střední odborná škola požární ochrany a Vyšší odborná škola požární ochrany ve Frýdku-Místku, Pionýrů 2069, 738 02 Frýdek-Místek

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. · Kopii dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky. · Čestné prohlášení, že je schopen předložit seznam vybraných členů realizačního týmu odpovědného za plnění této veřejné zakázky. Členem týmu se rozumí každá fyzická osoba, která se bude podílet na realizaci předmětu veřejné zakázky, a to bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném pracovně právním vztahu k uchazeči.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána prostřednictvím elektronického tržiště. Požadavek na zpracování nabídky: · Obchodní název a přesná adresa uchazeče, tel., případně faxové spojení, IČ, DIČ, bankovní spojení. · Prokázání kvalifikace uchazeče v prosté kopii. · Cenová nabídka bude zpracována dle Obecné a Technické specifikace uvedené v přílohách č. 1 a 2. · Nabídková cena musí být konečná a musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu zakázky. · Uchazeči jsou vázáni svými nabídkami do doby uzavření smlouvy s vybranými dodavateli. · Součástí nabídky musí být návrh smlouvy opatřený razítkem a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (oprávnění jednat jménem či za uchazeče bude doloženo kopií výpisu z obchodního rejstříku, plnou mocí nebo jiným obdobným dokladem). Návrh smlouvy (příloha č. 5) musí splňovat požadavky stanovené zadavatelem touto výzvou. Závazný text smlouvy uchazeč doplní pouze o údaje označené v nárhu smlouvy. Zadavatel si vyhrazuje právo o konečném znění smlouvy dále jednat. · Zadavatel doporučuje zachovat podobu nabídky v níže uvedeném členění: - Krycí list nabídky - Dokumenty prokazující kvalifikaci - Způsob zpracování nabídkové ceny - Návrh smlouvy - Ostatní dokumenty dle uvážení uchazeče (zde uchazeč uvede informace související s plněním veřejné zakázky, které považuje za nezbytné). Zadavatel si vyhrazuje právo: · Nevracet podané nabídky · Změnit podmínky zadání · Požádat uchazeče o doplnění nabídky · Soutěž kdykoliv zrušit nebo odvolat · Smlouvu neuzavřít s žádným uchazečem Podáním nabídky dodavatel bere na vědomí, že zadavatel poté, co bude uzavřena smlouva s vybraným dodavatelem, zveřejní na webových stránkách - profilu zadavatele https://www.softender.cz/mvcr/em4?service=orgProfile/514954 zprávu o posouzení a hodnocení nabídek, jejíž součástí budou mimo jiné i identifikační údaje všech dodavatelů, kteří podali nabídku a informace o nabídkových cenách těchto uchazečů a vyslovuje s výše uvedeným souhlas.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Jazyk český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Dodavatel bere na vědomí, že veškeré materiály týkající se předmětu plnění budou opatřeny logy ESF, EU a OP LZZ a prohlášením "Podporujeme vaši budoucnost" dle Manuálu pro publicitu OP LZZ dostupném na tomto odkazu: http://www.esfcr.cz/file/7995/ a nebudou uváděna loga dodavatele. Název dodavatele je možné uvést pouze v textu materiálu.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST A:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Česká asociace hasičských důstojníků, z.s.
    IČ: 65469062
    DIČ: CZ65469062 (není plátcem DPH)
    Sídlo: Výškovická 2995/40, 700 30 Ostrava-Zábřeh
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Vladimír Vlček, Ph.D., prezident
    Poznámka k dodavateli: 

ČÁST B:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Česká asociace hasičských důstojníků, z.s.
    IČ: 65469062
    DIČ: CZ65469062 (není plátcem DPH)
    Sídlo: Výškovická 2995/40, 700 30 Ostrava-Zábřeh
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Vladimír Vlček, Ph.D., prezident
    Poznámka k dodavateli: 

Datum ukončení: 19. 3. 2014


 
Uveřejněno: 4. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016