Zpět

Zajištění odborných školení pro pracovníky projektové kanceláře MPSV

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10545

Název zakázky: Zajištění odborných školení pro pracovníky projektové kanceláře MPSV

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina, ředitel odboru řízení projektů, 221 922 244, petr.necina@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: není plátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
  • Telefon: +420 221 922 130
  • E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 6. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v technickém a organizačním zajištění školení zaměstnanců projektové kanceláře (tzn. odboru řízení projektů) Ministerstva práce a sociálních věcí (dále jen „MPSV“) v oblasti projektového řízení a legislativy, v oblasti IT (konkrétně kancelářský software MS Office), v oblasti zaměstnanosti a sociální problematice, v oblasti softwaru IBM SPSS Statistics, a to v rámci projektu s názvem „Rozvoj projektové kanceláře MPSV“, registrační číslo projektu CZ.1.04/4.1.00/C7.00001.

 

 

Zaměstnanci MPSV by měli být na základě absolvování školení schopni se efektivně a profesionálně podílet na řízení a realizaci projektů financovaných z evropských strukturálních fondů.

Tato veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona rozdělena na 4 části:

 Část 1: Školení se zaměřením na projektové řízení a legislativu

 Část 2: Školení se zaměřením na IT

 Část 3: Školení se zaměřením na sociální oblast a zaměstnanost

 Část 4: Školení se zaměřením na software IBM SPSS Statistics

Editovatelné verze všech částí zadávací dokumentace a příloh jsou ke stažení na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_2.html

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1719900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
180 kalendářních dnů ode dne uzavření smluv

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je hl. m. Praha s tím, že místo konání školení musí být vzdálené od sídla zadavatele pěší chůzí či při využití prostředků veřejné hromadné dopravy dle nejkratšího spoje dle www.dpp.cz (ze sídla zadavatele do místa konání školení) max. 30 minut.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1.1. Kvalifikační předpoklady Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona (viz čl. 2 přiložené Kvalifikační dokumentace) b) splní profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona (viz čl. 3 této Kvalifikační dokumentace) c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku (viz čl. 4 přiložené Kvalifikační dokumentace) d) splní technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona (viz čl. 5 přiložené Kvalifikační dokumentace)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0

Další podmínky:
Editovatelné verze všech částí zadávací dokumentace a příloh jsou ke stažení na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_2.html

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval. Zadavatel stanovil lhůtu pro podání nabídek podstatně delší, než byl dle § 39 odst. 3 písm. b) zákona povinen, což má ve spojení s nestanovením nejzazšího termínu pro ukončení plnění veřejné zakázky za důsledek vznik vysokého rizika, že poskytování plnění veřejné zakázky nebude ukončeno včas, a to s ohledem na termín ukončení projektu, ze kterého je veřejné zakázka z větší části spolufinancována. Vzhledem k výše uvedenému zadavatel v souladu s § 84 odst. 2 písm. e) zákona rozhoduje o zrušení zadávacího řízení.

Datum ukončení: 30. 4. 2015


 
Uveřejněno: 28. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016