Zpět

Zajištění dalšího vzdělávání poskytovatelů soc. služeb pro seniory ve Středočeském kraji 3

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9601

Název zakázky: Zajištění dalšího vzdělávání poskytovatelů soc. služeb pro seniory ve Středočeském kraji 3

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Domov pro seniory Blaník, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jiráskova 456, 251 64 Mnichovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Oldřich Kumprecht, jednatel Tel.: 603 442 349 E-mail: o.kumprecht@dsblanik.cz Mgr. Jana Kumprechtová, jednatel Tel.: 601 381 888 E-mail: j.kumprechtova@dsblanik.cz

IČ zadavatele: 29139392

DIČ zadavatele: CZ29139392

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jana Kumprechtová
  • Telefon: 601381888
  • E-mail: j.kumprechtova@dsblanik.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 3. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Domov pro seniory Blaník, s.r.o. Jiráskova 456 251 64 Mnichovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1.  Předmětem zakázky je zajištění akreditovaného vzdělávání v oblasti sociálních služeb a s tím související realizace kurzů v níže uvedených oblastech pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách a vedoucí pracovníky v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Zakázka je rozdělena do 4 dílčích částí.

Uchazeči jsou oprávněni podat nabídku na jednu dílčí část, více dílčích částí či všechny dílčí části veřejné zakázky zároveň. Uchazeči jsou povinni ve své nabídce uvést, které/kterých dílčích částí veřejné zakázky se jejich nabídka týká.

 

  1. Vzdělávání v oblasti kontaktu se seniory

 

Jedná se o akreditované vzdělávací kurzy pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle §111 odst. 2 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Kurzy musí splňovat podmínku akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro uvedené cílové skupiny u jednotlivých témat a v uvedených časových dotacích pro jednotlivá témata. Názvy akreditovaných kurzů nemusí být shodné s názvy témat, ale musí být zaměřené na obsah uvedený v rámci jednotlivých témat. V rámci splnění kvalifikačních předpokladů musí každý uchazeč předložit v nabídce min. 1 platnou akreditaci nabízených kurzů v poptávaných oblastech dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v aktuálním znění pro uvedené cílové skupiny a v uvedených časových dotacích u jednotlivých témat. Následuje výčet oblastí vzdělávání v rámci dílčí části zakázky A. Vzdělávání v oblasti kontaktu se seniory:

 

Jednání s různými typy uživatelů služeb:

Obsah: typologie jednání uživatelů (introvert, uzavřený, agresivní apod.), nástroje komunikace s různými typy uživatelů, nácvik, žebříček nátlaku, apod.

Rozsah: 16 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 11 - 15 osob

Cílové skupiny: sociální pracovníci, pracovníci v soc. službách

 

Překonávání komunikačních bariér:

Obsah: bariery v komunikaci se seniory, nonverbální bariéry, otevření těžkého tématu, kompetence řešení bariér, změna komunikačního prostředí, apod.

Rozsah: 8 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 14 - 20 osob

Cílové skupiny: sociální pracovníci, pracovníci v soc. službách

 

Zážitkový seminář - vžij se do role seniora:

Obsah: dopady stáří na organizmus, zážitkové situace s omezením mobility, zraku sluchu a dalších vjemů, simulace Parkinsonovy choroby, vše v běžných každodenních situacích, apod.

Rozsah: 8 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 13 - 17 osob

Cílové skupiny: sociální pracovníci, pracovníci v soc. službách

 

  1. Vzdělávání v oblasti komunikace na pracovištích poskytujících soc. služby pro seniory

 

Jedná se o akreditované vzdělávací kurzy pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle §111 odst. 2 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Kurzy musí splňovat podmínku akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro uvedené cílové skupiny u jednotlivých témat a v uvedených časových dotacích pro jednotlivá témata. Názvy akreditovaných kurzů nemusí být shodné s názvy témat, ale musí být zaměřené na obsah uvedený v rámci jednotlivých témat. V rámci splnění kvalifikačních předpokladů musí každý uchazeč předložit v nabídce min. 1 platnou akreditaci nabízených kurzů v poptávaných oblastech dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v aktuálním znění pro uvedené cílové skupiny a v uvedených časových dotacích u jednotlivých témat. Následuje výčet oblastí vzdělávání v rámci dílčí části zakázky B. Vzdělávání v oblasti komunikace na pracovištích poskytujících soc. služby pro seniory:

 

Komunikace s lidmi se ZP:

Obsah: alternativní formy komunikace dle typu postižení, ukázky, instruktáž, nácviky, augmentativní komunikace, apod.

Rozsah: 16 výukových hodin

Realizace: 4 běhy pro 12 - 16 osob

Cílové skupiny: sociální pracovníci, pracovníci v soc. službách

 

Řešení konfliktů:

Obsah: detekce konfliktu, varianty řešení konfliktů, postupy, nácviky, apod.

Rozsah: 12 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 9 - 11 osob

Cílové skupiny: sociální pracovníci, pracovníci v soc. službách

 

Normy chování na pracovišti:

Obsah: styly řízení, firemní kultura, vystupování vs. standardy kvality soc. služeb, hraniční situace, princip vzoru, apod.

Rozsah: 8 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 13 - 17 osob

Výukovou hodinou se myslí 45 min.

Cílové skupiny: sociální pracovníci, pracovníci v soc. službách

 

  1. Vzdělávání v rizikových oblastech a oblasti  týmové spolupráce při práci se seniory

 Jedná se o akreditované vzdělávací kurzy pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle §111 odst. 2 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Kurzy musí splňovat podmínku akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro uvedené cílové skupiny u jednotlivých témat a v uvedených časových dotacích pro jednotlivá témata. Názvy akreditovaných kurzů nemusí být shodné s názvy témat, ale musí být zaměřené na obsah uvedený v rámci jednotlivých témat. V rámci splnění kvalifikačních předpokladů musí každý uchazeč předložit v nabídce min. 1 platnou akreditaci nabízených kurzů v poptávaných oblastech dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v aktuálním znění pro uvedené cílové skupiny a v uvedených časových dotacích u jednotlivých témat. Následuje výčet oblastí vzdělávání v rámci dílčí části zakázky C. Vzdělávání v rizikových oblastech a oblasti týmové spolupráce při práci se seniory:

 

Obrana před manipulací:

Obsah: detekce manipulativního jednání, různé typy manipulace, instruktáž v obraně před manipulací, nácviky, apod.

Rozsah: 8 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 9 - 11 osob

Cílové skupiny: sociální pracovníci, pracovníci v soc. službách

 

Týmová spolupráce v soc. službách:

Obsah: typy týmové spolupráce a řízení, komunikační kanály, efektivita spolupráce, synergický efekt v týmu, budování pracovních vztahů v týmu, apod.

Rozsah: 8 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 8 - 10 osob

Cílové skupiny: sociální pracovníci, pracovníci v soc. službách

 

Šikana v pobytových zařízeních:

Obsah: šikana vs. nevinné škádlení, rozpoznání šikany, budování bezpečného klimatu pro uživatele, práce s pravidly, strategie vyšetřování, apod.

Rozsah: 8 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 14 - 20 osob

Cílové skupiny: sociální pracovníci, pracovníci v soc. službách

 

  1. Další vzdělávání vedoucích pracovníků v soc. službách:

 

Jedná se o akreditované vzdělávací kurzy pro další vzdělávání vedoucích pracovníků v sociálních dle §117a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Kurzy musí splňovat podmínku akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro uvedené cílové skupiny u jednotlivých témat a v uvedených časových dotacích pro jednotlivá témata. Názvy akreditovaných kurzů nemusí být shodné s názvy témat, ale musí být zaměřené na obsah uvedený v rámci jednotlivých témat. V rámci splnění kvalifikačních předpokladů musí každý uchazeč předložit v nabídce min. 1 platnou akreditaci nabízených kurzů v poptávaných oblastech dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v aktuálním znění pro uvedené cílové skupiny a v uvedených časových dotacích u jednotlivých témat. Následuje výčet oblastí vzdělávání v rámci dílčí části zakázky D. Další vzdělávání vedoucích pracovníků v soc. službách. Následuje výčet jednotlivých oblastí vzdělávání:

 

Vedení týmu:

Obsah: základy týmové spolupráce, týmová typologie, vyhledávání potenciálu, zjišťován motivace

zaměstnanců, pochvala a kritika jako nástroj řízení, delegování a kontrola úkolů, mezilidské pasti na pracovišti, zvládání konfliktů v týmu, apod.

Rozsah: 16 výukových hodin

Realizace: 2 běhy pro 9 - 13 osob

Cílové skupiny: vedoucí pracovníci v sociálních službách

 

Pracovně právní problematika:

Obsah: legislativa, smlouvy, pracovní náplně, zákoník práce pro manažery - výběr, ošetření pracovně právních rizik v pobytových službách, apod.

Rozsah: 16 výukových hodin

Realizace: 2 běhy pro 10 - 14 osob

Cílové skupiny: vedoucí pracovníci v sociálních službách

 

Motivace, kontrola a hodnocení zaměstnanců:

Obsah: hledání konsekvenčních souvislostí mezi motivací, hodnotami, pracovními cíli a schopnostmi a dovednostmi zaměstnance, hodnotící schůzky, kontrola a hodnocení - nástroje, postupy, výstupy, personální audit, apod.

Rozsah: 16 výukových hodin

Realizace: 2 běhy pro 10 - 14 osob

Cílové skupiny: vedoucí pracovníci v sociálních službách

 

Výukovou hodinou se myslí 45 min.

 

2. Dodavatel zajišťuje komplexní službu včetně tvorby obsahové podoby kurzů, lektorů, studijních materiálů, technického zařízení potřebného k výuce. V případě kurzů pro vedoucí pracovníky v sociálních službách (poslední 3 oblasti vzdělávání v dílčí části zakázky B), které budou realizovány na území hl. m. Prahy zajišťuje dodavatel vzdělávací prostory na vlastní náklady (tzn. náklady na zajištění vzdělávacích prostor jsou zahrnuty v ceně dílčí části zakázky).

 

3. Součástí dodávky vzdělávacích aktivit je poskytnutí studijních materiálů vztahujících se k uvedeným kurzům všem účastníkům kurzu vždy při zahájení kurzu a zajištění technického zařízení nezbytného k realizaci výuky. Studijní materiály musí být dostupné jak v listinné, tak v digitální podobě (ve formátu .pdf, nebo .doc). Studijní materiály předá dodavatel zadavateli v elektronické podobě minimálně 3 pracovní dny před termínem realizace kurzu.

4.  Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech (prezenční listiny, evaluační dotazníky, atd.) dodržení pravidel povinného minima publicity Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen OP LZZ) a dokumentaci jejich dodržení.

5.   Dodavatel zajistí podepsání prezenčních listin všemi účastníky a lektorem, a vyplnění evaluačních dotazníků z každého jím organizovaného kurzu. Součástí prezenční listiny musí být také identifikace cílové skupiny dle jejich pracovního zařazení na pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a vedoucí pracovníky v sociálních službách.

6. Dodavatel zajistí poskytnutí zpětné vazby. Z každého kurzu zpracuje lektor zprávu s vyhodnocením kurzu. Po ukončení vzdělávacích aktivit zpracuje dodavatel souhrnnou zprávu s vyhodnocením průběhu, hodnocení účastníky formou hodnotících formulářů a výsledků vzdělávání.

7. V závěru kurzu dodavatel vystaví každému účastníkovi kurzu osvědčení či certifikát o absolvování akreditovaného kurzu.

8.  Originál dokumentace kurzu (např. prezenčních listina evaluačních dotazníků) a jejich elektronickou podobu (ve formátu .pdf) předá dodavatel zadavateli nejpozději společně s fakturou.

9.  Dodavatel musí respektovat pravidla OP LZZ a realizovat zakázku v souladu s těmito pravidly.

10.  Dodavatel je povinen u veškerých materiálů souvisejících s dodávkou dodržovat pravidla vizuální identity ESF a OP LZZ, daná platným Manuálem pro publicitu OP LZZ 2007-2013.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 399338,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Kurzy budou realizovány v termínech určených zadavatelem po dohodě s dodavatelem v období od března roku 2014 do max. června roku 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Kurzy budou realizovány prezenční formou v prostorách poskytovatelů soc. služeb pro seniory ve Středočeském kraji (v místech dopadu projektu) po dohodě se zadavatelem. Výjimku tvoří kurzy pro vedoucí pracovníky v sociálních službách v rámci dílčí části zakázky D. Další vzdělávání vedoucích pracovníků v sociálních službách, které budou realizovány na území hl. m. Prahy. U těchto kurzů zajišťuje dodavatel vzdělávací prostory na vlastní náklady (tzn. náklady na zajištění vzdělávacích prostor musí být zahrnuty v ceně dílčí části zakázky).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH – váha 100 % (bude hodnocena nabídková cena bez DPH za každou dílčí část plnění předmětu zakázky) Výpočet: Celková nabídková cena za každou dílčí část plnění předmětů zakázky bude hodnocena bez DPH. Při hodnocení nabídkové ceny (číselného kritéria) bude použit následující vzorec: nejnižší nabídková cena 100 x ----------------------------- x váha vyjádřená v % hodnocená nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Čestné prohlášení uchazeče podepsané statutárním zástupcem k prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. 2. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. 3. Kopie dokladu o oprávnění k podnikání nebo jiné povolení k činnosti v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. 4. Kopie platných akreditací kurzů udělených v rámci dalšího vzdělávání soc. pracovníků, pracovníků v soc. službách a vedoucích pracovníků v soc. službách od MPSV ČR dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v platném znění, a to min. 1 platnou akreditaci nabízených kurzů v poptávaných oblastech dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v aktuálním znění pro uvedené cílové skupiny a v uvedených časových dotacích u jednotlivých témat pro každou dílčí část zakázky v rámci podávané nabídky. Názvy akreditovaných kurzů nemusí být shodné s názvy témat, ale musí být zaměřené na obsah uvedený v rámci jednotlivých témat. Nejpozději do 15. 8. 2014 doloží dodavatel platné akreditace u všech realizovaných kurzů v rámci všech dílčích částí zakázky, na které podal nabídku. Akreditace jednotlivých kurzů musí být uděleny ve shodném časovém rozsahu jako u poptávaných oblastí vzdělávání a pro uvedené cílové skupiny v rámci jednotlivých oblastí vzdělávání. Veškeré doklady a čestná prohlášení budou předloženy v prosté kopii, originále nebo úředně ověřené kopii. Doklady nesmí být starší 90 dnů. Splnění kvalifikačních požadavků je podmínkou dalšího hodnocení nabídky uchazeče.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. U oprávněné osoby, která nabídku podepíše, je nutné doložit doklad o oprávnění jednat jménem uchazeče ve věci podání nabídky. Doklad uchazeč doloží v rámci kapitoly a) identifikační údaje uchazeče (viz. Bod 12 kapitoly).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
1. Zadavatel připouští možnost zajištění zakázky prostřednictvím subdodavatelů. 2. Nabídku lze podat na všechny dílčí části veřejné zakázky zároveň, popřípadě jen na některé dílčí části veřejné zakázky, nebo jen na jednu dílčí část veřejné zakázky. Uchazeči jsou povinni ve své nabídce uvést, které/kterých dílčích částí veřejné zakázky se jejich nabídka týká. 3. Uchazeč navrhne znění smlouvy podle stanovených požadavků. Návrh smlouvy bude součástí podané nabídky a podepsán statutárním zástupcem společnosti uchazeče nebo oprávněnou osobou. 4. Návrh smlouvy musí kromě minima stanoveného Příručkou pro zadávání zakázek (aktuální příručka D9 desatera OP LZZ) obsahovat také: • Povinnost dodavatele řídit se pravidly publicity a vizuální identity ESF a OP LZZ, daná platným Manuálem pro publicitu OP LZZ 2007-2013, • povinnost dodavatele umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty), • sankci dodavateli za nesplnění povinnosti dodavatele umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty) ve výši 20% celkové ceny zakázky, • povinnost dodavatele uchovávat veškerou dokumentaci vzniklou v souvislosti s plněním zakázky a záznamy o elektronických úkonech související s realizací zakázky po dobu uvedenou v právním aktu o poskytnutí podpory, nejméně však po dobu 10 let od roku následujícího po ukončení financování projektu, ze kterého je tato zakázka financována (v tomto případě do 31. 12. 2026). • Povinnost dodavatele doložit akreditace MPSV dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů v uvedeném časovém rozsahu a pro uvedené cílové skupiny ke všem kurzům v oblastech realizovaných v rámci předmětu plnění smlouvy (dílčí části zakázky) nejpozději do 15. 8. 2014. 5. Uchazeč v návrhu smlouvy uvede tyto platební podmínky: Placení za poskytnuté služby bude prováděno zpětně po dokončení vzdělávání v rámci každého běhu kurzu. Přílohou k faktuře budou originály prezenčních listin a evaluačních dotazníků. Zadavatel nebude dodavateli poskytovat žádné zálohy. Úhrada za plnění Díla bude Zadavatelem prováděna v české měně. Splatnost faktur je minimálně 15 dní ode dne jejich doručení Zadavateli. Faktury musí mít náležitosti daňového dokladu (dle zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění). Nebude-li Dodavatelem předložená faktura obsahovat tyto náležitosti, bude Dodavateli Zadavatelem odeslána do 10 kalendářních dnů po jejím obdržení jako doklad nesplňující předepsané náležitosti k doplnění či opravě. V tomto případě nemá Dodavatel nárok na zaplacení fakturované částky, úrok z prodlení, smluvní pokutu ani jinou sankci. Lhůta splatnosti počíná běžet znovu až ode dne doručení jím opravené nebo doplněné faktury. 6. Nabídka i doklady a informace k prokázání splnění kvalifikace musí být pevně spojeny a zajištěny proti neoprávněné manipulaci a budou očíslovány vzestupnou řadou. 7. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. 8. Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi: • názvem zakázky a registračním číslem projektu • nápisem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ OP LZZ – VZDĚLÁVÁNÍ – NEOTVÍRAT“ • názvem / obchodní firmou / jménem uchazeče, sídlem / adresou uchazeče • názvem společnosti zadavatele. 9. Nabídková cena bude stanovena v českých korunách (CZK) pro každou část zakázky (A, B, C i D), na kterou bude dodavatel podávat nabídku. Nabídková cena u jednotlivých dílčích částí zakázky nesmí překročit maximální hodnotu zakázky pro jednotlivé dílčí části zakázky. Nabídková cena bude dále členěná v rámci jednotlivých dílčích částí zakázky na jednotlivé kurzy následovně: • Nabídková cena za jednotlivé kurzy v rámci jednotlivých dílčích částí zakázky v členění jednotková cena bez daně z přidané hodnoty (dále jen DPH), výše DPH, jednotková cena s DPH, počet jednotek, cena za kurz bez DPH a cena za kurz včetně DPH. • Celková nabídková cena za každou dílčí část zakázky, na kterou je nabídka podávána v členění cena bez DPH, výše DPH a nabídková cena včetně DPH. • Neplátci DPH uvedou u DPH hodnotu 0,- Kč a poznámku, že se nejedná o plátce DPH, uvádějí tedy finální cenu zakázky. 10. Celková nabídková cena včetně DPH za všechny dílčí části zakázky nesmí překročit částku 483 200,- Kč (tj. 399 338,84,- Kč bez DPH). Celková maximální nabídková cena za jednotlivé dílčí části zakázky činí: Dílčí část zakázky A. Vzdělávání v oblasti kontaktu se seniory: 75 400,- Kč včetně DPH (tj. 62 314,05,- Kč bez DPH). Dílčí část zakázky B. Vzdělávání v oblasti komunikace na pracovištích poskytujících soc. služby pro seniory: 179 000,- Kč včetně DPH (tj. 147 933,88,- Kč bez DPH. Dílčí část zakázky C. Vzdělávání v rizikových oblastech a oblasti týmové spolupráce při práci se seniory: 46 800,- Kč včetně DPH (tj. 38 677,69,- Kč bez DPH. Dílčí část zakázky D: Další vzdělávání vedoucích pracovníků v sociálních službách: 182 000,- Kč včetně DPH (tj. 150 413,22,- Kč bez DPH. Při tvorbě nabídkové ceny pro jednotlivé kurzy vycházejte z níže uvedených údajů o počtu jednotek pro jednotlivé kurzy (údaj uvedený v závorce u každého kurzu). Celková maximální nabídková cena za osobu / kurz (jednotková cena) u jednotlivých kurzů včetně DPH je následující: Dílčí část zakázky A. Vzdělávání v oblasti kontaktu se seniory: - 2 600,- Kč s DPH (tj. 2 148,76,- Kč bez DPH) u kurzu: Jednání s různými typy uživatelů služeb (počet jednotek 13). - 1 300,- Kč s DPH (tj. 1 074,38,- Kč bez DPH) u kurzů Překonávání komunikačních bariér (počet jednotek 17), Zážitkový seminář – vžij se do role seniora (počet jednotek 15). Dílčí část zakázky B. Vzdělávání v oblasti komunikace na pracovištích poskytujících soc. služby pro seniory: - 2 500,- Kč s DPH (tj. 2 066,12,- Kč bez DPH) u kurzu Komunikace s lidmi se ZP (počet jednotek 56). - 1 950,- Kč s DPH (tj. 1 611,57,- Kč bez DPH) u kurzu Řešení konfliktů (počet jednotek 10). - 1 300,- Kč s DPH (tj. 1 074,38,- Kč bez DPH) u kurzu Normy chování na pracovišti (počet jednotek 15). Dílčí část zakázky C. Vzdělávání v rizikových oblastech a oblasti týmové spolupráce při práci se seniory: - 1 300,- Kč s DPH (tj. 1 074,38,- Kč bez DPH) u kurzů: Obrana před manipulací (počet jednotek 10), Týmová spolupráce v soc. službách (počet jednotek 9), Šikana v pobytových zařízeních (počet jednotek 17). Dílčí část zakázky D: Další vzdělávání vedoucích pracovníků v sociálních službách: - 2 600,- Kč s DPH (tj. 2 148,76,- Kč bez DPH) u kurzů: Vedení týmu (počet jednotek 22), Pracovně právní problematika (počet jednotek 24) a Motivace, kontrola a hodnocení zaměstnanců (počet jednotek 24). 11. Uchazeč je povinen poskytnout součinnost při uzavírání smlouvy tak, aby tato smlouva byla uzavřena do 7 dnů ode dne doručení oznámení o přidělení zakázky. V případě, že vybraný uchazeč tuto součinnost ve stanovené lhůtě neposkytne, má zadavatel právo uzavřít smlouvu s uchazečem, který se umístil jako další v pořadí, popř. zvážit možnost vyhlášení nového výběrového řízení. Na jednání s druhým, příp. dalším uchazečem se vztahuje postup podle věty druhé. 12. Nabídka musí být odevzdána v následující struktuře: a. Identifikační údaje uchazeče. b. Prokázání splnění kvalifikačních požadavků. c. Nabídková cena v členění dle bodu 9 a 10. d. Návrh smlouvy, který bude v souladu s popisem předmětu zakázky vymezeném v této výzvě. e. Návrh metodiky a obsahu vzdělávání (obsah vzdělávacího programu, zpracování vzdělávacího programu z hlediska formy, použité výukové metody a technické vybavení), návrh vzdělávacích materiálů a učebních pomůcek v rozsahu min. 5, max. 10 normostran za každou dílčí část zakázky, na kterou je nabídka podávána. 13. Uchazeč je povinen zpracovat nabídku a veškeré informace nezbytné pro její hodnocení v přehledné a průkazné formě. V případě uvedení zmatečných či nepravdivých informací, nebude k těmto částem nabídky při hodnocení přihlíženo. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si veškeré informace uvedené v nabídce.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

DÍLČÍ ČÁST A:

Vítězný dodavatel:
Název: Diecézní charita Brno
IČ: 44990260
DIČ: CZ44990260
Sídlo: tř. Kpt. Jaroše 1928/9, 602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Oldřich Haičman  
Poznámka k dodavateli:

2. uchazeč:
Název:
MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Duščan Bellovič  
Poznámka k dodavateli:

DÍLČÍ ČÁST B:

Vítězný dodavatel:
Název: NADĚJE, o.s.
IČ: 00570931
DIČ: CZ00570931
Sídlo: K Brance 11/19e, 155 00 Praha 5
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Jan Vaněček  
Poznámka k dodavateli:
jediná úplná doručená nabídka

DÍLČÍ ČÁST C:

Vítězný dodavatel:

Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Duščan Bellovič  
Poznámka k dodavateli:
jediná úplná doručená nabídka

DÍLČÍ ČÁST D:

Vítězný dodavatel:

Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Duščan Bellovič  
Poznámka k dodavateli:
jediná úplná doručená nabídka

Datum ukončení: 19. 3. 2014


 
Uveřejněno: 19. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016