Zpět

Zajištění poskytování sociální služby sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v sociálně vyloučených lokalitách Karlovarského kraje

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9343

Název zakázky: Zajištění poskytování sociální služby sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v sociálně vyloučených lokalitách Karlovarského kraje

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj

Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Kontaktní osobou ve věcech formální stránky zadávacího řízení a ve věcech odborné problematiky je Ing. Monika Sádlíková,(tel. 353 993 235, sadlikova@apdm.cz). Viz zadávací dokumentace

IČ zadavatele: 70891168

DIČ zadavatele: CZ70891168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková
  • Telefon: 354222240
  • E-mail: stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 1. 2014 09:30

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají doporučeně poštou na níže uvedenou adresu: Krajský úřad Karlovarského kraje Závodní 353/88 360 06 Karlovy Vary nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu Karlovarského kraje v budově A, přízemí: pondělí a středa v době od 7:30 do 16:30 hodin úterý a čtvrtek v době od 7:00 do 14:30 hodin pátek v době od 7:00 do 13:30 hodin

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka vychází z Individuálního projektu Karlovarského kraje „Podpora sociálního začleňování příslušníků sociálně vyloučených lokalit v Karlovarském kraji II“, který je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a rozpočtu ČR. Projekt má prostřednictvím poskytovatelů sociálních služeb Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež (dále též SAS a NZDM) přispět ke zkvalitnění a rozvoji sítě služeb sociální prevence na území Karlovarského kraje (dále též KK) orientovaných na specifickou cílovou skupinu, příslušníků sociálně vyloučených romských lokalit formou terénní sociální práce s rodinou, dětmi a mládeží s důrazem na osoby ve věku 15 – 26 let. 

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poskytování vybrané sociální služby Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi (dle § 65 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) a zajištění její dostupnosti vybrané cílové skupině - příslušníkům sociálně vyloučených romských lokalit v nejvíce ohrožených lokalitách KK.

Sociální služba SAS bude v SVL reagovat na zjištěné společenské negativní jevy a potřeby rodin a dětí, u kterých je jejich vývoj ohrožen v důsledku dopadů dlouhodobé krizové sociální situace, kterou rodiče nedokážou sami bez pomoci překonat. Nabídne specifická řešení pro jednotlivé a možné i nové lokality, které vzniknou migrací rodin. Mezi důležité prvky patří individuální práce s rodinou a dětmi. Hlavním výstupem projektu v rámci této služby: minimálně 396 podpořených osob.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 9803220,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Smlouva s vybranými uchazeči bude uzavřena na 14 měsíců.

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovarský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium č. 1 – Výše nabídkové ceny bez DPH 70 % Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kritériu bude postupováno dle vzorce: nejnižší nabídková cena ( ) x 100 hodnocená nabídková cena Kritérium č. 2 – Popis způsobu zajištění předmětu veřejné zakázky 30 % a)Popis práce s cílovou skupinou, výběr prostředků a metod, dopady poskytované služby a očekávaný přínos (0 – 70 bodů) b)Popis způsobu zapojení cílové skupiny (0 – 30 bodů) Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kriteriu bude postupováno tak, že jednotlivým nabídkám budou v jednotlivých podkriteriích přidělovány body ve výši vyjadřující míru splnění podkriteria ve vztahu k nejvhodnější nabídce, která obdrží maximální počet bodů daného podkriteria. Součet takto získaných bodů bude tvořit nevážený bodový zisk jednotlivých nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz v Zadávací dokumentaci

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. viz zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. viz zadávací dokumentace

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). viz zadávací dokumentace

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadávací řízení zrušeno v souladu s § 84 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, z důvodu obdržení pouze jedné nabídky na jednotlivé dílčí části zadávacího řízení.

Datum ukončení: 27. 1. 2014


 
Uveřejněno: 28. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016