Zpět

Zajištění odborného vzdělávání

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9876

Název zakázky: Zajištění odborného vzdělávání

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 5. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: DGS Druckguss Systeme s.r.o.

Sídlo zadavatele: Volgogradská 89, 460 10 Liberec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jitka Ministrová tel.: 605 298 903 e-mail: j.ministrova@gds-druckguss.com

IČ zadavatele: 26187329

DIČ zadavatele: CZ26187329

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Mocek
  • Telefon: 605 298 909
  • E-mail: m.mocek@dgs-druckguss.com

Lhůta pro podání nabídek: 6. 6. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Volgogradská 89, 460 10 Liberec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Zajištění vzdělávacích aktivit pro zadavatele, a to včetně závěrečného přezkoušení.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Aktivita 1:

Technologie tlakového lití:

48 zaměstnanců rozdělených do 6 skupin

celkem 180 hodin (30 hodin x 6 skupin)

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Aktivita 2:

Technologie ošetřování nástrojů během tlakového lití:

25 zaměstnanců rozdělených do 4 skupin

celkem 120 hodin (30 hodin x 4 skupiny)

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Aktivita 3:

Orientace v technické dokumentaci:

5 zaměstnanců

50 hodin

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Aktivita 4:

CNC frézování, programování a třískové obrábění:

6 zaměstnanců

40 hodin

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Aktivita 5:

Normování práce se zaměřením na výrobu strukturálních dílů:

7 zaměstnanců

120 hodin

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

 

Závěrečné přezkoušení proběhne v rámci výuky a bude v rozsahu 1,5 hodiny na skupinu.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Cílovou skupinu vzdělávací aktivity 1 a 2 tvoří stávající i nově příchozí zaměstnanci zadavatele, které je nutné seznámit se všemi fázemi technologie tlakového lití z důvodu zastupitelnosti, stejně jako s ošetřováním používaných nástrojů. Zajistí to tak hladký a plynulý průběh výroby.

 

Cílovou skupinu vzdělávací aktivity 3 tvoří jak zaměstnanci na dělnických pozicích, tak i technicko-administrativní zaměstnanci. Cílem školení je naučit zaměstnance se orientovat ve výkresové dokumentaci a číst z ní.

 

Cílovou skupinu vzdělávací aktivity 4 tvoří zaměstnanci apretace (dokončovací práce po odlití), které je nutné proškolit v oblasti CNC frézování a třískovém obrábění, jež naše společnost dosud zajišťovala pouze subdodavatelsky.

 

Cílovou skupinu vzdělávací aktivity 5 tvoří techničtí zaměstnanci, kteří odpovídají za kvalitu konečného produktu. Pro tuto činnost však nebyl ve společnosti nikdo proškolen, proto je nutné doplnit odborné znalosti.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 961500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Aktivita 1, 2, 5: květen – prosinec 2014 Aktivita 3, 4: květen – září 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Volgogradská 89, 460 10 Liberec

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Uchazeč dále předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby Pouze pro aktivitu 3 předloží lektorský tým: • certifikát prokazující znalost projektové dokumentace dle normy ISO 16 949 Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností 30 dnů. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 9. 7. 2014


 
Uveřejněno: 26. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016